Brak zasięgu anteny

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

Awatar użytkownika
tottinho10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr cze 13, 2012 19:52

Brak zasięgu anteny

Post autor: tottinho10 » wt lut 04, 2014 11:03

Witam, od pewnego czasu mam dość uciążliwy dla mnie problem. Otóż nie mogę wyszukać żadnej stacji radiowej w moim radiu(próbowałem dwóch innych więc wina nie leży po stronie radia). Golf IV 2003r. fabrycznie miałem w nim nawigację więc na dachu mam antenę tą z GPS czy nie wiem jak to napisać. Płyty i USB działają więc chyba raczej odpada bezpiecznik? Wymieniłem także Adapter antenowy, ale to nic nie dało. Co tydzień lub dwa odkręcałem antenę wjeżdżając na myjnie, no ale zawsze ostrożnie więc nie wiem co mogło się zepsuć :/ Od czego zacząć sprawdzanie? Jaka może być tego przyczyna? Bo przyznaję szczerzę jestem zielony jeśli chodzi o wszelkie dziedziny poza zwykłą mechaniką.



Awatar użytkownika
Jarek_NS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1886
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 19:48
Lokalizacja: Nowy Sącz

Brak zasięgu anteny

Post autor: Jarek_NS » wt lut 04, 2014 13:13

Jak radio jest nie oryginalne to musisz kupić sobie separator antenowy i go podłączyć.


Moje MK4 AXR+ Pakiet V6 MFD+FULL FIS EVOLO STP viewtopic.php?f=89&t=483752
Obrazek

Awatar użytkownika
tottinho10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr cze 13, 2012 19:52

Brak zasięgu anteny

Post autor: tottinho10 » wt lut 04, 2014 13:31

Dałbym sobie głowę uciąć, że działało przez jakiś czas bez separatora... Ale zamówię na allegro i zobaczę.



Awatar użytkownika
Jarek_NS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1886
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 19:48
Lokalizacja: Nowy Sącz

Brak zasięgu anteny

Post autor: Jarek_NS » wt lut 04, 2014 13:51

Tylko weź separator a nie wzmacniacz.


Moje MK4 AXR+ Pakiet V6 MFD+FULL FIS EVOLO STP viewtopic.php?f=89&t=483752
Obrazek

Awatar użytkownika
tottinho10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30