Swap z rp na PB

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

guziklolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
Lokalizacja: Gostynin

Swap z rp na PB

Post autor: guziklolek » pt lut 25, 2011 15:12

Mam kilka pytań, a mianowicie miał bym możliwość kupna silnika Pb 118km od golfa mk2 gti z licznikiem digifant
a mam rp i chcialem się zapytać czy :
1.alternatory są te same
2.czy rozrusznik to to samo
3.czy lapy pasują
4.czy skrzynia od rp aug pasuje
5.czy w zwiazku z tym że jest digifant a ja nie chce tego licznia to bym muial kupic inny komputer czy ten by pasował

ogolnie prosze o te informacje bo nic na ten temat nie moge znaleźć ewentualnie o jakies linki :pub:
pozdrawiam i z góry dzięki :okej:



Awatar użytkownika
tomatol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 844
Rejestracja: pt lut 23, 2007 10:00
Lokalizacja: Wejherowo-Rumia
Kontakt:

Swap z rp na PB

Post autor: tomatol » pt lut 25, 2011 16:25

Jak już to digifiz jeśli chodzi o licznik .Komputer nie mia nic wspólnego z licznikiem .Odp na 1,2,3,4 wszystko raczej pasuje.Silnik PB z tego co mi wiadomo ma 112KM .



Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Swap z rp na PB

Post autor: marcin 78 » pt lut 25, 2011 16:33

Musisz mieć,silnik wiązkę i komputer reszta podejdzie.Tylko zadaj sobie pytanie czy jest sens,tyle roboty i kasy dla 12ps :bajer: z czego pewnie kilka zdechło


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

guziklolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
Lokalizacja: Gostynin

Swap z rp na PB

Post autor: guziklolek » pt lut 25, 2011 19:31

dla 22 ps a wydaje mi się że warto ponieważ mój nie jest raczej w najlepszym stanie :P



guziklolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
Lokalizacja: Gostynin

Swap z rp na PB

Post autor: guziklolek » sob lut 26, 2011 01:39

a czy chłodnica jest ta sama ??? i w ogole czym się rożnią te silniki bo może wystarczyl by goly silnik z komputerem i wiazka



Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Swap z rp na PB

Post autor: marcin 78 » sob lut 26, 2011 14:02

22ps pomyłka z mojej strony.ja miałem chłodnice z RP przy swapie na PL i dawała rade róznica podstawowa mono,wielopunkt a osprzęt podejdzie


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

guziklolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
Lokalizacja: Gostynin

Swap z rp na PB

Post autor: guziklolek » sob lut 26, 2011 15:02

chyba jednak zrezygnuje poszukam chyba jakiegos kr albo abf bo rzeczywiscie 22ps to nie warto poza tym wczoraj bylem u mechanika i powiedzial że moj silnik jest w dobrym stanie tylko trzeba kilka rzeczy zrobic, jak zwykle tragedi narobilem.



Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Swap z rp na PB

Post autor: marcin 78 » sob lut 26, 2011 15:58

kr odradzam :popcorn: pomyśl nad ABFem :hmm:


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

guziklolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
Lokalizacja: Gostynin

Swap z rp na PB

Post autor: guziklolek » sob lut 26, 2011 16:28

czemu kr odradzasz ??? już wszystkie to padła ?



Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Swap z rp na PB

Post autor: marcin 78 » sob lut 26, 2011 16:55

kr to stara mechanika wieczne problemy uwierz mi,i złapać zdrowy motor graniczy z cudem


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

guziklolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
Lokalizacja: Gostynin

Swap z rp na PB

Post autor: guziklolek » sob lut 26, 2011 18:58

a myslałem że nie ma z nim problemów tak jak np ja z rp, nigdy nic takiego o nim nie słyszałem tyle tylko ze gazu nie lubi



jacy82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt kwie 24, 2009 00:54
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Swap z rp na PB

Post autor: jacy82 » ndz lut 27, 2011 01:43

A może 2E? mam taki w swoim i wystarczjący jest wg mnie :grin:



guziklolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
Lokalizacja: Gostynin

Swap z rp na PB

Post autor: guziklolek » ndz lut 27, 2011 04:31

no 2e ale wedlug mnie za mala moc na to spalanie tak mi sie wydaje



jacy82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt kwie 24, 2009 00:54
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Swap z rp na PB

Post autor: jacy82 » ndz lut 27, 2011 22:20

Powiem ci tak że ja w moim mam odłączoną sonde i normalnie kulając sie w trójmiejskich korkach nie wzioł nigdy ponad 10, jak miałem 1.3 to nie schodziłem poniżej 12 :-) ,od soboty zagazowałem go i zobaczymy co wyjdzie. Swego czasu miałem mk3 z tym silnikiem i wychodziło tak samo



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości