Strona 1 z 1

Kiedy sprzęt zakupiony w sklepie podlega wymianie.

: pt lip 21, 2006 20:44
autor: el golfo
Witam.Mam problem,ze wzmacniaczem samochodowym firmy HELIX zakupiony w Media Markt 2 miesiące temu.Używałem go zaledwie 1 miesiąc i poprostu podczas jazdy zaczoł fiksować raz grał po chwili sie wyłączał.Na kolejny dzień chwile jeszcze zagrał i "kaplica"
Dałem go do naprawy,czekałem prawie miesiąc i po odebraniu to samo.Nie ma mowy o zwarciach itp.Sprawdzałem wraz z kolesiem od Car audio całą instalacje i jest OK.Po za tym podłączaliśmy inny wzm.i normalnie gra.Jak można dochodzić swoich praw w razie problemów z sklepem?A może ktoś wie,lub miał ktoś podobną sytuacje. W jakim przypadku gwarancja wygasa i jest wymiana sprzetu lub zwrot gotówki,i do koga sie zwracać w razie konfliktu z sklepem. :crazy:

: pt lip 21, 2006 21:28
autor: Łuki
po 1 oddaj znów na gwarancji (wiem, że to wkurza bo czas itd ale nie masz wyjścia)
po 2 po trzeciej takiej samej usterce, możesz domagać sie nowego wzmacniacza (ale upewnij sie jeszcze u Rzecznika Praw Konsumenta czy to za 3 razem :) )
po 3 gwarancja wygasa, jeśli pozdrywałes plomby, lub ingerowałeś we wnętrze wzmacniacza
po 4 w razie problemów, kieruj sprawe do Rzecznika Praw Konsumenta

PS
ja miałem uszkodzony wzmacniacz magnata (z 5 lat temu), sprzęt zakupiony w Niemcach, bez problemu naprawili, a po następnej tej samej awari dali nowy

: pt lip 21, 2006 22:20
autor: MrL
wymiana na nowy egzemplarz dopiero po 3 reklamacji,oczywiscie o ile w dalszym ciagu bedzie to wadliwie dzialac,ja ostatnio to przerabialem z monitorem lcd,myslalem ze sony to dobra firma,a jednak...

Nie wiem jak sie to ma do zwrotu pieniedzy,ale chyba nijak,w samym sklepie nie gadaj z tymi pionkami sprzedawcami bo oni nic nie wiedza tylko idz do jakiegos kierownika...

pozdrawiam

Ops,dopiero teraz przejrzalem post Łukiego, moj jest w takim razie niepotrzebny :]

: pt lip 21, 2006 22:42
autor: daaroo
Moze nie o wzmacniaczu

ale kupilem kiedys aparat cyfrowy w realu. Po okolo pol roku uzytkowania przez przypadek wlozylem odwrotnie baterie tzn + do - , aparat od tego momentu przestal sie wlaczac. Zanioslem go do serwisu, zmysla ze jezeli koszt naprawy bedzie za wysoki to sie z nim pozegnam, niech lezy na serwisie. Po okolu miesicu, i kilku moich wizytach, przekladaniem przez pracownika serwisu terminu naprawy z dnia na dzien dostalem zwrot pieniedzy :D

: pt lip 21, 2006 22:47
autor: Gitner
Moj wujek kupil TV 32" panorame.. Za kilka dni znow odwiedzil ten sklep i znalazl w nim lepszy TV w tej samej cenie. Zabral wiec swoj TV do sklepu cos tam wymyslil ze z nim nie tak, od razu poszedl do kierownika z pretensjami i zarzadal zwrotu kasy. Kase dostal i poszedl kupic drugi TV :) Wszystkie sprawy zalatwiaj od razu z kierownictwem i strasz ich rzecznikiem praw konsumenta, sadami itd.. malo osob tak robi i przewaznie godza sie na uklad.

Pozdro
Gitner

: pt lip 21, 2006 23:07
autor: daaroo
Moj wujek kupil TV 32" panorame.. Za kilka dni znow odwiedzil ten sklep i znalazl w nim lepszy TV w tej samej cenie. Zabral wiec swoj TV do sklepu cos tam wymyslil ze z nim nie tak, od razu poszedl do kierownika z pretensjami i zarzadal zwrotu kasy. Kase dostal i poszedl kupic drugi TV :) Wszystkie sprawy zalatwiaj od razu z kierownictwem i strasz ich rzecznikiem praw konsumenta, sadami itd.. malo osob tak robi i przewaznie godza sie na uklad.

Pozdro
Gitner
_________________
w ciagu tygodnia kazdy towar mozna zwrocic, przynajmniej w teori, w praktyce bywa roznie.