Golf 4 nagłośnienie przód woofer+ twitter

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

mateusz007007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz gru 09, 2012 11:29

Golf 4 nagłośnienie przód woofer+ twitter

Post autor: mateusz007007 » pn kwie 22, 2013 00:24

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Jakiś czas temu stałem się szczęśliwym posiadaczem golfa IV. Planuje w moim golfiku zmodyfikować trochę sprzęt grający, ale zaznaczę jednocześnie, że jestem w tym kompletnie zielony więc liczę na was. W aucie mam radio
LG LCF600URU http://www.ceneo.pl/7757970#tab=spec" onclick="window.open(this.href);return false;. Z przodu mam głośniki pioneera niestety nie powiem wam jakie bo z nimi już kupiłem samochód oraz dołożone twittery. Z tyłu są fabryczne głośniki oraz twittery.
Plany mam takie aby głośniki z przodu przełożyć do tyłu a do przodu założyć coś lepszego. Moje pytania są takie:
1. Czy to radio które posiadam jest cos warte ;p
2. Czy lepiej podpiąć dodatkowe twittery w miejsce fabrycznych(czy jest wgl taka opcja) Czy też lepiej mieć je dodatkowo.
3. Czy głośniki z przodu wgl wejdą do tyłu. Mam 3 drzwiowego golfa chodż nie wiem czy to ma znaczenie ;p.
Planuje w przyszłości zakup wzmacniacza i jakiejś tuby.
Zaznaczę jeszcze raz że jestem w tych sprawach laikiem i sam nie będę tego wymieniał więc potrzebuje mieć wszystkie części kable przejściówki ze sobą gdy pojade do znajomego żeby mi to zrobił.
Cena głośników przód to około 400zł jednak jeśli będzie trzeba wydać więcej to ok. Chcę, żeby dobrze grało ;p.
Jeśli chodzi o tube + wzmacniacz to nie wiem ile trzeba na to przeznaczyć więc nie podaje kwoty.
Myślę, że na całe audio chcę przeznaczyć koło 1000zł ale nie koniecznie muszę zamknąć się w tej kwocie.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.



Awatar użytkownika
dca
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz mar 31, 2013 13:53

Golf 4 nagłośnienie przód woofer+ twitter

Post autor: dca » wt kwie 23, 2013 12:24

Witam!