jak podlaczyc wzmak do sony CDX-GT20-bez RCA

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

orson06
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn lis 26, 2007 14:29
Lokalizacja: Gorzów

jak podlaczyc wzmak do sony CDX-GT20-bez RCA

Post autor: orson06 » pn lis 08, 2010 18:52

witam
jestem totalnym laikiem w CA. zakupilem w koncu pierwsza w swoim zyciu skrzynie i wzmak a po zakupie zauwazylem ze moje radio (sony cdx-gt20) nie posiada RCA.. i teraz jak podlaczyc wzmak? slyszalem o jakis adapterach ale pisali e przesz nie duzo sie traci. co proponujecie??



qtek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob gru 05, 2009 03:49
Lokalizacja: Gryfów Śląski

jak podlaczyc wzmak do sony CDX-GT20-bez RCA

Post autor: qtek » pn lis 08, 2010 19:20

adapter tego typu
http://allegro.pl/adapter-z-kabli-glosn ... 78690.html

podlaczam sie do pytania

jezeli bd chcial ten adapter podlaczyc do radia to musze glosnik calkiem wypiac czy moze byc podpiety adapter i glosnik w jedno wejscie ??



Awatar użytkownika
Hankie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: śr paź 27, 2010 20:42
Lokalizacja: Stolica Kociewia
Auto: Mała czeska torpeda w kombi
Silnik: AZQ

jak podlaczyc wzmak do sony CDX-GT20-bez RCA

Post autor: Hankie » pn lis 08, 2010 19:21

Hej orson06,

co prawda są adaptery (na allegro jest dużo stuffu), nie wiem czy coś się traci. Ale mówiąc szczerze (bo sam posiadam takie radio! - żeby nie było że krytyka bezpodstawna) poczekaj i kup trochę lepsze radio w używce z normalnym wyjściem RCA...