Pierburg 2e2 problemy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- adamtb
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Kontakt:
Pierburg 2e2 problemy
To jest mixer od gazu tylko nie bardzo rozumiem jak to działa wsadzone za przepustnicami (chyba że jest jakieś sterowanie do tego)to by wyjaśniało tą mnijszą rurkę i podpięcie wężyka podciśnienia do jakiegoś sterowania tymi dużymi wlotami gazu. Jeżeli nie używasz wywal.
Pierburg 2e2 problemy
Nie to nie jest mixer od gazu. Mikser od gazu mam od góry nakłądany na gaznik. Przewody z tego miksera szly do tego trójnika który jest na pierwszej fotce a ten trójnik jest zamontowany na karoseri pod wycieraczkami po prawej stronie A jak już pisałem jak wywalę ten niby mikser to śróby mocujące gaznik są tak długie że jak wkręcam je do końca to odpychają dolną część podstawy i tym samym rozrywają tą gumę.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pierburg 2e2 problemy
Są różne odmiany Pieburga 2E2 zależnie od przeznaczenia sa różnice pewne. Z boku ma małymi cyferkami numery abryczne, 9 cyfr plus literka podaj to i sprawdzimy ostatecznie od czego to jest, moze był tam ekonomizer, obecność rurki pomiarowej z kolektora wydechowego świadczy pewnie o tym że ten silnik miał nieregulowany katalizator. Nie widziałem takie podstawki na tym etapie wszystko bym to do maksimum uprościł, wywalił tą podstawkę, śruby skrócił.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289207" onclick="window.open(this.href);return false; w tym temacie fotka gaźnika z tym zaworem na kopułce jest od automatu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289207" onclick="window.open(this.href);return false; w tym temacie fotka gaźnika z tym zaworem na kopułce jest od automatu
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Pierburg 2e2 problemy
Ok wyrzuciłem wszystkie niepotrzebne graty z tamtąd. Zostały tylko wężyki jak są w oryginale. Odpalam a tu obroty na maxa , śróbka od mieszanki wykręcona na maxa , auto wyje z rury napierd.. dym. Wkręciłem do oporu śróbkę i trochę zeszły obroty . Auto pochodziło i zgasło. O co tu chodzi?? Jak wyregulować obroty w tym gównie?? Paweł Marek jak możesz to pisz mi na gg 5714721
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: sob mar 19, 2011 20:25
Pierburg 2e2 problemy
kolega załóż te plastikowe coś s powrotem uszczelnij dobrze silikonem , i podłącz te węże , moim zdaniem one są od jakiegoś wspomagania przepustnicy czy coś takiego , nie miałem z tym jeszcze do-czynienia , i jeżeli po uszczelnieniu i poskładaniu golfik będzie nadal miał wysokie obroty , poreguluj śrubka mieszanki( obrotów) ,
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: sob mar 19, 2011 20:25
Pierburg 2e2 problemy
a co d obrotów to możesz jeszcze posprawdzać węże podciśnienia , a i jeszcze ten czpień co jest z boku gaźnika jak zapalisz auto i auto będzie wyło to weź spróbuj ten czpien śrubokrętem wcisnąć i jeżeli obroty będą malały znaczy to ze coś masz pomieszane z podcienieniem
Pierburg 2e2 problemy
teraz auto wogóle nie chce zapalić. Dopiero jak wcisne gaz i zapalę to odpali wskakuje na wysokie obroty i gaśnie. Czy ktoś wie o hu.. tu chodzi ??
Re: Pierburg 2e2 problemy
włąśnie tak mam podpięte wszystkie podciśnieniowe a reszte wywaliłem i nic z tego. Kolega z forum mówi żebym spowrotem założył ten mikser bo to chyba potrzebne. Nie wiem co robić już mi tak to auto zlazło za skórę że masakra
- adamtb
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Kontakt:
Pierburg 2e2 problemy
ta kryza-to plastikowe coś co miałeś jest zupełnie niepotrzebne wywal, zrób jak ci napisał Paweł Marek i obetnij śróby, kup nowe lub magą być też szpilki.
Napisz co tam miałeś podpięte pod te króćce ? te 2 węże z 1 fotki które zaznaczyłeś strzałkami gdzie one szły ?
Napisz co tam miałeś podpięte pod te króćce ? te 2 węże z 1 fotki które zaznaczyłeś strzałkami gdzie one szły ?
Ostatnio zmieniony ndz lip 03, 2011 12:45 przez adamtb, łącznie zmieniany 1 raz.
Pierburg 2e2 problemy
http://querys.sitecenter.biz/kat/images/marker.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Oto ja mam to samo. Auto bez tego odpala jak trzymam wcisniety gaz i gasnie. Jak Trzymam wciśnięty pedał gazu to też gaśnie. Nie gaśnie tylko jak pompuję pedałem gazu ale wtedy obroty mocno idą w górę. A to urządzenie to redukuję emisję CO2. Może u mnie ktoś wyciął KATA i teraz spaliny za duże mam??
Re: Pierburg 2e2 problemy
Założyłem to dziadostwo i na marne i to samo. Ale myśle sobie sprawdzę pompkę paliwa bo zapala silnik i gasnie. I bingo! Pompka nie odzywa się. (bezpiecznik ok). Na gazie autko pali na dotyk. Przy okazji urwałem kabelek który wychodzi z przodu gaznnika i wtyka się w taki czujnik na przedzie gaznika. Czy to jest ważna rzecz? Czy mogę bez tego jezdzić. A i jeszcze jedno jak podłąnczam wentylator to odrazu się włanczał.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pierburg 2e2 problemy
" a tutaj mam czujnik" tak tam jest dodatkowy czujnik do wentylatora niesprawny jesli odrazu sie wentyl załącza
urwałeś kabel od podgrzewacza kanału mieszanki mało istotne
ten zabazgrany jest od grzałki urządzenia rozruchowego
urwałeś kabel od podgrzewacza kanału mieszanki mało istotne
ten zabazgrany jest od grzałki urządzenia rozruchowego
tu juz moje zdolności koncepcyjne się konczą bo do gaźnika jest pompka mechaniczna na bloku silnika, widac masz przekładkę (gaźnik zamiast wtrysku do RP ). Sprawdź pompe z baku wywal jeśli jest ta spod podłogi spod podłogi i ta z baku ma dac tyle ile trzeba gaźnikowi czyli 0.25 bara (ok 3 metry w górę wybić). Jesli tyle daje ciśnienia wywal załóż mechaniczną jak w oryginale dziura na nią chyba jest w bloku silnika. Sprawdź czy masz powrót od puszki pod gaźnikiem do bakuMattik pisze:Pompka nie odzywa się. (bezpiecznik ok)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Pierburg 2e2 problemy
No już myślałem że wszystko gra a tu znów problem. Pali na gazie bez problemu ale nie pracuje równo i jak jadę to przerywa A co do przekładki to nie wiem ale wiem jedno że pierwszy i odtatni raz kupiłem auto w Polsce .Ok reasumując: czyli ten mikser i te przewody mogę wyj.. bo niczemu nie służą? Tym kabelkiem nie mam się co przejmować? A co z wentylatorem? Gdzie go podłączyć?? Co do pompki to mam jedną w bagażniku po prawej stronie i to chyba tylko jedna jedyna jest. W skrzyni biegów mam otwór pusty szescian. Co to takiego???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości