Pali sprzęgło po wymianie !!!!!!!!!!!!!!!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Dasko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob sty 30, 2010 01:42
Lokalizacja: SZCZECIN

Pali sprzęgło po wymianie !!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: Dasko » śr mar 16, 2011 18:02

Witam, jak w temacie po wymianie tarczy sprzęgło , jakby zaczyna znowu się palić, samochód nie ma mocy , przejedzie ze 100m i kompletnie staje , pedał od sprzęgła działa normalnie.



WOLF899
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt lis 16, 2007 23:42
Lokalizacja: Krasnystaw, Zamość,
Kontakt:

Pali sprzęgło po wymianie !!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: WOLF899 » śr mar 16, 2011 19:55

Sama tarcze wymieniłeś ?


SZEROKO NISKO I TWARDO CZYLI GERMAN STYLE

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Pali sprzęgło po wymianie !!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: rysiektr » śr mar 16, 2011 21:49

jakie auto, jaki silnik, jaka skrzynia?? Sprzęgło na linkę?? Wymieniałeś komplet czy samą tarczę??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Dasko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob sty 30, 2010 01:42
Lokalizacja: SZCZECIN

Pali sprzęgło po wymianie !!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: Dasko » śr mar 16, 2011 22:13

Golf II, 1.6 LPG/benzyna ,skrzynia 5-biegowa , linka bez regulacji od sprzęgła, tak samą tarcze, tylko tarcza za 1-wszym razem kompletnie zjechana. i teraz znowu jakby zaczynało ją palić. czytałem ,że na docisku ma się niby wytrzeć.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Pali sprzęgło po wymianie !!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: rysiektr » śr mar 16, 2011 22:24

na moje oko to coś docisk nie odbija, miałem tak kiedyś u kumpla w Corsie


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

adamwwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: ndz lis 14, 2010 21:38
Lokalizacja: Wyszków

Pali sprzęgło po wymianie !!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: adamwwy » czw mar 17, 2011 03:40

Staje tzn. masz włączony bieg, silnik wchodzi na obroty a nie chce jechać?? Sprzęgło jak się pali to ma bardzo charakterystyczny zapach. Linka na pewno dobrze zamontowana?? I jeszcze jedna sprawa: tarcza zamontowana właściwie tzn. odpowiednią stroną do skrzyni?



Dasko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob sty 30, 2010 01:42
Lokalizacja: SZCZECIN

Pali sprzęgło po wymianie !!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: Dasko » czw mar 17, 2011 12:15

Linka była ustawiana kilka razy ,i pedał sprzęgła normalnie działa (odbija normalnie) , tarcza włożona dobrą stroną , idealnie na frezach pasowała i dociskała, bieg się wbija przejedzie ze 100m i zaczyna się ślizgać sprzęgło i brakuje mu mocy , nawet pod małą górkę ,żeby podjechał.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Pali sprzęgło po wymianie !!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: rysiektr » czw mar 17, 2011 12:49

moim zdaniem docisk padł, tak czy siak czeka Cie jeszcze raz zrzucanie skrzyni


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Dasko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob sty 30, 2010 01:42
Lokalizacja: SZCZECIN

Pali sprzęgło po wymianie !!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: Dasko » czw mar 17, 2011 13:04

A, linka może być wyciągnięta ???, ze tak się dzieje, w sumie docisk stary wymieniłem bo były ślady wgłębień , ale wsadziłem z zapasowego silnika , ale możliwe że tez walnięty jest , tylko na oko było widać, że niby gładki, bez żadnych wgłębień. Ale jak to oko.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Pali sprzęgło po wymianie !!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: rysiektr » czw mar 17, 2011 13:37

nie chodzi o wgłębienia a o to, że nie odbija do końca i nie dociska odpowiednio tarczy (zakładam tutaj, ze wszystko dobrze jest poskładane)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Pali sprzęgło po wymianie !!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: T.O.B.I. » czw mar 17, 2011 14:53

czy linka od sprzęgła ma lekki luz? na jakiej wysokości bierze sprzęgło?


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Pali sprzęgło po wymianie !!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: jeryk10 » czw mar 17, 2011 17:03

Jakby docisk padl to bys biegu nie wlanczyl i by sie sprzeglo nie slizgalo Zle tarcza wlozona chociarz to juz przy skladaniu bylby problem z skrenceniem kola zamachowego ale roznie bywa Sprawdz linke sprzegla i sprawdz czy ciengno w skrzyni biegow do konca odbija


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Pali sprzęgło po wymianie !!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: rysiektr » czw mar 17, 2011 18:00

jeryk10 pisze:Jakby docisk padl to bys biegu nie wlanczyl i by sie sprzeglo nie slizgalo
są różne objawy uszkodzonego docisku, u mnie np nie dało się za chiny wcisnąć sprzęgła - przyczyną był docisk
u kumpla (co prawda w corsie ale zasada ta sama) sprzęgło było non stop wciśnięte bo docisk nie odbijał, dlatego nadal upierałbym się przy wersji, że to docisk (zakładając oczywiście ze montaż wszystkiego jest ok)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Pali sprzęgło po wymianie !!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: jeryk10 » czw mar 17, 2011 22:48

rysiektrSwiente slowa zgadzam sie w kazdym calu ze przyczyn jest wiele W mk2 inaczej jest skonstrulowany docisk niz w Corsie Cos zle ma poskladane skrzynia ponownie jest do wyciagniencia to jest jedyna diagnoza


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości