MK2 Problem z obrotami 1.8 GT

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Robercik777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt sty 29, 2010 12:46
Lokalizacja: Konin

MK2 Problem z obrotami 1.8 GT

Post autor: Robercik777 » śr wrz 08, 2010 23:49

Witam. Posiadam od niedawna VW Golfa 2 1.8 GT na jednopunktowym wtrysku mechanicznym 1987 roku. Otóż problem następujący: samochód żeby odpalić trzeba przytrzymać gaz, jak juz odpali to ma niskie obroty i trzeba go trzymać na gazie żeby nie zgasł. Jak sie rozgrzeje i sie przejedzie nim kawałek to obroty są dobre...chyba że postoi troche czasu na luzie to zaczynaja obroty skakac. Nie wspomne o tym ze podczas jazdy mam uczucie jakby cos od czasu do czasu hamowalo auto. Kable, świece,palec, pompa paliwa są nowe. Proszę o pomoc...


Robercik

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

MK2 Problem z obrotami 1.8 GT

Post autor: dziejo » czw wrz 09, 2010 08:36

problem tkwić moze w dolocie powietrza byc moze jest gdzies nieszczelnosc



Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

MK2 Problem z obrotami 1.8 GT

Post autor: Andrzej1 » czw wrz 09, 2010 08:54

Witam
Najpierw sprawdż zawór rozruchowy.Możesz sprawdzić czy dochodzi do niego napięcie,ale lepiej go wykręcić i sprawdzić jak wygląda paliwo.
Może lać,wtedy będzie do wymiany.Musisz sprawdzić czy otwiera się zawór dodatkowego powietrza(rozruch).
Pozdrawiam.Andrzej.



Robercik777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt sty 29, 2010 12:46
Lokalizacja: Konin

Re: MK2 Problem z obrotami 1.8 GT

Post autor: Robercik777 » czw wrz 09, 2010 09:39

A możesz mi powiedzieć gdzie to wszystko sie znajduje...? bo nie ukrywam nie jestem az takim znawcom.Pozdrawiam


Robercik

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

MK2 Problem z obrotami 1.8 GT

Post autor: Paweł Marek » czw wrz 09, 2010 10:33

Andrzej1, o czym ty piszesz, oczywiście silnik RP bo chyba o taki chodzi niema nic takiego
Robercik777, nalezy okreslić typ silnika. Niema jedopunktowego wytrysku mechanicznego. Jedonpunktowy wtrysk to silnik RP i wtrysk ma elektroniczny. Uzupełnij te dane zgodnie z regulaminem. Ponadto podobne problemy sa opisane setki razy, na dole jest wyszukiwarka. Szukaj pod hasłami nieszczelna podstawa wtrysku, czujnik temperatury, silniczek krokowy, TPS.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Robercik777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt sty 29, 2010 12:46
Lokalizacja: Konin

MK2 Problem z obrotami 1.8 GT

Post autor: Robercik777 » czw wrz 09, 2010 13:19

Z chęcia bym uzupełnił ale kolego Pawle nie mam juz pojecia co to za typ silnika. Wiem tylko ze pojemność 1.8 wersja GT na mechanicznym wtrysku i posiada 90KM. Albo jeśli możesz mi podpowiedzieć gdzie tego oznaczenia szukać byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam


Wracając do problemu to samochodzik ma coraz wieksze problemy z odpaleniem, mianowicie musze lekko docisnać gaz żeby odpalil. A jadąc przez miasto troche szarpie. Druga sprawa gdy wciskam sprzegło i zmieniam biegi to auto gaśnie. I nie mam pojęcia co to może być...


Robercik

Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

MK2 Problem z obrotami 1.8 GT

Post autor: vwEmil » czw wrz 09, 2010 13:42

kod silnik masz przed numerami silnika na bloku silnika pod głowicą, szczota druciana i jedziesz. Ale jeśli faktycznie masz mechaniczny wtrysk to Twój silnik to najprawdopodbniej GX. Ja na Twoim miejscu zaczol bym od sprawdzenia wtrsysku rozruchowego który jest w kolektorze z niebieską wtyczką, powinien się załączać wraz z rozrusznikiem ale nie będzie to miało nic wspólnego z gaśnięciem tzw "na luzie", zostaje jeszcze zawór dodatkowego powietrza który jeat przykrecony do kolektora ssącego, podpięta jest do niego wtyczka.



Robercik777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt sty 29, 2010 12:46
Lokalizacja: Konin

MK2 Problem z obrotami 1.8 GT

Post autor: Robercik777 » pt wrz 10, 2010 09:52

ok dzieki za pomoc napewno sprawdze


Robercik

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

MK2 Problem z obrotami 1.8 GT

Post autor: Paweł Marek » pt wrz 10, 2010 12:26

Robercik777, sprawdzaj, napisałeś w pierwszym poście " na mechanicznym wtrysku jednopunktowym" - czegoś takiego niema, mechaniczne są wyłącznie wielopunktowe, a jednopunktowy jest tylko jeden w MK2 i jest to RP. Możesz dać fotkę, porównać zdjęcia silników GX albo RP z netu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Robercik777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt sty 29, 2010 12:46
Lokalizacja: Konin

MK2 Problem z obrotami 1.8 GT

Post autor: Robercik777 » sob wrz 11, 2010 00:42

Tak wygląda mój silniczek: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/62c ... c0ed0.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Robercik

Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

MK2 Problem z obrotami 1.8 GT

Post autor: Andrzej1 » sob wrz 11, 2010 08:40

Witam
Paweł Marek Każdy wtrysk mechaniczny ma wtryskiwacz rozruchowy i regulator wolnych obrotów (by-pas)dla przepustnicy.
Robercik 777 porady poślę na PW.
Pozdrawiam.Andrzej.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

MK2 Problem z obrotami 1.8 GT

Post autor: Paweł Marek » sob wrz 11, 2010 09:46

Andrzej1, oczywiście masz rację, Robercik777, napisał że na mechanicznym wtrysku jednopunktowym stąd niejasność


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Robercik777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt sty 29, 2010 12:46
Lokalizacja: Konin

MK2 Problem z obrotami 1.8 GT

Post autor: Robercik777 » sob wrz 11, 2010 10:27

Czyli w końcu jaki mam ten typ silnika bo troche sie juz zamotalem...


Robercik

Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

MK2 Problem z obrotami 1.8 GT

Post autor: vwEmil » sob wrz 11, 2010 12:33

jeślii ma 90 koni to gx jeśli ma 112 to EV, nie wiem czy były jeszcze jakieś z mechanicznym wtryskiem takim jak Twój więc raczej wypada na GX



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości