[MK2] Ciężko odpala

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grabek150
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: ndz lip 18, 2010 19:21
Lokalizacja: Syców
Kontakt:

[MK2] Ciężko odpala

Post autor: grabek150 » wt paź 26, 2010 17:50

Mam takie zapytanko odnośnie golfa II 1.6 benzyna + LPG
Samochód na gazie odpala dopiero za 3 razem (za 1 raz zakręci i koniec, za drugim tak samo) i dopiero za 3 odpala, ale muszę trochę przygazowac żeby odpalił,
na benzynie to samo tyle, że dopiero za 5 razem
Jak ktoś wie o co może chodzic to prosił bym o pomoc
Z góry dziękuje


był mk2 1.6cl
był mk3 1.8GT
był mk2 1.3 na pełnym wtrysku
jest passacik b5 1.9TDI
Obrazek

Awatar użytkownika
grabek150
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: ndz lip 18, 2010 19:21
Lokalizacja: Syców
Kontakt:

Re: [MK2] Ciężko odpala

Post autor: grabek150 » pt paź 29, 2010 22:31

Czy może to być wina tulejek na rozruszniku


był mk2 1.6cl
był mk3 1.8GT
był mk2 1.3 na pełnym wtrysku
jest passacik b5 1.9TDI
Obrazek

Krzychu161190
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: sob sie 07, 2010 10:40
Lokalizacja: Orzysz

[MK2] Ciężko odpala

Post autor: Krzychu161190 » pt paź 29, 2010 23:55

Owszem może być ja miałem taką przypadłość ze ciężko miał odpalić a ze rozrusznik wy chlastae mial tulejki to wyciągał cały prąd z instalacji żeby za kręcić :)



kaorini2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 18:28
Lokalizacja: Wrocław

[MK2] Ciężko odpala

Post autor: kaorini2 » ndz paź 31, 2010 21:06

Że się podepnę pod temat. Mam pewnien problem z odpalaniem a wygląda to następująco. Rano podczas przymrozków wsiadam do furaka klucz w stacje i go motor zaskakuje po czym momentalnie obroty spadają sekunde poszarpie i zaraz gaśnie i tak jest od 5 do 6 razy za nim zacznie normalnie chodzić. Na razie są tylko przymrozki co będzie przy -10 i dalej. Oglądałem schemat tego gaźnika (2E2) to jakaś porażka w moim transamie z 78 roku na 6 gardzielowym gaziorze nie ma tylu klamotów. Teraz tak gdzie włożyć łapy w tego pierdziburga żeby to zrobić. Aha furak to Golfidło 2 1.6 na automacie.


Pontiac Trans Am 78' 6.6 6BBL 450HP
Pontiac Trans Am 91' 7.0 TPI 480HP
Camaro Z28 92' 5.7 TBI 315HP
Golf 2 89' 1BBL 74HP

Nowy nabytek - Camaro IROC-Z 91 TPI 5.7 240HP

Krzychu161190
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: sob sie 07, 2010 10:40
Lokalizacja: Orzysz

[MK2] Ciężko odpala

Post autor: Krzychu161190 » ndz paź 31, 2010 22:20

Sprawdź ssanie bo przy 5 czy 6 razem odpala znaczy łapie trochę temperatury i zaczyna chodzić .A czy dzieje się za każdym razem jak silnik kompletnie zimny i od jakiego czasu??



kaorini2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 18:28
Lokalizacja: Wrocław

[MK2] Ciężko odpala

Post autor: kaorini2 » ndz paź 31, 2010 23:37

Zaczęło się teraz kiedy poranki są po -1 -2 stopnie wcześniej max za 2-3 razem łapał.

Aha jest jeszcze taka kwestia że zaraz po odpaleniu nie można przygazować bo silnik zgaśnie od razu. Aby silnik wszedł na troche wyższe obroty to trzeba bardzo powoli nacisnąć pedał gazu.

Wszystko znika jak się troche nagrzeje. Kolejna rzecz jest taka że po nagrzaniu kiedy ma optymalną temperaturę pracy po zgaszeniu od czasu do czasu przy odpalaniu trzeba troche pokręcić i trzymać gaz do dechy żeby zapalił


Pontiac Trans Am 78' 6.6 6BBL 450HP
Pontiac Trans Am 91' 7.0 TPI 480HP
Camaro Z28 92' 5.7 TBI 315HP
Golf 2 89' 1BBL 74HP

Nowy nabytek - Camaro IROC-Z 91 TPI 5.7 240HP

Krzychu161190
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: sob sie 07, 2010 10:40
Lokalizacja: Orzysz

[MK2] Ciężko odpala

Post autor: Krzychu161190 » wt lis 02, 2010 08:36

no to z tego co tu piszesz sprawdź wszystkie pod ciśnienia czy powietrza lewego nie łapie i oczywiście ssanie bo co do rannego odpalania to będzie ono



kaorini2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 18:28
Lokalizacja: Wrocław

[MK2] Ciężko odpala

Post autor: kaorini2 » wt lis 02, 2010 10:40

Dobra obada się vacum druknełem sobie z etki schematy vacum. A co do ssania w co mam dokładniej oblukać bo z opisów wynika że jest sporo klamotów skałdających się na ssanie

Tak nie rozmyślając już za dużo myśle że swap na webera bedzie chyba najlepszym sposobem. Znalazłem 4 gaziory musze je dokładnie obejrzeć. Znalazłem ładny opis kolegi jak zrobić swapa z pierdziburga na fosa i tak chyba zrobie


Pontiac Trans Am 78' 6.6 6BBL 450HP
Pontiac Trans Am 91' 7.0 TPI 480HP
Camaro Z28 92' 5.7 TBI 315HP
Golf 2 89' 1BBL 74HP

Nowy nabytek - Camaro IROC-Z 91 TPI 5.7 240HP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

[MK2] Ciężko odpala

Post autor: Paweł Marek » wt lis 02, 2010 18:09

skup się na działaniu przepustnicy rozruchowej, obsługiwanej przez siłownik pull down (korektor ssania) oraz przez sprężynę bimetalowa w urządzeniu rozruchowym, wszystko znajdziesz na forum o tym wielokrotnie opisywano, plus lektura tekstu :niedomagania Pierburg 2E2


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kaorini2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 18:28
Lokalizacja: Wrocław

[MK2] Ciężko odpala

Post autor: kaorini2 » pt lis 12, 2010 11:35

już znalazłem korektor ssania działa ale niestety sprężynka w urządzeniu rozruchowym była pęknięta i niestety przepustnica nie była w ogóle zamykana.

EDIT. Zrobiłem sprężynę jak należy teraz powiedzcie mi bo z kopułki wychodzi kabelek ale w okolicy gaziora nigdzie nie widze luzem kabla do podłączenia tego ustrojstwa od ssania. Wiec pytanie gdzie w wiązkę sie wpiąć ? Czy w jeża pod gaziorem ?


Pontiac Trans Am 78' 6.6 6BBL 450HP
Pontiac Trans Am 91' 7.0 TPI 480HP
Camaro Z28 92' 5.7 TBI 315HP
Golf 2 89' 1BBL 74HP

Nowy nabytek - Camaro IROC-Z 91 TPI 5.7 240HP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

[MK2] Ciężko odpala

Post autor: Paweł Marek » pt lis 12, 2010 19:30

W króćcu głowicy jest do tego specjalny czujnik (włącznik), niestety nie pamiętam koloru chyba czerwony, w oryginale jest od dołu króćca. Nie pamiętam też przebiegu wiązki czy leci przez skrzynkę czy bezpośrednio od włącznika do gaźnika ale może to już znajdziesz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kaorini2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 18:28
Lokalizacja: Wrocław

[MK2] Ciężko odpala

Post autor: kaorini2 » pt lis 12, 2010 20:19

W którym miejscu szukać tego króćca ?


Pontiac Trans Am 78' 6.6 6BBL 450HP
Pontiac Trans Am 91' 7.0 TPI 480HP
Camaro Z28 92' 5.7 TBI 315HP
Golf 2 89' 1BBL 74HP

Nowy nabytek - Camaro IROC-Z 91 TPI 5.7 240HP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

[MK2] Ciężko odpala

Post autor: Paweł Marek » pt lis 12, 2010 23:59

patrzysz na silnik wchodzi w głowicę górny waż od chłodnicy - właśnie do tego króćca. Ma on zdaje się 2 albo trzy gniazda. Włącznik od bimetalu w gaźniku, włącznik od grzałki jeżą i czujnik od wskazówki temp. na liczniku.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kaorini2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 18:28
Lokalizacja: Wrocław

[MK2] Ciężko odpala

Post autor: kaorini2 » sob lis 13, 2010 11:59

no i oto chodziło wiem już które to są faktycznie dwa na górze i jeden na dole. Dzisiaj mam napięty grafik zadań więc nie dam rady obadać co i jak. Ale dzięki za podpowiedź reszta się zrobi już.


Pontiac Trans Am 78' 6.6 6BBL 450HP
Pontiac Trans Am 91' 7.0 TPI 480HP
Camaro Z28 92' 5.7 TBI 315HP
Golf 2 89' 1BBL 74HP

Nowy nabytek - Camaro IROC-Z 91 TPI 5.7 240HP

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości