1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka
chce w moim golfie 1.6pn założyć pierburga 2e2 ale kolektor ssący nie pasuje pod ten gaźnik. na pierwszy rzut oka wydaje się że jest wszystko ok ale żeby zamontować go bez żadnych oporów trzeba wywalić siłownik 3-położeniowy. w związku z tym mam pytanie skąd ten kolektor, czy może przerobić ten co jest? szukałem na internecie i znalazłem tylko takie foto
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka
Kolektor taki sam, podstawkę zmieniasz ona jest tylko inna, musisz mieć wężyki wodne do podgrzewania gaźnika podpięte pod grzanie kolektora, podłączasz oba elektrozawory pod plus po zapłonie i masę, grzanie kanału mieszanki pod plus po zapłonie, kabelek masowy od pokrywy gaźnika do pokrywy rozrządu, grzałkę urządzenia rozruchowego możesz podłączyć pod grzanie jeża w kolektorze dolotowym i wszystko.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka
zamontowałem ten gaźnik na takich dwóch podstawkach widocznych na zdjęciu ale dalej siłownik 3-położeniowy spiera się na kolektorze i gaźnik siedzi krzywo. czy to ma tak być?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka
nie widzę dobrze tych podstawek mogłeś ustawić obok siebie, ma być jedna, do 2E2 jest lustrzanym odbiciem tej do 2EE
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka
mała przeróbka
stare podstawki
nowa przerobiona podstawka
zamontowałem go na nowej gumie razem z tą mniejszą co jest na drugim zdjęciu, spiłowałem trochę kolektor ale dalej spiera się na tym siłowniku. guma nie ta? gaźnik? o co tu chodzi?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka
http://kaco18.w.interia.pl/podstawa1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; widzisz wycięcia w oryginale, znajdź sobie googlami grafiką podstawkę do 2EE porównaj z tą z fotki co dałem zobaczysz róznicę. Podciąłeś to ok, ale ma być grubsza i nie będzie haczyć siłownik o kolektor, te dwie stare to ktoś kombinował, nie wiem czemu, być może w ogóle kolektor jest od czego innego, gaźnik masz ok jak ma być od RF.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka
znalazłem taką podstawkę z tymi wycięciami i na moje oko grubością(3cm) nie odbiega od starej więc tak czy siak będzie haczyć. wyjścia są następujące:
1. 5cm podstawka/dystans której pewnie na rynku nie ma i będę musiał dorabiać a i tak nie mam pewności czy to nie zakłóci prawidłowej pracy silnika
2. wymiana kolektora
3. dalsze szlifowanie kolektora w celu zminimalizowania odstępu
osobiście jestem za tym by trochę, nie dużo podszlifować i z tych podstawek co mam spróbować coś zdziałać. jak myślisz?
z drugiej strony taki kolektor nie jest wcale drogi, znalazłem chyba odpowiedni:
kurde no nie wiem. jak wygląda wymiana takiego ustrojstwa?
1. 5cm podstawka/dystans której pewnie na rynku nie ma i będę musiał dorabiać a i tak nie mam pewności czy to nie zakłóci prawidłowej pracy silnika
2. wymiana kolektora
3. dalsze szlifowanie kolektora w celu zminimalizowania odstępu
osobiście jestem za tym by trochę, nie dużo podszlifować i z tych podstawek co mam spróbować coś zdziałać. jak myślisz?
z drugiej strony taki kolektor nie jest wcale drogi, znalazłem chyba odpowiedni:
kurde no nie wiem. jak wygląda wymiana takiego ustrojstwa?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka
Nie wiem co poradzić bo robiłem koledze identyczną przeróbkę i nie było takich kłopotów, kupiłem mu tylko podstawkę która jak pisałem jest odwrotnością lustrzaną tej od 2EE (2E2 przychodzi odwrotnie) i tyle. Mam ciągle wrażenie że coś nie tak z tymi Twoimi podstawkami ale nie mam pojęcia czemu.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka
problem osadzenia gaźnika jest już z głowy. założę go na nowej gumie i tej starej mniejszej
co z podciśnieniem gaźnika, czy ono jest dobrze podłączone?
według schematu z internetu nie do końca podłączenie jest prawidłowe ale czekam na ocenę fachowca
jak sprawa ma się z podgrzewaniem, obojętne gdzie je podepnę?
co z podciśnieniem gaźnika, czy ono jest dobrze podłączone?
według schematu z internetu nie do końca podłączenie jest prawidłowe ale czekam na ocenę fachowca
jak sprawa ma się z podgrzewaniem, obojętne gdzie je podepnę?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka
grzanie gaźnika szeregowo z grzaniem kolektora ssącego
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka
Opisałem ci wcześniej przecież. Oba zawory z pierwszej fotki plus po zapłonie i masa biegunowość dowolna.
Z drugiej fotki po lewej plus po zapłonie, po prawej plus z włącznika w króćcu głowicy, czerwony włącznik zdaje się (nie niebieski w każdym razie który został ci z 2EE. W oryginale do tego jest jeden włącznik, drugi jest do gzrania jeza w kolektorze, możesz do spiąć razem oba maja podobne parametry i grzeją póki silnik zimny. Zostaje kabelek masowy od pokrywy gaźnika do śruby pokrywy zaworów i wsio. Plus po zapłonie masz przy cewce pociąg sobie od niej jeden kabel, załóż jakiś bezpiecznik 10A zrób rozgałęzienie na trzy i podpinaj jak napisałem.
Z drugiej fotki po lewej plus po zapłonie, po prawej plus z włącznika w króćcu głowicy, czerwony włącznik zdaje się (nie niebieski w każdym razie który został ci z 2EE. W oryginale do tego jest jeden włącznik, drugi jest do gzrania jeza w kolektorze, możesz do spiąć razem oba maja podobne parametry i grzeją póki silnik zimny. Zostaje kabelek masowy od pokrywy gaźnika do śruby pokrywy zaworów i wsio. Plus po zapłonie masz przy cewce pociąg sobie od niej jeden kabel, załóż jakiś bezpiecznik 10A zrób rozgałęzienie na trzy i podpinaj jak napisałem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości