Kompresja w Mk1 1100

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, grg474, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Daro Mk1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw wrz 01, 2011 10:47
Lokalizacja: Mikołów

Kompresja w Mk1 1100

Post autor: Daro Mk1 » pn wrz 05, 2011 13:48

panowie niech mi ktos podrzuci jak ktos wie jaka powinna bys kompresja w mk1 z silnikiem 1100 na cylindrach wie ktos?



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

KOmpresja w Mk1 1100

Post autor: marcin7x5 » pn wrz 05, 2011 14:41

Z tego co pamiętam to jak masz mniej niz 8 to silnik do remontu. Jak miałem kiedys 1-kę to miała kompresję 10-11. Ważne jest tez aby była równa lun zblizona na wszystkich cylindrach.



Awatar użytkownika
Daro Mk1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw wrz 01, 2011 10:47
Lokalizacja: Mikołów

KOmpresja w Mk1 1100

Post autor: Daro Mk1 » pn wrz 05, 2011 15:02

a mam na 4garze 9,5 , 3 gar10 , 2 gar10 , 1 gar 8 tio chyba dobrze jak na 28lat bez kapitalnego remontu przy przebiegu 300tysiecy



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

KOmpresja w Mk1 1100

Post autor: marcin7x5 » wt wrz 06, 2011 10:38

Nawet bardzo dobrze. Ach te silniczki. Proste i praktycznie nie do zajeżdżenia.



Awatar użytkownika
Daro Mk1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw wrz 01, 2011 10:47
Lokalizacja: Mikołów

KOmpresja w Mk1 1100

Post autor: Daro Mk1 » wt wrz 06, 2011 14:22

tylko kurde musze cos zrobic z gaznikiem cos tam bylo kombinowane i niemam ssania mam wrazenie ze ktos zabliokowal i chodzi caly czas na ssaniu bo poorzera takie iloscipaliwa obrotow niema za wysokich ale z ruly czorno i swiece tak okopcone zetragedia;/ a nie grzebalem nigdy przy tym gazniku i wsymie nawet niewiem jak powinno to tam chodzic wszystko



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

KOmpresja w Mk1 1100

Post autor: marcin7x5 » śr wrz 07, 2011 10:36

Sprawdź czy uchyla ci się przepustnica powietrza (ta na górze) w miarę nagrzewania się silnika. Może siłownik jest nieszczelny.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk1 (1974 - 1983)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości