Wyprowadzenie głośnika poza boczek MKIV

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

rojass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 23:43
Lokalizacja: Pomorskie

Wyprowadzenie głośnika poza boczek MKIV

Post autor: rojass » pt lut 25, 2011 15:21

Hej,
posiadam Borę Variant, to chyba to samo co Golf IV, tyle, że z innym przodem ? Na VW nie znam się zbytnio stąd moje pytanie.
Odziedziczyłem po poprzednim właścicielu dosyć dobry sprzęt, który zainstalowany został na oryginalnych, plastikowych dystansach, które brzydko rezonują przy głośniejszym graniu. Chciałbym wyprowadzić głośnik poza boczek, żeby grał bezpośrednio do wnętrza samochodu.
Pytanie do osób, które już to robiły. Jaką wysokość musi mieć dystans, żeby zrównać go razem z boczkiem ?
Czy rzeczywiście jest duża różnica w brzmieniu po tym zabiegu ? Czy otwór w drzwiach pokrywa się z maskownicą w boczku ?
Jeśli ktoś dysponuje relacją zdjęciową jakiejkolwiek zabudowy tego auta, będę wdzięczny.
Pozdrawiam
Radek



Awatar użytkownika
Raadek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 654
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 10:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Wyprowadzenie głośnika poza boczek MKIV

Post autor: Raadek » pt lut 25, 2011 20:09

rojass pisze:Jaką wysokość musi mieć dystans, żeby zrównać go razem z boczkiem ?
Musi być ponad 50mm
rojass pisze: Czy otwór w drzwiach pokrywa się z maskownicą w boczku ?
Na pierwszy rzut oka tak ale jak się wnikliwie przypatrzy to już nie jest tak kolorowo.Jest przesunięcie góra/dół i na dodatek pod innym kątem.
rojass pisze:Jeśli ktoś dysponuje relacją zdjęciową jakiejkolwiek zabudowy tego auta, będę wdzięczny.
Może moje fotki z początków instalki coś pomogą,jak nie to pytaj.Można powiedzieć że trochę wiem o tym aucie.
http://www.forum.powe.pl/viewtopic.php?t=2909" onclick="window.open(this.href);return false;


Natural Sound

rojass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 23:43