mk II 1.3i problem z obrotami

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Krecik22250
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 24, 2010 13:29

mk II 1.3i problem z obrotami

Post autor: Krecik22250 » sob gru 25, 2010 13:20

Koledzy mam taki problem mój golfik przy zapalaniu łapie wysokie obroty tak do 4-5tyś jak dojdzie do nich to odrazu gaśnie. Co może być problemem?? Wy sę znacie lepiej ja jestem tutaj dopiero nowicjuszem. pomóżcie.



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

mk II 1.3i problem z obrotami

Post autor: Vii » sob gru 25, 2010 19:05

Nikt Ci nie chce pomóc widze..

Kolego zajmij sie silniczkiem krokowym, przepustnica - masz tam brud i syf albo silniczek krokowy nadaje sie do wymiany. Wesołych Świat! :jezor:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

mk II 1.3i problem z obrotami

Post autor: Paweł Marek » sob gru 25, 2010 19:11

Obejrzyj rury dolotu pod kątem szczelności,łącznie z odmą, przepustnicę, linkę gazu czy się nie zawiesza, silniczka krokowego nie masz tylko coś pseudo czyli regulator podnoszący obroty na zimnym inaczej zawór powietrza dodatkowego, jest pod kolektorem a opisy sprawdzania na forum są


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Krecik22250
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 24, 2010 13:29

mk II 1.3i problem z obrotami

Post autor: Krecik22250 » sob gru 25, 2010 19:19

przepływomierz wymieniłem tylko jest taki problem przy listwie od wtrysków jest taki mały zawór zamykany przez podciśnienie podobno on nie zamyka?? prawda??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

mk II 1.3i problem z obrotami

Post autor: Paweł Marek » sob gru 25, 2010 19:27

nie zamyka, to jest regulator ciśnienia paliwa, po odpaleniu silnika zmniejsza to ciśnienie na 2,5 bara ale nie zamyka dopływu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Krecik22250
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 24, 2010 13:29

mk II 1.3i problem z obrotami

Post autor: Krecik22250 » sob gru 25, 2010 19:28

nie moge na necie znaleść jego foty ale wiecie o co chodzi. powiedzcie jak to rozwiązać??



Krecik22250
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 24, 2010 13:29

mk II 1.3i problem z obrotami

Post autor: Krecik22250 » sob gru 25, 2010 19:32

ten regulator idzie pusto w obydwie strony naprawde juz myśle że komuter



Krecik22250
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 24, 2010 13:29

mk II 1.3i problem z obrotami

Post autor: Krecik22250 » sob gru 25, 2010 19:57

chce nim juz do konca roku ruszyć w trase ale bez niskich obrotów nie dam rady



bartix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: sob sie 07, 2010 16:37
Lokalizacja: PCT

mk II 1.3i problem z obrotami

Post autor: bartix » sob gru 25, 2010 23:28

może wymień tylko czujnik od ssania jak masz elektroniczne i będzie dobrze. Ale nie wiem to moja sugestia



Krecik22250
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 24, 2010 13:29

mk II 1.3i problem z obrotami

Post autor: Krecik22250 » pn gru 27, 2010 22:01

wymienilem ten zawór przy listwie od wtrysków i nadal to samo. jutro pożycze koputer od znajomego to moze rozwiarze problem??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

mk II 1.3i problem z obrotami

Post autor: Paweł Marek » pn gru 27, 2010 23:33

nie rozwiąże, wróć do początku tematu i sprawdzaj ponownie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Krecik22250
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 24, 2010 13:29

mk II 1.3i problem z obrotami

Post autor: Krecik22250 » śr gru 29, 2010 10:51

sprawdziłem ale znaalazłem chyba odpowiedz na ten problem. gdy go odpale i przytrzymam na gazie tak zeby obrotomierz pokazywał 1000/min. nie gaśnie czyli raczej linka jest za luźna i zamyka przepustnice. czisiaj to sprawdze.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

mk II 1.3i problem z obrotami

Post autor: Paweł Marek » śr gru 29, 2010 14:06

linka ma mieć luz, wtrysk odpowiada za wolne


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Krecik22250
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 24, 2010 13:29

Re: mk II 1.3i problem z obrotami

Post autor: Krecik22250 » śr sty 05, 2011 11:16

dzisiaj prowadze mojego nz-ta do elektryka niech wszystko sprawdzi. moze on cos poradzi na te dolegliwosc.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości