Zestawienie

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

jahmadafaka
Nowicjusz
Nowicjusz

Zestawienie

Post autor: jahmadafaka » ndz paź 17, 2010 17:19

Witam

Jestem początkującym amatorem w kwesti Car-Audio, wiec proszę o kilka rad.
Mój obecny sprzęt jaki udało się skompletować to:

Radio – Apline 9887R 1400zł

Wzmacniacz – JBL GTO 1004 950zł

ilość kanałów - 4
typ wzmacniacza klasa AB
moc RMS przy połączeniu zmostkowanym= 2 x 280 W
moc RMS, 2 Ohm= 4 x 140 W
moc RMS, 4 Ohm= 4 x 100 W
podbicie basu - tak
zwrotnica - bez filtra/LP/HP
wymiary 472 x 264 x 54 mm

Skrzynia - Infinity Kappa 122.7w 650zł
rozmiar 300mm
350W – moc ciągła
1400 – moc szczytowa
1 Ohm / 4 Ohmczność- impedancja
92 dB –skuteczmość
23 Hz – 400 Hz – pasmo przenoszenia

Głośniki przód – Hertz DSK 165 300 zł
Moc max zestawu: 160 W
Moc RMS zestawu: 80 W
Skuteczność: 93 dB
Pasmo: 50Hz - 21 kHz
Impedancja: 4ohm
Nierdzewny powlekany kosz głośnika
Tweeter: magnes neodymowy
Zwrotnica: 6/12 dB Oct

Kondensator – Dietz F1 21000 150zł

Komplet kabliniepamietam jakiej firmy za ok. 200zł

Kalibracja radia procesorem 150 zł

Przednie głośniki podpięte do wzmaka, sub w mostku.
Muzyka jaka preferuje raggae dnb, jungle i te klimaty.

Sprzęt jest nowy, radio powystawowe, stan idealny, radio tak tanio bo wygrałem na aukcji fartem.
Cały sprzęt zakupiony w sklepie CA w Krakowie z profesjonalnym panem który zna się na rzeczy!!! Nie wiem czy mogę podać nazwę sklepu i adres ale w razie czego pisać na pw.

Autko to Golf III 3d z niewytłumionymi drzwiami.

W tym momencie jestem na etapie szukania przednich głośników i mat.
Maty już wybrałem będą to STP Gold Solution duże plastry 75x53 w cenie ok. 69szt., polecono mi zakup ok. 6 mat na solidne wytłumienie wewnętrznej i zewnętrznej blachy z obu stron.