wymiana zaworów

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

wymiana zaworów

Post autor: szczepan69 » sob lut 26, 2011 17:15

Witam mam pytanie czeka mnie wymiana zaworu ssącego na pierwszym cylindrze,czy wymieniac tylko na tym cylindrze czy wszystkie razem z zaworami wydechowymi???golf II 1.6 benzyna gaz pozdrawiam



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

wymiana zaworów

Post autor: stonefree » sob lut 26, 2011 17:23

szczepan69 pisze:czeka mnie wymiana zaworu ssącego na pierwszym cylindrze
Skąd taka diagnoza?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

wymiana zaworów

Post autor: Paweł Marek » sob lut 26, 2011 18:59

szczepan69, oceniasz na podstawie pomiarów i oględzin po demontażu i rozebraniu głowicy. Nie ma żadnych zasad że musisz wszystkie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

wymiana zaworów

Post autor: oldstaszek » sob lut 26, 2011 20:33

...ale jak już zdejmiesz to WARTO przetrzeć/ dotrzeć ponownie wszystkie zawory, nie tylko wymieniane. O wymianie uszczelniaczy zaworów nawet nie wspominam... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

wymiana zaworów

Post autor: szczepan69 » ndz mar 13, 2011 18:09

Witam nie pali mi na pierwszy cylinder na gazie bo na benzynie normalnie ,musiał sie wypalic zreszzta rozbiore to bende widział :grin:



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Re: wymiana zaworów

Post autor: oldstaszek » ndz mar 13, 2011 18:53

szczepan69 pisze:Witam nie pali mi na pierwszy cylinder na gazie bo na benzynie normalnie ,musiał sie wypalic zreszzta rozbiore to bende widział :grin:
Zawór gdy się "wypali" to ten cylinder nie będzie pracował na obu paliwach - i na gazie i na benzynie.
Prawdopodobnie masz coś albo ze świecą albo z przewodem wysokiego napięcia.
LPG potrzebuje więcej energii do podpalenia niż benzyna - tu szukaj. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

wymiana zaworów

Post autor: szczepan69 » ndz mar 13, 2011 20:11

przewody,swiece palec kopułka wszystko wymienione,na benzynie szybciej załapie ten cylinder niz na gazie ale powyżej 2800tys obrotów sie załancza pierwszy cylinder,rozbiore i bende widział teraz to moze buc różnie zobaczymy :grin:ostatnio wymieniłem nowy filter powietrza i auto nie chciało jechac na gazie benzyna oki założyłem stary filtr i auto jedzie nigdy tak nie było jak zakładałem nowy filter,zaduzo powietrza dostaje i go dławi???



Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

wymiana zaworów

Post autor: Maślak » ndz mar 13, 2011 21:22

straszne herezje w tym temacie, na benzynie chodzi na gazie nie bo wypalił sie zawór?? :rotfl: a zgadywałeś ze to akurat ssący? czy ktoś Ci to powiedział?? :rotfl: a może wydechowy?? a czy wykonałeś w porównaniu do ściągania głowicy czynnośc banalnie prostą sprawdzenie ciśnienia sprężania?? no i cylinder Ci sie nie załącza bo to nie HEMI tylko porostu nie pali na ten jeden gar. moze warto przełożyc swiece z wadliwego cylindra do drugiego, nowe świece zdarzają sie wadliwe. pozdro :popcorn:



szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

wymiana zaworów

Post autor: szczepan69 » czw mar 17, 2011 20:07

sprawdzałem cisnienie na baniakach po 12 swiece tez zmieniałem na przemian i to samo jutro pewnie rozbiore i bende wiedział



szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

wymiana zaworów

Post autor: szczepan69 » sob kwie 23, 2011 12:03

Witam zmieniłem zawory uszczelniacze głowica zrobiona rozrzad wymieniony ,ale dalej nie pali na pierwszy cylinder niewiem czy to nie bedzie miało wspólnego z podcisnieniem auto na gazie zrobiłem cos takiego podcisnienie co wychodzi z reduktora gazu na kolektor ssacy przy kolektorze zaślepiłem a weza podpiołem do zaworka jednokierunkowego co idzie od serwa hamulca do kolektora ssacego do jednego wolnego wjscia od trojaka no i palił na 1ale przestał palic na 4 czy to moze byc co z reduktorem od gazu wspołnego tak jak by podcisnienie z reduktora nie wychodziło do kolektora ssacego tylko z kolektora zassysało, jeszcze mi teraz przebiera czy to moze miec wpónego Z ya membrana wzbogacania miesznki co jest z boku gaznika jak robiłem głowice to rozkreciłem ja i mi sie posypała ?????pozdrawiam



Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

wymiana zaworów

Post autor: dziabi3 » ndz kwie 24, 2011 02:23

a mówili ci koledzy żebyś nie rozbierał

moim zdaniem szukaj przyczyny w nieszczelnym dolocie

dawałeś nowe uszczelki pod kolektor ssący , a morze kolektor jest rozwalony i ssie sobie lewe powietrze , bo to niemożliwe ze na pb ok a na lpg raz na jeden chodzi gar a na drugi nie , morze masz zaduze szczeliny na świecach i cewka słaba zapłonowa i nie odpala lpg


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

wymiana zaworów

Post autor: Paweł Marek » ndz kwie 24, 2011 08:17

szczepan69, sam wpadłeś żeby tyle niepotrzebnej roboty sobie dodawać? Powinieneś już się zorientować że pierwsza twoja diagnoza była niesłuszna, prawdopodobnie obecna że nie pali na 4-tym jest też nieprawdziwa. Pali na benzynie a na gazie nie to pod podreguluj instalację LPG, posprawdzaj eklektrykę LPG - wsuwki i okablowanie elektrozaworów, przełącznika bezpiecznika od gazu bo to zapewne jakas błachostka.

"tylko z kolektora zasysało" przecież tak ma byc

"czy to moze miec wpónego Z ya membrana wzbogacania miesznki co jest z boku gaznika jak robiłem głowice to rozkreciłem ja i mi sie posypała ??" na benzynie tak bedzie przebierał zalewany paliwem ale nie na LPG. Załóż zamiast niej kawałek gumy z detki póki nie kupisz nowej.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Re: wymiana zaworów

Post autor: szczepan69 » ndz kwie 24, 2011 09:34

Witam uszczelka pod kolektorem jest zmieniona nowa,a co do ewego powietrza to psikałem dezedorantem w okolicy gaznika kolektora i nic bez zmian, gdzie mogę znaleść uklad elektryczny do gaznika bo widze ze kabel ma jeden moze dwa luzne moze jakies inne zle podłończyłem ten co wychodzi od koektora ssacego szukam ae nie moge znaleść,niewiem niemam czasu grzebac przy aucie cały czas jestem w deegacji i jak wracan na 2 dni to moge wtedy cos poszponcic ae wieki dzienki pozdrawiam



szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Re: wymiana zaworów

Post autor: szczepan69 » pn kwie 25, 2011 09:21

Paweł Marek "tylko z kolektora zasysało" przecież tak ma byc,,,,to podcisnienie któro wychodzi z reduktora od gazu ma wychodzic do kolektora ssacego czy z ssacego do reduktora?????



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości