Strona 1 z 1

Bałagan w instalacji i przeróbka kostki na iso

: wt gru 27, 2011 21:37
autor: cloudsky
Witam wszystkich.

Potrzebuję pomocy w doprowadzeniu do "normalności" instalacji audio w moim Mk II 1.6
Instalacja oczywiście przerabiana, bo było zamontowane coś mocniejszego, ale wiadomo podczas importu "zaginęło".
Moje dotychczasowe radio Pioneer KEH P4400R dokończyło swego żywota i pozostawiło mi po sobie kostkę Pioneera, a teraz chcę
zainstalować zamiast tego odbiornik Vw Beta.

Tylko teraz dla utrudnienia pokażę jak wygląda u mnie instalacja:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na zdjęciu 3 widzicie kostkę - co to za kostka i do czego ona służy? Sprawdziłem na niej napięcie i nie ma tam nic, nawet po włączeniu zapłonu, a bezpieczniki wszystkie są w porządku.

I teraz pytanie czy jest sens się w tym babrać i zrobić porządek, a nie mam zamiaru montować żadnego audio w tym samochodzie poza grającym wyżej wymienionym, czy lepiej w sklepie za 20 zł
kupić przejściówkę z Pioneer (zdj. 4) na iso i podłączyć nowe radio?

Jeśli ktoś posiada tą tajemną wiedzę proszę o pomoc.

Bałagan w instalacji i przeróbka kostki na iso

: wt gru 27, 2011 22:04
autor: powalla
Bierzesz miernik w łapę i szukasz kabelków potrzebnych do zaprawienia kostki isso (męska ) .Szukasz plusa stałego, plusa po stacyjce, minusa , no i kabelków od głośników . Jeśli teraz ją oprawisz, to potem możesz żonglować radiami i kość isso będzie już na miejscu .

Re: Bałagan w instalacji i przeróbka kostki na iso

: wt gru 27, 2011 22:33
autor: cloudsky
powalla pisze:Szukasz plusa stałego, plusa po stacyjce, minusa , no i kabelków od głośników .
Tak też i ja myślę, że jak zrobię porządek to będzie spokój, tylko jak zobaczyłem to co tam się dzieje to już sam nie wiem który kabelek od czego jest.
Bo chyba odkręcanie wszystkiego po kolei i później zastanawianie się co jest od czego to też niezbyt ciekawa opcja. A jest może gdzieś jakieś ułatwienie i schemat
kabelków od mk2 dla takiego laika jak ja? Czy tylko miernik i nowa kostka iso do złożenia?

Poza tym tyle jest tam tych kabli, że nie wiem na dobrą sprawę który jest od którego głośnika...

A co powiesz na temat tej brązowej kostki? Do czego to może być?

Bałagan w instalacji i przeróbka kostki na iso

: wt gru 27, 2011 22:41
autor: k0nr4d
Brązowa jest od podgrzewania szyby albo przeciwmgłowych, nie pamiętam już.

Re: Bałagan w instalacji i przeróbka kostki na iso

: śr gru 28, 2011 00:10
autor: cloudsky
k0nr4d pisze:Brązowa jest od podgrzewania szyby albo przeciwmgłowych, nie pamiętam już.
może też i tak być, chociaż nie mam na wyposażeniu ani podgrzewania, ani halogenów.

Bałagan w instalacji i przeróbka kostki na iso

: śr gru 28, 2011 18:31
autor: k0nr4d
Mówię o przeciwmgłowym tylnym. A podgrzewanie tylnej szyby to był standard przecież.

Bałagan w instalacji i przeróbka kostki na iso

: czw gru 29, 2011 08:34
autor: rafal85rtc
A nie lepiej było by ci wywalić te wszystkie kable i zrobić od podstaw samemu??tez miałem w mk2 taki "syf" wszystkie kable wypiąłem od kostek z których wychodzili i zrobiłem na nowo sam :bajer: chociaż będziesz wtedy wiedział wszystko w razie jakiejkolwiek przeróbki :bigok:

Re: Bałagan w instalacji i przeróbka kostki na iso

: czw gru 29, 2011 12:33
autor: cloudsky
rafal85rtc pisze:A nie lepiej było by ci wywalić te wszystkie kable i zrobić od podstaw samemu??tez miałem w mk2 taki "syf" wszystkie kable wypiąłem od kostek z których wychodzili i zrobiłem na nowo sam :bajer: chociaż będziesz wtedy wiedział wszystko w razie jakiejkolwiek przeróbki :bigok:
też właśnie dorastam do takiej decyzji. A ktoś mi podpowie jaki kabelek do którego pinu podłączyć?

Czy to wszystko to to samo co można znaleźć w ogólnodostępnych schematach ISO bodajże C10?

Bałagan w instalacji i przeróbka kostki na iso

: sob gru 31, 2011 17:49
autor: mateusz889
http://www.audiobas.pl/opis_kostki_iso.html" onclick="window.open(this.href);return false;

cos w tym stylu, nie bój się, do boju :bigok: podpowiem ze jak chcesz znalezc plus po przekręceniu stacyjki czarny kabel dochodzący do kostki stacyjki tam pojawia sie napiecie po przekreceniu kluczyka :bajer: