Pali jak smok, gryzące spaliny.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pali jak smok, gryzące spaliny.
Miałeś zamieścić filmik bo nie wiadomo o co ci konkretnie chodzi.
Tu masz plik z zasada działania tego gaźnika poczytaj może do czegoś dojdziesz. http://hostuje.net/file.php?id=d1e1385a ... 488185ee64" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja zrobie tak jak mówiłeś ale i dam znać jak to u mnie wygląda ale myśle że bede musiał wyczyścić wtrysk.
Tu masz plik z zasada działania tego gaźnika poczytaj może do czegoś dojdziesz. http://hostuje.net/file.php?id=d1e1385a ... 488185ee64" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja zrobie tak jak mówiłeś ale i dam znać jak to u mnie wygląda ale myśle że bede musiał wyczyścić wtrysk.
Pali jak smok, gryzące spaliny.
Gaźnik pracuje prawidłowo, nie mam jak przerobić tego filmu tak wiec nie pokaże.
Sonda lambda wymieniona
TPS Sprawdzony górne napięcie na 4.83 zamiast na 5 V nie wiem czy to może mieć znaczenie.
Komputer zresetowany No i teraz dopiero wali paliwem.
Mój brat twierdzi ze to uszczelka pod głowica do wymiany, autko pochodziło 20 minut później postało 20
(odpalili beze mnie
) to podobno temperatura momentalnie wskoczyła na polowe licznika. Jutro wymiana króćca silnika płynu chłodniczego bo coś tam kapie, zobaczymy czy ubywa płynu albo przybywa w oleju- widać malutko biało kremowego nalotu na korku i wali benzyna z oleju.
Mocny biały dym z rury, nie wiem czy to komputer musi się ustawić ?
Macie może jakieś pomysły ?
Sonda lambda wymieniona
TPS Sprawdzony górne napięcie na 4.83 zamiast na 5 V nie wiem czy to może mieć znaczenie.
Komputer zresetowany No i teraz dopiero wali paliwem.
Mój brat twierdzi ze to uszczelka pod głowica do wymiany, autko pochodziło 20 minut później postało 20
(odpalili beze mnie
) to podobno temperatura momentalnie wskoczyła na polowe licznika. Jutro wymiana króćca silnika płynu chłodniczego bo coś tam kapie, zobaczymy czy ubywa płynu albo przybywa w oleju- widać malutko biało kremowego nalotu na korku i wali benzyna z oleju.
Mocny biały dym z rury, nie wiem czy to komputer musi się ustawić ?
Macie może jakieś pomysły ?
-
- Użytkownik
- Posty: 261
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
- Lokalizacja: NGO/WWL
Pali jak smok, gryzące spaliny.
sprawdz przewod idacy z kolektora sacego do serwa pewnie lapie lewe powietrze i jest zla mieszanka
mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702
Pali jak smok, gryzące spaliny.
przewód oglądaliśmy wygląda dobrze, oglądaliśmy wszystkie przewody nie widzę jakiś pęknięć czy przetarć - i mam pytanie czy przez przypadek jak by łapał lewe powietrze to mieszanka nie powinna być za uboga ?
termostat sprawdzony duży obieg zaraz po odpaleniu zamknięty
cylindry pomierzone szczelne sprężają do 11 12 bar
układ chłodzenia nie puszcza baniek gazu w płynie czyli uszczelka pod głowica raczej szczelna i nie ma przedmuchów do chłodzenia
ani do sąsiednich cylindrów
jeden cylinder 3 od strony kierowcy ma niższe ciśnienie o 0,5 bar ale to niedużo
nadal za dużo paliwa podejrzany jest wtryskiwacz
Tutaj film z pracy gaźnika tym razem z dźwiękiem:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to bardzo proszę o sugestie
termostat sprawdzony duży obieg zaraz po odpaleniu zamknięty
cylindry pomierzone szczelne sprężają do 11 12 bar
układ chłodzenia nie puszcza baniek gazu w płynie czyli uszczelka pod głowica raczej szczelna i nie ma przedmuchów do chłodzenia
ani do sąsiednich cylindrów
jeden cylinder 3 od strony kierowcy ma niższe ciśnienie o 0,5 bar ale to niedużo
nadal za dużo paliwa podejrzany jest wtryskiwacz
Tutaj film z pracy gaźnika tym razem z dźwiękiem:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to bardzo proszę o sugestie
Pali jak smok, gryzące spaliny.
Widzę ze pomysłów brak. Kopiłem na allegro cały mono wtrysk,mam nadzieje ze wymiana pomoże.
Pali jak smok, gryzące spaliny.
Podstawa mono wtrysku wymieniona (coś tam było wilgotne od oleju), razem z górna jego częścią (wtryskiwacz ....), jedyne co zostało to jakas elektronika dookoła . Czujnik niebieski wymieniony na nowy topran na wszelki. Przychodzi mi do głowy jeszcze jedynie prze pływomierz który można by wymienić. Ogólnie lipa.
Pali jak smok, gryzące spaliny.
a w golfie w ogóle jest przepływomierz?? jak tak to mogłby ktoś wrzucić fotke tego ustrojstwa?? pytam bo mam taki sam problem i po kolei wymeiniam to co kolega
pozdrawiam
pozdrawiam
Pali jak smok, gryzące spaliny.
Witam ponownie po teście na drodze spalanie bolidu wynosi 10 litrów na 100 km czyli ok.
Ale niestety na krótkich odcinkach spalanie jest koszmarnie wysokie niecałe 100 km połowa baku.
W związku z tym ze wymieniłem praktycznie wszystko co było do wymiany łącznie z całym wtryskiem,
przyszło mi do głowy ze czujnik temperatury niebieski jaki kupiłem jest firmy topran za ok 20 zł.
Czujnik wymieniony testy trwają.
Poprawa znaczna.
Nowy objaw gaśnie na jałowym!!!!
Po wymianie całego wtrysku .
Dojeżdżam do skrzyżowania staje i gaśnie podregulowałem Tps niewiele pomogło.
Wymienię na starą przepustnice ( na starym nie gasł na jałowych wymienię spowrotem )
Ale niestety na krótkich odcinkach spalanie jest koszmarnie wysokie niecałe 100 km połowa baku.
W związku z tym ze wymieniłem praktycznie wszystko co było do wymiany łącznie z całym wtryskiem,
przyszło mi do głowy ze czujnik temperatury niebieski jaki kupiłem jest firmy topran za ok 20 zł.
Czujnik wymieniony testy trwają.
Poprawa znaczna.
Nowy objaw gaśnie na jałowym!!!!
Po wymianie całego wtrysku .
Dojeżdżam do skrzyżowania staje i gaśnie podregulowałem Tps niewiele pomogło.
Wymienię na starą przepustnice ( na starym nie gasł na jałowych wymienię spowrotem )
Pali jak smok, gryzące spaliny.
http://allegro.pl/golf-ii-2-na-czesci-l ... 73129.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości