gaśnie na ciepłym silniku

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pancerniak665
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 472
Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
Lokalizacja: Olsztyn

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: pancerniak665 » ndz gru 19, 2010 02:16

to wyda na to wszystko tyle co by kupił ten gaźnik z licytacji i porządnie się na....ebał.Druga sprawa to zmiana na kompa którego nawet nie można podpiąć bo nie ma diagnostyki to nie wiem czy jest sens.Trzecie jak robić taką podmianke to wydaje mi się że lepiej z mocniejszego np 1.8 niż z cudownego 1.3.Z resztą o czym tu dalej pisać.Kup ori do swojego silnika i chociaż będziesz miał pewność że czegoś nie zje...łeś przy montażu


http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg

Awatar użytkownika
binekbnk
Grupa Podlasie
Grupa Podlasie
Posty: 1361
Rejestracja: wt mar 09, 2010 22:51
Lokalizacja: Sidra (Podlasie)
Kontakt:

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: binekbnk » ndz gru 19, 2010 11:39

Jak kto woli, przy 1.8 rp masz diagnostykę...


MK2 TDI by BiNeK
viewtopic.php?f=87&t=574569
Obrazek

damiano1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: ndz mar 14, 2010 21:55
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: damiano1987 » ndz gru 19, 2010 13:17

Poza tym do PN-ki nie wstawisz pełnej szprycy od 1.3 NZ bo inaczej silnik stoi nie jest pochylony oraz są inne rozstawy szpilek na głowicy a poza tym takie cudo nie ma sensu. Do 1.6 ABU by założył. Ja radze tak jak koledzy wstawiaj wtrysk mono i zobaczysz bedziesz zadowolony bo jest bezawaryjny i praca silnika na nim jest znacznie lepsza niz na tych wynalazkach pierburga :grin:


VW-i jedziesz dalej :)

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: ostry » wt gru 21, 2010 09:25

ciężko te graty dostać :grrr:



Awatar użytkownika
pancerniak665
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 472
Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
Lokalizacja: Olsztyn

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: pancerniak665 » wt gru 21, 2010 18:45

nikt nie mówił że będzie łatwo,a tak na serio raczej z kompletem monowtrysku nie powinieneś mieć problemu.Zajedź na szrot może mają


http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: ostry » wt gru 21, 2010 20:50

http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/golfkomputerc749.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/golfm ... sk1b77.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/golfo ... ra347e.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/golfp ... waa317.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
taki komplecik kosztuje 600zł
co jeszcze będę potrzebował? pewnie jakieś wtyczki, przewody. a jak ma się sprawa tej pompy paliwa, czy spasi?



Awatar użytkownika
binekbnk
Grupa Podlasie
Grupa Podlasie
Posty: 1361
Rejestracja: wt mar 09, 2010 22:51
Lokalizacja: Sidra (Podlasie)
Kontakt:

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: binekbnk » wt gru 21, 2010 22:22

Jak się chce to wszystko da się zrobić a pompkę paliwa nie musisz mieć jakiejś dedykowanej do mk2, a 600zl to wygurowana cena i to bardzo... Nie patrz po cenach na allegro poszukaj na forum napisz na giełdzie na pewno taniej dorwiesz...


MK2 TDI by BiNeK
viewtopic.php?f=87&t=574569
Obrazek

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: ostry » śr gru 22, 2010 15:40

części z trójki podejdą?



Awatar użytkownika
binekbnk
Grupa Podlasie
Grupa Podlasie
Posty: 1361
Rejestracja: wt mar 09, 2010 22:51
Lokalizacja: Sidra (Podlasie)
Kontakt:

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: binekbnk » śr gru 22, 2010 17:03

Tak to, to samo ... :P oczywiście jeśli mówimy o 1.8 RP


MK2 TDI by BiNeK
viewtopic.php?f=87&t=574569
Obrazek

Awatar użytkownika
pancerniak665
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 472
Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
Lokalizacja: Olsztyn

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: pancerniak665 » śr gru 22, 2010 19:20

adamo55,
taki komplecik kosztuje 600zł
nie przesadzaj
-gaźnik--ok 100-250zł
-grucha,rura obudowa filta--na szrocie max 70zł
-filtr powietrza - ok 15-40zł
skąd ty wziąłeś 600zł,chyba że pisałeś o nowych częściach.Jak tak to raczejsię nie nastawiaj tak optymistycznie że za 600 kupisz to nowe.
Poszukaj na szrotach na pewno znajdziesz.A jak byś kupił na jednym to wszystko to zmieściłbyś się w 300.


http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: ostry » śr gru 22, 2010 21:27

tak sobie wyliczyłem po cenach z allegro. z tego co się zorientowałem będę potrzebował dwie pompy paliwa:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=141&t=367394" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
pancerniak665
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 472
Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
Lokalizacja: Olsztyn

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: pancerniak665 » śr gru 22, 2010 22:03

. z tego co się zorientowałem będę potrzebował dwie pompy paliwa:
yes-to jakaś 100 za obie.


http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: ostry » wt gru 28, 2010 15:42

siema. przemyślałem sprawę i kupiłem gaźnik 2e2 (027129 015G) po dobrej cenie. jest jednak małe ale ponieważ siłownik 3-położeniowy przeszkadza w zamontowaniu. stary gaźnik z opla był osadzony na tych przerobionych gumach:
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/dsc01935a570.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/dsc019365d99.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
podstawę gaźnika kupiłem nową i w porównaniu ze stara jest cieńsza. jakieś pomysły koledzy?



Awatar użytkownika
Bori
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw gru 09, 2010 11:55
Lokalizacja: Warszawa

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: Bori » śr sty 05, 2011 00:38

Witam wszystkich,
Otóż mam podobny problem jak kolega opisał w pierwszym poście. Jak sie silnik rozgrzeje to go dławi, przelewa (sadzi piękne i widowiskowe marchewy z wydechu) i w końcu gaśnie. W dzień kiedy stało mi się to po raz pierwszy zapaliła się również kontrolka ładowania. W tej chwili samochód w ogóle przestał odpalać. Wymieniłem już świece, palec i kopułke. Ma ktoś jakiś pomysł jak przywrócić moją Jette do życia?! A gaźnik mam 2EE



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości