Kiedy sprzęt zakupiony w sklepie podlega wymianie.

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

Awatar użytkownika
el golfo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr lis 02, 2005 19:15
Lokalizacja: Świdnica

Kiedy sprzęt zakupiony w sklepie podlega wymianie.

Post autor: el golfo » pt lip 21, 2006 20:44

Witam.Mam problem,ze wzmacniaczem samochodowym firmy HELIX zakupiony w Media Markt 2 miesiące temu.Używałem go zaledwie 1 miesiąc i poprostu podczas jazdy zaczoł fiksować raz grał po chwili sie wyłączał.Na kolejny dzień chwile jeszcze zagrał i "kaplica"
Dałem go do naprawy,czekałem prawie miesiąc i po odebraniu to samo.Nie ma mowy o zwarciach itp.Sprawdzałem wraz z kolesiem od Car audio całą instalacje i jest OK.Po za tym podłączaliśmy inny wzm.i normalnie gra.Jak można dochodzić swoich praw w razie problemów z sklepem?A może ktoś wie,lub miał ktoś podobną sytuacje. W jakim przypadku gwarancja wygasa i jest wymiana sprzetu lub zwrot gotówki,i do koga sie zwracać w razie konfliktu z sklepem. :crazy:


Życie jest piękne!

Awatar użytkownika
Łuki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1749
Rejestracja: pn gru 12, 2005 14:55
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: Łuki » pt lip 21, 2006 21:28

po 1 oddaj znów na gwarancji (wiem, że to wkurza bo czas itd ale nie masz wyjścia)
po 2 po trzeciej takiej samej usterce, możesz domagać sie nowego wzmacniacza (ale upewnij sie jeszcze u Rzecznika Praw Konsumenta czy to za 3 razem :) )
po 3 gwarancja wygasa, jeśli pozdrywałes plomby, lub ingerowałeś we wnętrze wzmacniacza
po 4 w razie problemów, kieruj sprawe do Rzecznika Praw Konsumenta

PS
ja miałem uszkodzony wzmacniacz magnata (z 5 lat temu), sprzęt zakupiony w Niemcach, bez problemu naprawili, a po następnej tej samej awari dali nowy



MrL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:38
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: MrL » pt lip 21, 2006 22:20

wymiana na nowy egzemplarz dopiero po 3 reklamacji,oczywiscie o ile w dalszym ciagu bedzie to wadliwie dzialac,ja ostatnio to przerabialem z monitorem lcd,myslalem ze sony to dobra firma,a jednak...

Nie wiem jak sie to ma do zwrotu pieniedzy,ale chyba nijak,w samym sklepie nie gadaj z tymi pionkami sprzedawcami bo oni nic nie wiedza tylko idz do jakiegos kierownika...

pozdrawiam

Ops,dopiero teraz przejrzalem post Łukiego, moj jest w takim razie niepotrzebny :]



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pt lip 21, 2006 22:42

Moze nie o wzmacniaczu

ale kupilem kiedys aparat cyfrowy w realu. Po okolo pol roku uzytkowania przez przypadek wlozylem odwrotnie baterie tzn + do - , aparat od tego momentu przestal sie wlaczac. Zanioslem go do serwisu, zmysla ze jezeli koszt naprawy bedzie za wysoki to sie z nim pozegnam, niech lezy na serwisie. Po okolu miesicu, i kilku moich wizytach, przekladaniem przez pracownika serwisu terminu naprawy z dnia na dzien dostalem zwrot pieniedzy :D



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt lip 21, 2006 22:47

Moj wujek kupil TV 32" panorame.. Za kilka dni znow odwiedzil ten sklep i znalazl w nim lepszy TV w tej samej cenie. Zabral wiec swoj TV do sklepu cos tam wymyslil ze z nim nie tak, od razu poszedl do kierownika z pretensjami i zarzadal zwrotu kasy. Kase dostal i poszedl kupic drugi TV :) Wszystkie sprawy zalatwiaj od razu z kierownictwem i strasz ich rzecznikiem praw konsumenta, sadami itd.. malo osob tak robi i przewaznie godza sie na uklad.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pt lip 21, 2006 23:07

Moj wujek kupil TV 32" panorame.. Za kilka dni znow odwiedzil ten sklep i znalazl w nim lepszy TV w tej samej cenie. Zabral wiec swoj TV do sklepu cos tam wymyslil ze z nim nie tak, od razu poszedl do kierownika z pretensjami i zarzadal zwrotu kasy. Kase dostal i poszedl kupic drugi TV :) Wszystkie sprawy zalatwiaj od razu z kierownictwem i strasz ich rzecznikiem praw konsumenta, sadami itd.. malo osob tak robi i przewaznie godza sie na uklad.

Pozdro
Gitner
_________________
w ciagu tygodnia kazdy towar mozna zwrocic, przynajmniej w teori, w praktyce bywa roznie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Car Audio”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości