Problem z doborem fabrycznego radia.
: pn sie 15, 2016 18:15
Witam.
Kupiłem auto w którym nie ma radia. Wisi fabryczna kostka do której przyczepiona była przejściówka na niefabryczne radio.
Jako, że posiadam sterowanie radiem w kierownicy chcę sobie sprawić oryginalne, i tu pojawia się problem, ponieważ za nic w świecie nie mogę ustalić jakie powinienem mieć radio.
Przy radiu jest miejsce na 2-din, jest wtyk od zmieniarki i miejsce na zmieniarkę w bagażniku. Kabel antenowy ktoś urwał więc nie mogę ustalić czy były FAKRA czy ISO czy co to tam powinno być.
Więc albo powinno być Gamma plus CD i zmieniarka w bagażniku, albo Delta 6 i zmieniarka w bagażniku.
Ale czy Gamma ma wyjście na CAN? W Can-gateway jest informacja o braku sygnału z radia więc musi to być radio z CANem.
Numer kabla antenowego 1J9 035 550 AG. Czy w razie czego do tej reszty kabla można zarobić wtyk FAKRAx2? Czy trzeba zarobić wtyk ISO i przejściówkę na FAKRA x 2?
Dorzucam zdjęcie wtyczki.
Kupiłem auto w którym nie ma radia. Wisi fabryczna kostka do której przyczepiona była przejściówka na niefabryczne radio.
Jako, że posiadam sterowanie radiem w kierownicy chcę sobie sprawić oryginalne, i tu pojawia się problem, ponieważ za nic w świecie nie mogę ustalić jakie powinienem mieć radio.
Przy radiu jest miejsce na 2-din, jest wtyk od zmieniarki i miejsce na zmieniarkę w bagażniku. Kabel antenowy ktoś urwał więc nie mogę ustalić czy były FAKRA czy ISO czy co to tam powinno być.
Więc albo powinno być Gamma plus CD i zmieniarka w bagażniku, albo Delta 6 i zmieniarka w bagażniku.
Ale czy Gamma ma wyjście na CAN? W Can-gateway jest informacja o braku sygnału z radia więc musi to być radio z CANem.
Numer kabla antenowego 1J9 035 550 AG. Czy w razie czego do tej reszty kabla można zarobić wtyk FAKRAx2? Czy trzeba zarobić wtyk ISO i przejściówkę na FAKRA x 2?
Dorzucam zdjęcie wtyczki.