MK2 Problem z obrotami 1.8 GT
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 12:46
- Lokalizacja: Konin
MK2 Problem z obrotami 1.8 GT
Witam. Posiadam od niedawna VW Golfa 2 1.8 GT na jednopunktowym wtrysku mechanicznym 1987 roku. Otóż problem następujący: samochód żeby odpalić trzeba przytrzymać gaz, jak juz odpali to ma niskie obroty i trzeba go trzymać na gazie żeby nie zgasł. Jak sie rozgrzeje i sie przejedzie nim kawałek to obroty są dobre...chyba że postoi troche czasu na luzie to zaczynaja obroty skakac. Nie wspomne o tym ze podczas jazdy mam uczucie jakby cos od czasu do czasu hamowalo auto. Kable, świece,palec, pompa paliwa są nowe. Proszę o pomoc...
Robercik
MK2 Problem z obrotami 1.8 GT
problem tkwić moze w dolocie powietrza byc moze jest gdzies nieszczelnosc
MK2 Problem z obrotami 1.8 GT
Witam
Najpierw sprawdż zawór rozruchowy.Możesz sprawdzić czy dochodzi do niego napięcie,ale lepiej go wykręcić i sprawdzić jak wygląda paliwo.
Może lać,wtedy będzie do wymiany.Musisz sprawdzić czy otwiera się zawór dodatkowego powietrza(rozruch).
Pozdrawiam.Andrzej.
Najpierw sprawdż zawór rozruchowy.Możesz sprawdzić czy dochodzi do niego napięcie,ale lepiej go wykręcić i sprawdzić jak wygląda paliwo.
Może lać,wtedy będzie do wymiany.Musisz sprawdzić czy otwiera się zawór dodatkowego powietrza(rozruch).
Pozdrawiam.Andrzej.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 12:46
- Lokalizacja: Konin
Re: MK2 Problem z obrotami 1.8 GT
A możesz mi powiedzieć gdzie to wszystko sie znajduje...? bo nie ukrywam nie jestem az takim znawcom.Pozdrawiam
Robercik
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
MK2 Problem z obrotami 1.8 GT
Andrzej1, o czym ty piszesz, oczywiście silnik RP bo chyba o taki chodzi niema nic takiego
Robercik777, nalezy okreslić typ silnika. Niema jedopunktowego wytrysku mechanicznego. Jedonpunktowy wtrysk to silnik RP i wtrysk ma elektroniczny. Uzupełnij te dane zgodnie z regulaminem. Ponadto podobne problemy sa opisane setki razy, na dole jest wyszukiwarka. Szukaj pod hasłami nieszczelna podstawa wtrysku, czujnik temperatury, silniczek krokowy, TPS.
Robercik777, nalezy okreslić typ silnika. Niema jedopunktowego wytrysku mechanicznego. Jedonpunktowy wtrysk to silnik RP i wtrysk ma elektroniczny. Uzupełnij te dane zgodnie z regulaminem. Ponadto podobne problemy sa opisane setki razy, na dole jest wyszukiwarka. Szukaj pod hasłami nieszczelna podstawa wtrysku, czujnik temperatury, silniczek krokowy, TPS.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 12:46
- Lokalizacja: Konin
MK2 Problem z obrotami 1.8 GT
Z chęcia bym uzupełnił ale kolego Pawle nie mam juz pojecia co to za typ silnika. Wiem tylko ze pojemność 1.8 wersja GT na mechanicznym wtrysku i posiada 90KM. Albo jeśli możesz mi podpowiedzieć gdzie tego oznaczenia szukać byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam
Wracając do problemu to samochodzik ma coraz wieksze problemy z odpaleniem, mianowicie musze lekko docisnać gaz żeby odpalil. A jadąc przez miasto troche szarpie. Druga sprawa gdy wciskam sprzegło i zmieniam biegi to auto gaśnie. I nie mam pojęcia co to może być...
Wracając do problemu to samochodzik ma coraz wieksze problemy z odpaleniem, mianowicie musze lekko docisnać gaz żeby odpalil. A jadąc przez miasto troche szarpie. Druga sprawa gdy wciskam sprzegło i zmieniam biegi to auto gaśnie. I nie mam pojęcia co to może być...
Robercik
MK2 Problem z obrotami 1.8 GT
kod silnik masz przed numerami silnika na bloku silnika pod głowicą, szczota druciana i jedziesz. Ale jeśli faktycznie masz mechaniczny wtrysk to Twój silnik to najprawdopodbniej GX. Ja na Twoim miejscu zaczol bym od sprawdzenia wtrsysku rozruchowego który jest w kolektorze z niebieską wtyczką, powinien się załączać wraz z rozrusznikiem ale nie będzie to miało nic wspólnego z gaśnięciem tzw "na luzie", zostaje jeszcze zawór dodatkowego powietrza który jeat przykrecony do kolektora ssącego, podpięta jest do niego wtyczka.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 12:46
- Lokalizacja: Konin
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
MK2 Problem z obrotami 1.8 GT
Robercik777, sprawdzaj, napisałeś w pierwszym poście " na mechanicznym wtrysku jednopunktowym" - czegoś takiego niema, mechaniczne są wyłącznie wielopunktowe, a jednopunktowy jest tylko jeden w MK2 i jest to RP. Możesz dać fotkę, porównać zdjęcia silników GX albo RP z netu
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 12:46
- Lokalizacja: Konin
MK2 Problem z obrotami 1.8 GT
Tak wygląda mój silniczek: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/62c ... c0ed0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Robercik
MK2 Problem z obrotami 1.8 GT
Witam
Paweł Marek Każdy wtrysk mechaniczny ma wtryskiwacz rozruchowy i regulator wolnych obrotów (by-pas)dla przepustnicy.
Robercik 777 porady poślę na PW.
Pozdrawiam.Andrzej.
Paweł Marek Każdy wtrysk mechaniczny ma wtryskiwacz rozruchowy i regulator wolnych obrotów (by-pas)dla przepustnicy.
Robercik 777 porady poślę na PW.
Pozdrawiam.Andrzej.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
MK2 Problem z obrotami 1.8 GT
Andrzej1, oczywiście masz rację, Robercik777, napisał że na mechanicznym wtrysku jednopunktowym stąd niejasność
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 12:46
- Lokalizacja: Konin
MK2 Problem z obrotami 1.8 GT
Czyli w końcu jaki mam ten typ silnika bo troche sie juz zamotalem...
Robercik
MK2 Problem z obrotami 1.8 GT
jeślii ma 90 koni to gx jeśli ma 112 to EV, nie wiem czy były jeszcze jakieś z mechanicznym wtryskiem takim jak Twój więc raczej wypada na GX
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości