Aktywny Subwoofer Blaupunkt EMb 800A - Podłączenie

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

Awatar użytkownika
lukibse
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: czw lip 01, 2010 19:38
Lokalizacja: 0-22
Kontakt:

Aktywny Subwoofer Blaupunkt EMb 800A - Podłączenie

Post autor: lukibse » pt paź 29, 2010 18:30

Witam. Jestem totalnie zielony w temacie car audio, dla starych wyjadaczy pewnie bułka z masłem ale dla mnie to jak rzucenie się na głęboką wodę, więc proszę o wyrozumiałość. Otóż mam pytanko. Kupiłem dziś aktywny subwoofer Blaupunkt EMb 800A (zależało mi na czymś w miarę wydajnym i niewielkim rozmiarami), do tego oczywiście zestaw kabelków (wypiszę zeby nie było wątpliwości... 5m transparent red or blue power cable, 1m transparent black or clear ground cable, 6m transparent blue speaker cable (1m), 5m twisted paire audio interconnect cable, 5m blue remote cable, 1,2m split loom tubing, 1x inline AGU fuse holder, 1x AGU fuse, 2x ring terminals, 2x spade terminals, 5x 18GA spade terminals, 4x fork terminals, 2x butt terminals, 1x gromet, 3x self tapping screws, 10x cable ties) UFFFFF.... Moje radio to Pioneer DEH-P70BT. I teraz moja ogromna prośba czy ktoś mógłby mi łopatologicznie wyjaśnić jak chłopu ze wsi jak to ustrojstwo podłączyć? Który kabel jest do czego i jak się do tego zabrać? Wiem tylko tyle że jeden kabel (ciekawe który..) mam podpiąć pod kostkę na której z samochodu jest stały +, że nie trzeba podpinać do akumulatora bezpośrednio tylko można pod kostkę (chyba chodzi o wyjscie ze wzmacniacza BATT+). Swoją drogą mam Golfa MK4. Prooooszę o pomoc.



galdan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt kwie 17, 2009 14:36
Lokalizacja: Żywiec

Aktywny Subwoofer Blaupunkt EMb 800A - Podłączenie

Post autor: galdan » pt paź 29, 2010 23:38

Cześć ma ten sam subwoofer 800a i ten sam problem jak go podłączyć ?