Radio do 210 zł porada

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

sloan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz cze 17, 2012 22:46

Radio do 210 zł porada

Post autor: sloan » pn cze 18, 2012 17:14

Witam moje autko to Punto 1.1
Nie jestem ekspertem i nie znam się na tym i potrzebuje waszej rady jakie kupić radio do 210 zł
Na oku miałem PIONEER MVH-1400UB no ale może jest coś lepszego w tej cenie doradźcie mi
Oczekuje od radia dobrej czystej i głośnej muzyki z basem, wiem że to zależy od głośników no ale radio też musi spełniać jakieś wymagania

I jeszcze jakie radio z tych tańszych byłoby dobre tak do 150 zł max



Awatar użytkownika
skaktus
Mirafioli
Mirafioli
Posty: 3125
Rejestracja: pt lis 30, 2007 21:38
Lokalizacja: Nysa

Radio do 210 zł porada

Post autor: skaktus » pn cze 18, 2012 18:05

Wymagasz rzeczy niemożliwych... Do basu to musisz mieć subwoofer lub choćby drzwi wygłuszone matami i odpowiednie głośniki.

Radio osiąga moc w granicach 15 - 20 W na kanał, więc o mega waleniu zapomnij.

Co do 150 zł ? Zależy co wymagasz prócz "basu i głośnej muzyki" - porty usb itp. Do 150 zł wiele nie zdziałasz.



Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Radio do 210 zł porada

Post autor: Gawior » wt cze 19, 2012 13:12

Z radia ( zwłaszcza za +/- 200zł ) nie będziesz miał ładnej, czystej muzyki i to z basem.
Radio ma 4x22-24W RMS
Przy takich mocach to trzeba się postarać o brak przesteru. Żeby był bass, to wzmacniacz i subwoofer.
Można się pokusić o zestaw głośników w drzwi grających przywozicie i z lekką nutą basu, ale to głośniki około 250zł plus wygłuszenie drzwi też z 200zł
Jak wygłuszysz drzwi, to jakość grania samych głośników się podniesie.


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz