Czy to będzie działać i jak będzie działać?

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

neomerker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt cze 05, 2015 22:55

Czy to będzie działać i jak będzie działać?

Post autor: neomerker » pt cze 05, 2015 23:53

Witam. Od razu zaznaczę, że w car audio jestem kompletnie zielony, a mój pomysł jest sprzed kilku dni. Na początku pochwale się moim golfem 3 z silnikiem 1.9 TDI 90 Km z 1994 r. Ma tyle lat co ja. Jeżdżę nim ponad rok a dwa przeglądy przeszedł beż żadnego problemu a wymieniłem w nim tylko sworzeń prawego wahacza i rozrząd z paskami zaraz po kupnie. Nie będę wymieniać pasków, filtrów i oleju ponieważ to rzecz oczywista, że po 10 000 km, po roku lub po kupnie auta. A co najważniejsze to anie śladu rdzy i żadnego pęcherza, a samochód bity w tył ok 8 lat temu z tego co mówił sprzedawca. A teraz przejdźmy do sedna sprawy. Postanowiłem zamontować jakieś tam nagłośnienie. A dokładnie wyszukałem radyjko (ponieważ kupiłem auto z radiem firmy krzak, w ogóle cholera wie co to jest ale gra i tylko 2 głośnikami w podszybiu) Blaupunkt Tokyo 110 4x50 W i 2-kanałowe wyjście AUX Chinch. Do niego mam zamiar podłączyć 4 głośniki. W podszybiu Magnat Style 102 i przednie drzwi http://allegro.pl/2-glosniki-16-5cm-100 ... 34279.html coś takiego. Jako, że radio jest z wyjściem AUX Chinch chce to wykorzystać i podłączyć wzmiacniacz Blaupunkt EMA 460 700W 4kanały z allegro do kupienia razem z kablami a pod niego 2 głośniczki takie jak w drzwiach na 1 i 2 kanale (chyba, że doradzicie coś lepszego w cenie do 100 zł) a 3 i 4 zmostkować i podłączyć skrzynie SUBWOOFER Magnat Edition 30. Naczytałem się trochę już o tym RMS i w ogóle, bo to mnie niepokoi najbardziej. Między skrzynią a wzmacniaczem trochę się różni. Jeśli będzie taka potrzeba to polećcie mi coś w mniej więcej podobnych cenach.



Awatar użytkownika
dan124
_
_
Posty: 479
Rejestracja: wt sie 22, 2006 12:16
Lokalizacja: wawa