MATY MATY MATY

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

Awatar użytkownika
boberro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt gru 20, 2005 20:30
Lokalizacja: WROCŁAW/BRZEG
Kontakt:

MATY MATY MATY

Post autor: boberro » sob lut 25, 2006 20:01

JAKIE SĄ NAJLEPSZE, MOŻE NAJBARDZIEJ WYDAJNE MATY WYGŁUSZAJĄCE GUMOWE Z DODATKIEM ALUMINIUM CZY MOZE Z WARSTWĄ FILCU, CO POLECACIE Z ALLEGRO CZY BOLL TO DOBRA FIRMA MOŻE APP DORADZCIE COŚ JESTEM LAIKIEM W SPRAWACH CAR AUDIO KUPIŁEM NARAZIE ZESTAW WOOFERÓW MAC AUDIO NA PRZÓD MOŻE DOŁOŻE ZWROTNICE ZASTANAWIAM SIĄ NAD TYLNĄ PÓŁKĄ ALE CZYTAŁEM ŻE PROFESJONALIŚCI NIE POLECAJĄ. :bigok:


"KTO PŁACI MAŁO TEN MA NA BIAŁO"

Awatar użytkownika
Maiki X
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lut 15, 2006 19:54
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: Maiki X » sob lut 25, 2006 22:09

Co do mat to BOL jest dobra firma skład maty hmmmm mysle ze najlepiej jak sprawisz sobie maty do audio nie jakies tam do wygłusznai komor silnika badz inne.Brdzo dobrze wygłusza watelina jak chodzi o woofery.Ja osobiscie tez nie polecam głosnikow w tylnej połce.Załoz sobie przod separowany i dobry basik w bagazniku no i dobrze to zestroic.


Best Life is VW drive!!!! :satan:

Tjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob sie 06, 2005 15:06
Lokalizacja: Iława

Post autor: Tjac » ndz lut 26, 2006 20:55

Też się zastanawiam jakie kupić. Będąc na stronie APP oni sugerują na drzwi "twardą matę bitumiczną" i chyba taką sobie kupię. Przemawiają za tym kilka powodów: produkt polski, usztywni konstrukcję komory głośnika i niczym nie namięknie jak filc czy jakaś gąbka. Sa jeszcze maty polimerowe ale nie wiem czy się w nie pakować. A tak przy okazji wszyscy którzy wygłuszyli już drzwi - ile tych mat faktycznie poszło. W opisie gdzieś znalazłem, że około 13 (25cm x 50 cm) na parę drzwi przednich. Brać tyle czy mniej, a może więcej?


Poprzednio Golf MK II EZ

Jasko25
Nowicjusz
Nowicjusz