Opis kostki zasilania iso fabrycznej w MK3
: śr mar 09, 2005 18:35
Witam.
W załączniku przedstawiam model fabrycznej kostki zasilania iso w moim Golfie III. Taka jest w samochodzie. Czerwonymi kółkami zaznaczyłem styki które są, reszty po prostu nie ma.
Styk 8 to na pewno masa.
Styk 7 to chyba zasilanie stałe 12V.
Nie wiem natomiast co jest pod stykami 6, 4, 1???
Pos styk 8 podłącze mase, pod styk 7 podłącze battery inaczej podtrzymanie gdyż jest tam stały dopływ prądu.
Pytanie natomiast do was forumowicze gdzie mam podłączyć kabelek zasilania aby radio włanczało się i wyłanczało wraz ze stacyjką (według mnie styk 4 ale nie jestem pewien) i dosyć ważne dla mnie-gdzie podłączyć przewód przyciemniania aby wraz z włączeniem świateł radyjko sie ściemniało.
Przepraszam za długi post ale chciałem wyjaśnić wszystko jak najlepiej.
Z góry mówie że szukałem informacji na stonie "studio24" ale nie znalazłem odpowiedzi.
Nie posiadam również żadnych przyżądów do mierzenia prądu itd. Jedynie lutownica:)
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam
Ivanik
W załączniku przedstawiam model fabrycznej kostki zasilania iso w moim Golfie III. Taka jest w samochodzie. Czerwonymi kółkami zaznaczyłem styki które są, reszty po prostu nie ma.
Styk 8 to na pewno masa.
Styk 7 to chyba zasilanie stałe 12V.
Nie wiem natomiast co jest pod stykami 6, 4, 1???
Pos styk 8 podłącze mase, pod styk 7 podłącze battery inaczej podtrzymanie gdyż jest tam stały dopływ prądu.
Pytanie natomiast do was forumowicze gdzie mam podłączyć kabelek zasilania aby radio włanczało się i wyłanczało wraz ze stacyjką (według mnie styk 4 ale nie jestem pewien) i dosyć ważne dla mnie-gdzie podłączyć przewód przyciemniania aby wraz z włączeniem świateł radyjko sie ściemniało.
Przepraszam za długi post ale chciałem wyjaśnić wszystko jak najlepiej.
Z góry mówie że szukałem informacji na stonie "studio24" ale nie znalazłem odpowiedzi.
Nie posiadam również żadnych przyżądów do mierzenia prądu itd. Jedynie lutownica:)
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam
Ivanik