[MK2] wysokie obroy

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cichy64
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:20
Lokalizacja: Zielona Góra

[MK2] wysokie obroy

Post autor: cichy64 » ndz lip 24, 2011 21:42

Witam problem dotyczy silnika 1,6 EZA, po odpaleniu silnik jest ciągle na wysokich obrotach tak jak by pedał gazu był zablokowany, wymieniłem linke gazu, problem nie minoł, zaczełem ruszać tym ''kowadełkiem'' wygląda na to ze tam coś się rozregulowało, mam ktoś jakiś pomysł jak to naprawić ??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=409990

Awatar użytkownika
adamtb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

[MK2] wysokie obroy

Post autor: adamtb » pn lip 25, 2011 20:25

Sprawdź wężyki podciśnienia i zawór termiczno-czasowy.
Napisz czy na zimnym silniku trzpień siłownika 3-położeniowego styka się z tą śróbką ?



Awatar użytkownika
cichy64
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:20
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: [MK2] wysokie obroy

Post autor: cichy64 » pn lip 25, 2011 23:17

adamtb pisze:Sprawdź wężyki podciśnienia i zawór termiczno-czasowy.
Napisz czy na zimnym silniku trzpień siłownika 3-położeniowego styka się z tą śróbką ?
jutro sprawdze wezyki podcisnienia, nie wiem gdzie jest zawor termiczno-czasowy.
tak trzpien na zimnym silniku styka sie z ta srubka, nie wiem jak jest na cieplym jutro sprawdze


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=409990

Awatar użytkownika
adamtb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

[MK2] wysokie obroy

Post autor: adamtb » pn lip 25, 2011 23:32

Trzpień na zimnym silniku powinien się stykać (tylko przez chwilę 5-10 sec) potem już nie.
Powinien się stykać dopiero jak się silnik zagrzeje i wax element nie trzyma już obrotów tylko tę rolę przejmuje siłownik 3-położeniowy.



Awatar użytkownika
cichy64
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:20
Lokalizacja: Zielona Góra

[MK2] wysokie obroy

Post autor: cichy64 » czw lip 28, 2011 19:34

trzpien styka sie ciagle, wypielem wtyczke z przepustnicy, odpalilem i w dalszym ciagu to samo


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=409990

Awatar użytkownika
adamtb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

[MK2] wysokie obroy

Post autor: adamtb » czw lip 28, 2011 19:40

jaką wtyczkę z jakiej przepustnicy ?
masz najpierw sprawdzić wężyki



Awatar użytkownika
cichy64
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:20
Lokalizacja: Zielona Góra

[MK2] wysokie obroy

Post autor: cichy64 » pt lip 29, 2011 11:14

dobrze sprawdzę wężyki.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=409990

Awatar użytkownika
cichy64
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:20
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: [MK2] wysokie obroy

Post autor: cichy64 » wt sie 02, 2011 22:19

udalo sie wymienilem przewody podcisnieniowe i jest ok juz. dziekuje


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=409990

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości