silnik 1,8 rp dławi sie.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- robertkamila
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 13:34
- Lokalizacja: Rzepnowo
silnik 1,8 rp dławi sie.
Jak w temacie mam silnik 1,8 rp podczas jazdy czasami dlawi mi sie silnik na przyklad mam 2000obr/min i nagle spada moc silnika obroty spadaja powoli i przy nacisnieciu pedalu gazu reakcija jest z opuznienim.Co moze byc przyczyna takiego zachowania.Dodam ze na wolnych obrotach silnik pracuje rowno nie skacza obroty.zapala bez blednie niema zadnych innych objawow.Dodam jeszcz ze wymienialem swiece,kable,kopulke,palec,filtr paliwa,filtr powietrza,.
Moj Golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3240071#3240071
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3240071#3240071
silnik 1,8 rp dławi sie.
Sprobuj kolego odlaczyc sonde lambde ale przed tym odlacz + z akumulatora. Moze sonda Ci sie zepsola, a jak nie to nie odlaczaj tej sondy tylko odlacz kleme zeby kompa zresetowac moze jakies bledy ma. musisz pokombinowac.
- robertkamila
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 13:34
- Lokalizacja: Rzepnowo
Re: silnik 1,8 rp dławi sie.
witam reset kompa byla takze wymiana cewki czujnika od temp cieczy (niebieski) ale czasmi ma tak jak by sie dlawil obroty nie skacza wydaje mi sie jak by padla sonda to by obroty skakaly moze kolega wie jak zmiezyc miernikiem sonde wiem tylko tyle ze kohm sie miezy.albo sprawdzic kody bledow tylko nie wiem jakiego przyzadu uzyc.Jaro1808 pisze:Sprobuj kolego odlaczyc sonde lambde ale przed tym odlacz + z akumulatora. Moze sonda Ci sie zepsola, a jak nie to nie odlaczaj tej sondy tylko odlacz kleme zeby kompa zresetowac moze jakies bledy ma. musisz pokombinowac.
Moj Golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3240071#3240071
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3240071#3240071
silnik 1,8 rp dławi sie.
takie przyczyny występują przy uszkodzonym czujniku położenia przepust nicy .
silnik 1,8 rp dławi sie.
mozesz sprawdzić tez wezyki podciśnieniowe bo np. ten co idzie do aparatu zapłonowego jest odpowiedzialny za wyprzedzenie zapłonu i moze tam łapie jakies lew powietrze.
silnik 1,8 rp dławi sie.
Jak masz sondę z jednym przewodem to mierzy się napięcie czy oscyluje, jak będzie zepsuta to zazwyczaj napięcie będzie stało w miejscu. Ale do tego pomiaru przydałby się oscyloskop a nie zwykły miernik, gdyż przeskoki między niskim a wysokim są bardzo szybkie i miernik tego nie wyłapie.robertkamila pisze:jak zmiezyc miernikiem sonde wiem tylko tyle ze kohm sie miezy.
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
silnik 1,8 rp dławi sie.
Żeby sprawdzi sondę to najlepiej ocyloskop, napiecie ma się wachać chyba od 0,5 do 0,9 Volta jakoś tak. Mi to osobiście wygląda na jakiś błąd czujnika położenia przepustnicy. Jeśli sonda by to była to by obroty tez mogły skakać i przede wszystkim spalanie troszkę skoczyło by w górę
Poszukaj na forum o TPSie
Poszukaj na forum o TPSie
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
silnik 1,8 rp dławi sie.
napiecie na sondzie powinno skakac od 0,1-1v przy ciepłym silniku czyli wtedy kiedy pracuje.
- robertkamila
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 13:34
- Lokalizacja: Rzepnowo
silnik 1,8 rp dławi sie.
dzieki za porady wezyki podcisnieniowe zalozone nowe przyspieszacz zaplonu sprawny, sprawdze jeszcze ten czujnik polozenia przepustnicy.chociaz sprawdzalem kody blyskowe i nic mi nie wykazalo.
Moj Golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3240071#3240071
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3240071#3240071
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości