wygłuszanie mk4 - pytanie
: wt maja 23, 2006 14:15
Chce wygluszyc porzadnie drzwi przednie w moim mk4, mam juz tasme dekarska i dystanse z mdfu.
Mam zamiar wygluszyc wewnetrzna komore, naklejajac tasme na zewnetrzna blache oraz uszczelnic ja z drugiej strony czyli miedzy boczkiem a ta komora. Problem w tym, ze nie moge sie dostac do tej komory wewnetrznej, jesli ktos demontowal juz boczek to wie pewnie o co mi chodzi. PO zdjeciu boczka mamy przykrecona blache z otorem na glosnik i 2 mniejsze otwory gdzie widac prowadnice szyb elektr., gdzie nawet reki sie nie wlozy:) W innych autach te otory konstrukcyjne sa znacznie wieksze co utalwia wyklajanie komory, ale utrudnia za to od drugiej, bo trzeba przykrecac blachy aluminiowe.
Dobra do rzeczy: probowalem odkrecac ta blache i ja zdemontowac ale trzyma sie z nia szyba.
Nie wiem za bardzo czy musze wyjmowac oddzielnie szyby i jak to wogole sie robi?
Czy ktos juz mial podobny problem i moze wygluszal ta komore w mk4??
bede wdzieczny za jakies pomocne podpowiedzi
bo nie wiem czy wyglusznie tylko z jednej strony ma sens
Mam zamiar wygluszyc wewnetrzna komore, naklejajac tasme na zewnetrzna blache oraz uszczelnic ja z drugiej strony czyli miedzy boczkiem a ta komora. Problem w tym, ze nie moge sie dostac do tej komory wewnetrznej, jesli ktos demontowal juz boczek to wie pewnie o co mi chodzi. PO zdjeciu boczka mamy przykrecona blache z otorem na glosnik i 2 mniejsze otwory gdzie widac prowadnice szyb elektr., gdzie nawet reki sie nie wlozy:) W innych autach te otory konstrukcyjne sa znacznie wieksze co utalwia wyklajanie komory, ale utrudnia za to od drugiej, bo trzeba przykrecac blachy aluminiowe.
Dobra do rzeczy: probowalem odkrecac ta blache i ja zdemontowac ale trzyma sie z nia szyba.
Nie wiem za bardzo czy musze wyjmowac oddzielnie szyby i jak to wogole sie robi?
Czy ktos juz mial podobny problem i moze wygluszal ta komore w mk4??
bede wdzieczny za jakies pomocne podpowiedzi
bo nie wiem czy wyglusznie tylko z jednej strony ma sens