silnik 1,8 rp dławi sie.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
robertkamila
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 13:34
Lokalizacja: Rzepnowo

silnik 1,8 rp dławi sie.

Post autor: robertkamila » czw sie 19, 2010 10:09

Jak w temacie mam silnik 1,8 rp podczas jazdy czasami dlawi mi sie silnik na przyklad mam 2000obr/min i nagle spada moc silnika obroty spadaja powoli i przy nacisnieciu pedalu gazu reakcija jest z opuznienim.Co moze byc przyczyna takiego zachowania.Dodam ze na wolnych obrotach silnik pracuje rowno nie skacza obroty.zapala bez blednie niema zadnych innych objawow.Dodam jeszcz ze wymienialem swiece,kable,kopulke,palec,filtr paliwa,filtr powietrza,.


Moj Golfik:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3240071#3240071

Awatar użytkownika
Jaro1808
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn lis 23, 2009 20:49
Lokalizacja: Golub-Dobrzyń
Kontakt:

silnik 1,8 rp dławi sie.

Post autor: Jaro1808 » śr wrz 01, 2010 09:15

Sprobuj kolego odlaczyc sonde lambde ale przed tym odlacz + z akumulatora. Moze sonda Ci sie zepsola, a jak nie to nie odlaczaj tej sondy tylko odlacz kleme zeby kompa zresetowac moze jakies bledy ma. musisz pokombinowac.



Awatar użytkownika
robertkamila
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 13:34
Lokalizacja: Rzepnowo

Re: silnik 1,8 rp dławi sie.

Post autor: robertkamila » czw wrz 02, 2010 15:22

Jaro1808 pisze:Sprobuj kolego odlaczyc sonde lambde ale przed tym odlacz + z akumulatora. Moze sonda Ci sie zepsola, a jak nie to nie odlaczaj tej sondy tylko odlacz kleme zeby kompa zresetowac moze jakies bledy ma. musisz pokombinowac.
witam reset kompa byla takze wymiana cewki czujnika od temp cieczy (niebieski) ale czasmi ma tak jak by sie dlawil obroty nie skacza wydaje mi sie jak by padla sonda to by obroty skakaly moze kolega wie jak zmiezyc miernikiem sonde wiem tylko tyle ze kohm sie miezy.albo sprawdzic kody bledow tylko nie wiem jakiego przyzadu uzyc.


Moj Golfik:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3240071#3240071

DIDARO
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 629
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 21:47
Kontakt:

silnik 1,8 rp dławi sie.

Post autor: DIDARO » pt paź 01, 2010 02:45

takie przyczyny występują przy uszkodzonym czujniku położenia przepust nicy .



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

silnik 1,8 rp dławi sie.

Post autor: kawowy19 » pt paź 01, 2010 08:26

mozesz sprawdzić tez wezyki podciśnieniowe bo np. ten co idzie do aparatu zapłonowego jest odpowiedzialny za wyprzedzenie zapłonu i moze tam łapie jakies lew powietrze.



AmonRSR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw mar 18, 2010 20:47
Lokalizacja: RSR

silnik 1,8 rp dławi sie.

Post autor: AmonRSR » pt paź 01, 2010 09:03

robertkamila pisze:jak zmiezyc miernikiem sonde wiem tylko tyle ze kohm sie miezy.
Jak masz sondę z jednym przewodem to mierzy się napięcie czy oscyluje, jak będzie zepsuta to zazwyczaj napięcie będzie stało w miejscu. Ale do tego pomiaru przydałby się oscyloskop a nie zwykły miernik, gdyż przeskoki między niskim a wysokim są bardzo szybkie i miernik tego nie wyłapie.



Awatar użytkownika
adikus7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 21:43
Lokalizacja: Chorzów (Schwarzenborn)
Kontakt:

silnik 1,8 rp dławi sie.

Post autor: adikus7 » pt paź 01, 2010 19:28

Oscyloskop może być ale wystarczy miernik zrobiony na linijce diodowej.



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

silnik 1,8 rp dławi sie.

Post autor: kwadrat » pt paź 01, 2010 23:29

Żeby sprawdzi sondę to najlepiej ocyloskop, napiecie ma się wachać chyba od 0,5 do 0,9 Volta jakoś tak. Mi to osobiście wygląda na jakiś błąd czujnika położenia przepustnicy. Jeśli sonda by to była to by obroty tez mogły skakać i przede wszystkim spalanie troszkę skoczyło by w górę
Poszukaj na forum o TPSie


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

silnik 1,8 rp dławi sie.

Post autor: kawowy19 » sob paź 02, 2010 09:09

napiecie na sondzie powinno skakac od 0,1-1v przy ciepłym silniku czyli wtedy kiedy pracuje. :)



Awatar użytkownika
robertkamila
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 13:34
Lokalizacja: Rzepnowo

silnik 1,8 rp dławi sie.

Post autor: robertkamila » pn paź 04, 2010 07:05

dzieki za porady wezyki podcisnieniowe zalozone nowe przyspieszacz zaplonu sprawny, sprawdze jeszcze ten czujnik polozenia przepustnicy.chociaz sprawdzalem kody blyskowe i nic mi nie wykazalo.


Moj Golfik:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3240071#3240071

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości