mk2 gti pf obroty 1300 Lębork

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

olivier3103
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn lis 15, 2010 17:00

mk2 gti pf obroty 1300 Lębork

Post autor: olivier3103 » sob gru 04, 2010 17:32

witam
po odpaleniu auta na benzynie ma obroty wzorowe 900...jak auto zagrzeje sie to obroty maja 1300-1500 i caly czas stoja...jak pare minut bede go osro gazowal to na chwile spadna na 900 i znow 1500
dodam ze swiece wymienione na ngk
przewody takze na ngk dosc drogie
filtry sa wymienione.....powietrza..paliwa i oleju wraz z olejem castrol

wkur....mnie to niesamowicie

do tego chodzi jakos nieerowno i pyrka z wydechu

co to moze byc??
pomozcie

chyba ze jest jakis dory spec od gti z Lęborku..co by znal sie na tym jak na wlasnej lasce...moze to jakies weze...kto moglby mi to zrobic ewentualnie pomodz?



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

mk2 gti pf obroty 1300 Lębork

Post autor: Lipek81 » sob gru 04, 2010 19:12

Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu jest ok, czy też są za wysokie?



olivier3103
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn lis 15, 2010 17:00

Re: mk2 gti pf obroty 1300 Lębork

Post autor: olivier3103 » sob gru 04, 2010 19:35

tez jest tak samo
czasem jest ze jest te 900 ale i tak nierowno pracuje
myslelem ze to swiece i przewody..wiec wymienilem na ngk wraz z kopulka palce a tu nic...troche lepiej pracuje ale to nie to...
pyrka z wydechu....odpala dziwnie po nocy jakby rozrusznik stawal
a jak cieply to wmiare od kopa pali

dodam ze kompresje mierzylem i jest po 11 na cylinder



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

mk2 gti pf obroty 1300 Lębork

Post autor: majekMK2 » ndz gru 05, 2010 01:17

sprawdź czy dolot masz szczelny


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

olivier3103
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn lis 15, 2010 17:00

Re: mk2 gti pf obroty 1300 Lębork

Post autor: olivier3103 » ndz gru 05, 2010 13:15

dolot czyli??
bo az tak dobrze sie nie znam
dolot czyli filtr powietrza w odudowie idacy przez prezeplywomierz i do chyba przepustnicy?



Awatar użytkownika
cinek366
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn lut 20, 2006 17:28
Lokalizacja: Szczecin

mk2 gti pf obroty 1300 Lębork

Post autor: cinek366 » ndz gru 05, 2010 15:38

dolot czyli??
chodzi o gumową rurę, która idzie od filtra powietrza do przepustnicy czy nie ma pęknięcia
sprawdź też czujnik temperatury niebieski (znajdziesz na ten temat dużo na forum, jak sprawdzić)



olivier3103
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn lis 15, 2010 17:00

Re: mk2 gti pf obroty 1300 Lębork

Post autor: olivier3103 » ndz gru 05, 2010 19:10

ten dolot czyli rura gumowa pomiedzy obudowa filtra a przepustnica jest cala..2 razy sprawdzalem
natomiast e czujinki tez sprawdzalem
jeden wymienilem tydz temu akurat ten niebieski
jak odlacze wtyczke niebieskiego czujnika to obroty nagle wzrastaja
natomiast jak to samo zrobie z czarnego czujnika to nic sie n ie dzieje

czy tak ma byc

dodam ze jak auto ma juz temperature obroty sa te 1300 i stale sie trzymaja
wylacze silnik poczekam chwile odpale i jest znow to samo
poki auto nie wychlodzi sie

co to moze byc?



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

mk2 gti pf obroty 1300 Lębork

Post autor: majekMK2 » ndz gru 05, 2010 19:20

a sprawdziłeś zapłon skręć delikatnie zapłon w prawo z 0,5mm max bo jak robiłem kolegi PF ostatnio to miał tak samo moze to tez bedzie powód u ciebie lub sruba na przepustnicy


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

olivier3103
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn lis 15, 2010 17:00

mk2 gti pf obroty 1300 Lębork

Post autor: olivier3103 » ndz gru 05, 2010 19:42

a gdzie jest ten zaplon?? jest dzies pod maska zebym go przekrecil?

czy moze przepustnice wyczyscic?



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

mk2 gti pf obroty 1300 Lębork

Post autor: majekMK2 » ndz gru 05, 2010 23:09

poszło info na gg


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

mk2 gti pf obroty 1300 Lębork

Post autor: Lipek81 » pn gru 06, 2010 00:09

Dolot to nie tylko gruba gumowa rura za przepływomierzem, ale tez wszystkie podciśnienia itp.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości