MK II 1.3 Ciężko pali

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kamil2547
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr gru 01, 2010 17:53

MK II 1.3 Ciężko pali

Post autor: kamil2547 » czw sty 27, 2011 19:37

Witam.Mam taki problem ponieważ moja Golfina ciężko odpala jak jest ciepła jak minie 10-15 min to odpala ale sporo kręci....Na zimnym silniku na strzała..Czym to może być spowodowane???Silnik 1.3 na wtrysku...Proszę o odp



Matt_GT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 17:01
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

MK II 1.3 Ciężko pali

Post autor: Matt_GT » czw sty 27, 2011 20:32

Świece i przewody do wymiany, poczyść kopułkę.



genLODOWAmk2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

MK II 1.3 Ciężko pali

Post autor: genLODOWAmk2 » sob sty 29, 2011 02:33

napewno nie przez świece i przewody...
silnik by miał problemy ciagle a nie tylko na ciepłym


był golf 2 1.3.....

kamil2547
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr gru 01, 2010 17:53

MK II 1.3 Ciężko pali

Post autor: kamil2547 » sob sty 29, 2011 18:03

Czy mogła być to wina kopułki bo przeczyściłem bolce bo były zaśniedziałe i był na nich kamień i dzisiaj jadą do pracy zgasiłem go i odpalał 3 razy pod rząd po nagrzany??:)



Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

MK II 1.3 Ciężko pali

Post autor: Damian3942 » ndz sty 30, 2011 00:53

jak najbardziej ja też tak miałem tyle że u mnie się rozlatywała w środku


passat b5 115KM AZM 2003r

kamil2547
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr gru 01, 2010 17:53

MK II 1.3 Ciężko pali

Post autor: kamil2547 » ndz lut 13, 2011 20:50

Jednak kopułka nie jest problemem bo nadal jest to samo:((kto pomoże w rozwiązaniu tej przyczyny



Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

MK II 1.3 Ciężko pali

Post autor: Damian3942 » wt lut 15, 2011 09:53

a przepływomierz? odepnij go na ciepłym silniku zgaszonym i spr. zapalić bez dodawania gazu (po dodaniu zgaśnie) sprawdź jeszcze czujnik niebieski odepnij go i zobacz co będzie


passat b5 115KM AZM 2003r

kriskros79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz wrz 22, 2013 14:15

Re: MK II 1.3 Ciężko pali

Post autor: kriskros79 » ndz wrz 22, 2013 14:41

Witam.Mam taki problem ponieważ moja Golfina ciężko odpala jak jest ciepła jak minie 10-15 min to odpala ale sporo kręci....Na zimnym silniku na strzała..Czym to może być spowodowane???Silnik 1.3 na wtrysku...Proszę o odp



bakus251193
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt paź 18, 2013 15:57

MK II 1.3 Ciężko pali

Post autor: bakus251193 » pt paź 18, 2013 16:09

Witam tez mam golf 2 1.3 kat i mam ten sam problem rozpale go i jak wskaznik temp. podnosi sie do pierwszej kreski od razu gasnie i w ogole nie mozna go rozpalic czekam 10-15 min i odpala od razu jakies podpowiedzi??



bakus251193
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt paź 18, 2013 15:57

MK II 1.3 Ciężko pali

Post autor: bakus251193 » pt paź 18, 2013 20:19

aha i gdy nawet delikatnie sie rozgrzeje to węże od wody puchną



XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

MK II 1.3 Ciężko pali

Post autor: XV2 » pt paź 18, 2013 20:31

Pompa wody sprawna ?


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

bakus251193
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt paź 18, 2013 15:57

MK II 1.3 Ciężko pali

Post autor: bakus251193 » sob paź 19, 2013 10:33

Pompe wymieniałem na nową przy zmnianie rozrządu



władek111
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: pt sty 06, 2012 16:40
Lokalizacja: DSW

MK II 1.3 Ciężko pali

Post autor: władek111 » sob paź 19, 2013 11:30

Sprawdź niebieski czujnik temperatury zrobisz to zwykłym miernikiem mierząc jego opór na ciepłym powinno być ok 200 Ω na zimnym ok 3 kΩ.



bakus251193
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt paź 18, 2013 15:57

MK II 1.3 Ciężko pali

Post autor: bakus251193 » sob paź 19, 2013 19:11

juz wszystko wiem okazało sie że uszczelka pod głowica nawaliła



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości