witam,
chciałbym w swoim golfie country z napędem syncro wyeliminować sprzęgło lepkościowe i zastosować w tym miejscu wał na sztywno, golfik byłby ze stałym napedem 4x4, z tego co sie orietuje to z przodu z tyłu sa takie same mechanizmy różnicowe, nie powinno byc zatem problemów przy sztywnym wale,
czy ktoś próbował podobnych przeróbek, czy to będzie dziłać
vw golf country - eliminacja sprzęgła lepkościowego
vw golf country - eliminacja sprzęgła lepkościowego
Się tam może nie znam ale nie mając centralnego mechanizmu różnicowego to się rozsypie. Przy połączeniu na sztywno nie będzie możliwości by osie obracały się z różną prędkością a na drodze takie sytuacje mogą się zdarzyć - np przy wjeżdżaniu na lezącego policjanta jazda w zakrętach.
Bez centralnego dyfra, który kompensowałby różnicę prędkości osi przeciążenia rozwalą to momentalnie.
Nawet musiałbyś mieć idealnie dobrane opony z dokładnie takim samą wysokością bieżnika.
Ogólnie bez zastosowania centralnego dyfra nie da rady.
Bez centralnego dyfra, który kompensowałby różnicę prędkości osi przeciążenia rozwalą to momentalnie.
Nawet musiałbyś mieć idealnie dobrane opony z dokładnie takim samą wysokością bieżnika.
Ogólnie bez zastosowania centralnego dyfra nie da rady.
- lortprodisz
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 16:49
- Lokalizacja: legnica
- Kontakt:
Re: vw golf country - eliminacja sprzęgła lepkościowego
witojcie heheh
mozesz jak najbardziej pozbyc sie wiskozy tylko ze..... poprzez nieumiejetna jazde uwaliłem wolnobiezke -most poszedł do wymiany,
wyglada to tak
wał napedowy z przystawki katowej skrzyni biegów przykrecony masz do wiskozy,wystepuje na niej ograniczenie przekazanego momentu obrotowego zaleznie od temperatury mazi silikonowej w srodku -ciezko og tego rece domyc heheh
wiskoza jest rozbieralna = mozesz dołozyc 4 dodatkowe tarczki co minimalnie zwiekszy przenoszone siły
dalej za wiskoza masz sprzegielko jedno kierynkowe lub jak kto woli wolnobiezkę - rower górski pewnie miałes wiec wiesz ze pedałowac mozna było tylko do przodu aby naped na koło był przekazywany - tutaj masz dokładnie ta sama sytuacje
aby posiadac naped na 4 koła podczas jazdy dotyłu na wolnobiezce znajduje sie sprzegło kłowe sterowane pneumatycznie
za posrednictwem elektrozaworu= przekaznik sterujacy masz pod popiołka a włacznik przykrecojny na 2 m6 na górze skrzyni biegów
potem masz mechanizm róznicowy na tym by był koniec budowy tego cyrku zwanego syncro
mozesz wiskoze zablokowac poprzez zblokowanie srubami tarczek .auto w terenie nieporównywalnie lepiej jeździ ,na sypkim piasku nie utopi sie podczas ruszania z miejsca , pod stroma górke tez da radę podjechać
nie wolno Ci tylko próbowac ruszyc z piskiem opon na asfalcie lub na jakiejkolwiek innej nawierzchni o dobrej przyczepnosci do podłoza , zima jak najbardziej jest to wskazane heheh
wiec do dzieła
pozdro
Lort Prodisz
mozesz jak najbardziej pozbyc sie wiskozy tylko ze..... poprzez nieumiejetna jazde uwaliłem wolnobiezke -most poszedł do wymiany,
wyglada to tak
wał napedowy z przystawki katowej skrzyni biegów przykrecony masz do wiskozy,wystepuje na niej ograniczenie przekazanego momentu obrotowego zaleznie od temperatury mazi silikonowej w srodku -ciezko og tego rece domyc heheh
wiskoza jest rozbieralna = mozesz dołozyc 4 dodatkowe tarczki co minimalnie zwiekszy przenoszone siły
dalej za wiskoza masz sprzegielko jedno kierynkowe lub jak kto woli wolnobiezkę - rower górski pewnie miałes wiec wiesz ze pedałowac mozna było tylko do przodu aby naped na koło był przekazywany - tutaj masz dokładnie ta sama sytuacje
aby posiadac naped na 4 koła podczas jazdy dotyłu na wolnobiezce znajduje sie sprzegło kłowe sterowane pneumatycznie
za posrednictwem elektrozaworu= przekaznik sterujacy masz pod popiołka a włacznik przykrecojny na 2 m6 na górze skrzyni biegów
potem masz mechanizm róznicowy na tym by był koniec budowy tego cyrku zwanego syncro
mozesz wiskoze zablokowac poprzez zblokowanie srubami tarczek .auto w terenie nieporównywalnie lepiej jeździ ,na sypkim piasku nie utopi sie podczas ruszania z miejsca , pod stroma górke tez da radę podjechać
nie wolno Ci tylko próbowac ruszyc z piskiem opon na asfalcie lub na jakiejkolwiek innej nawierzchni o dobrej przyczepnosci do podłoza , zima jak najbardziej jest to wskazane heheh
wiec do dzieła
pozdro
Lort Prodisz
GDZIE KUCHAREK SZEŚĆ TAM CIOSÓW DWANAŚCIE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości