Zamiana 2e2 na pierburg 1B

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mateusz889
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: czw sty 21, 2010 18:13
Lokalizacja: raclawice

Zamiana 2e2 na pierburg 1B

Post autor: mateusz889 » czw wrz 01, 2011 21:41

Witam! Posiadam gaznik 2E2 lecz zaczyna sie sypac. Dorwałem kolektor ssacy wraz z gaznikiem pierburg 1B. Posiadam golfa II 1.6 rf. czy gaznik bedzie pasował do mojego auta? czy oprocz zmiany kolektora beda potrzebne dodatkowe modyfikacje?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Zamiana 2e2 na pierburg 1B

Post autor: Paweł Marek » pt wrz 02, 2011 20:18

1B1 czy 1B3, i czy wiesz z czego pochodzi? Pierwszy ma ssanie na linkę drugi automatyczne. Napewno jakoś tam będzie chodził a jak to zależy na jaki silnik był przeznaczony.
Ładujesz coś niepewnego w miejsce dobrego gaźnika który wcale nie jest tak trudny w naprawie wystarczyć liznąć wiedzy z forum i serwisówek


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
mateusz889
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: czw sty 21, 2010 18:13
Lokalizacja: raclawice

Zamiana 2e2 na pierburg 1B

Post autor: mateusz889 » pt wrz 02, 2011 22:02

pochodzi z audi silnik 1.6 benzyna ssanie automatyczne. Niby nie trudny ale uwierz mi ze bedac juz u 3 mechanikow kazdy mówi że sie nie podejmie regulacji tego gaznika.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Zamiana 2e2 na pierburg 1B

Post autor: Paweł Marek » sob wrz 03, 2011 10:05

Czyli 1B3. Jak uważasz, ale nie masz pewności że kolejny gaźnik będzie sprawny. I to zwykle nie jest to kwestia tylko regulacji tylko najpierw naprawy , czytaj po forum napisz co się dzieje może coś się uda pomóc. Przeciętny mechanik zapomniał już gaźników, jeśli nie chcesz sam próbowac musisz znaleźć speca


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
adamtb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Zamiana 2e2 na pierburg 1B

Post autor: adamtb » ndz wrz 04, 2011 00:35

Kolego mateusz889 na tym gaźniku mało kto się zna (u mnie w Piekarach Śląskich i w Bytomiu szukałem z miesiąc i nie znalazłem nikogo). Wkur... się rozebrałem na części pierwsze, wyczyściłem i powiedziałem sam do siebie że "Szkopy chyba aż takie mądre nie są żebym ja tego nie ogarnął".
Straciłem calutki dzień ale gaźnik mam jak to się mówi w jednym palcu, więc trochę wiary w siebie i do dzieła.
To nie jest takie trudne a po drugie to jest bardzo dobry gaźnik, i jak pisze Paweł Marek wsadzisz coś niewiadomego i znowu kłopot od początku.
Na forum chłopaki się lepiej znają od mechaniorów co umią tylko pod kompa podłączyć i skasować (nie mam na myśli wszystkich ale jest takich od groma).



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości