Strona 1 z 2

subwoofer aktywny dwa razy rozladowal mi nowy akumulator????

: śr paź 21, 2009 14:23
autor: bastian1809
witam wszytskich. mam taka sprawe mam golfa 3 1.4 do auta kupilem nowy akumulator Sakura 12V 45Ah stary padl mial 6lat. do radia na mp3 nie CD CANWA 4x60W podloczono mi http://allegro.pl/item711508972_12b60a_ ... uning.html. i wystepuje takji problem. podlaczyl mi to koles co sie na tym zna niby. Akumulator kupilem we wrzesniu i podlaczony sub 3 tyg i bateria padla calkowicie nawet kontrolki sie nie palily . Odlaczylem naladowalem z 2 godz. i tak jezdzilem i bylo dobrze. podlaczylem sam tak jak ten koles mi mowil 3 tyg jazdy i znow bateria padla. Odlaczylem naladowalem i normalnie jezdze tydzien do szkoly. Czemu tak sie dzieje?? czy radio nie rozlacza wzmaka i na pusto w nocy mi ciagnie prad czy jest cos z elektryka nie tak?? czy trzeba zrobic na instalacji jakis rozlacznik poradzcie cos jak sie ktos dobrze zna na tym, bo ja juz nie wiem w czym tkwi problem...

: śr paź 21, 2009 20:45
autor: k0nr4d
Sprawdź, czy na wyłączonym radiu pali się dioda na wzmacniaczu.

: śr paź 21, 2009 21:46
autor: DJ_SM
bastian1809, a masz podłączony przewód remonte z radia to wzmaka? czy zmostkowane styki 12v+ i remonte?

: śr paź 21, 2009 22:01
autor: Baracus86
no właśnie.może się nie wyłączać albo być na stale zmostkowany z plusem. Chociaż ostatnio trafił mi się rodzynek który nie dosyć ze miał końcówkę mocy usadzoną i tranzystory sterujące tego kanału to po włożeniu sobie do golfika na testy wszytko ładnie grało, tylko ze przy zamykaniu auta z ciekawości zaglądnąwszy do bagażnika, okazało się ze skubany się nie wyłączył.Poszlo sterowanie remote,dostało zwarcie i się nie wyłączał. wiec kolego sprawdź czy czasem Ci nie pracuje cały czas wzmacniacz

: czw paź 22, 2009 13:40
autor: bastian1809
no tak jest podlaczony ten przewod remonte z radia do wzmaka taki cienki niebieski. w niedziele wyjolem wzmak calkowicie z auta wszytsko odlaczylem bo juz nie chcial zapalic. poladowalem go z godz akumalotor jest nowy 1 wrzesnia kupilem. dzis mminelo 4 dni tez nie chcial odpalic kontrolki przygasaly poladowalem aby tylko zapalil i pojechalem. jutro oddaje na gwarancji i zobaczymy co powiedza bede na zastepczyl jezdzil ale wzmaka nie wkladam narazie..

: czw paź 22, 2009 20:01
autor: Kubus20
Może sprawdź czy alternator Ci w ogóle ładuje aku...

: czw paź 22, 2009 21:00
autor: rysiektr
alarm masz??

: czw paź 22, 2009 21:32
autor: bastian1809
niemam alarmu. jedyna taki odbiornik pradu to radio poza podstawowymi. narazie zobaczymy jak to bedzie na zastepczym. nie mialem kasy i kupilem jaki byl a to chinski bubel i tak to jest jak sie taniej cos kupi.. zobacze co stwierdza z akumulatorem to gdzies dwa tyg musze czekac. potem sie odezwe..

: czw paź 22, 2009 21:34
autor: rysiektr
możesz jeszcze sprawdzić miernikiem jaki prąd jest pobierany z aku w stanie spoczynku na postoju

: pt paź 23, 2009 21:31
autor: focusst
rysiektr pisze:możesz jeszcze sprawdzić miernikiem jaki prąd jest pobierany z aku w stanie spoczynku na postoju
Kolego, a możesz mi podpowiedzieć jak to zrobić, bo mam podobny problem. Ładowanie mam 14.4V akumulator 2 letni, 4max 74AH. I jeszcze w wakacje nie miałem żadnych problemów pojechałem na wakacje, samochód stał 7 dni i odpalił bez problemu. A teraz po nocy jest tak słaby że ledwo odpala. Dla pewności odłączyłem wzmacniacz, ale dalej jest to samo.

: pt paź 23, 2009 21:39
autor: rysiektr
amperomierz włączasz w obwód z akumulatorem szeregowo, czyli ściągasz klemę i wpinasz amperomierz między zdjętą klemę a biegun aku i patrzysz jaki prąd jest pobierany

: pt paź 23, 2009 21:55
autor: focusst
rysiektr pisze:amperomierz włączasz w obwód z akumulatorem szeregowo, czyli ściągasz klemę i wpinasz amperomierz między zdjętą klemę a biegun aku i patrzysz jaki prąd jest pobierany
czyli jak rozumiem czerwoną szpilką z amperomierza dotykam zdjętej klemy, a czarną szpilką bieguna "+" w akumulatorze, tak ? Sorki że tak męczę ale dopiero co kupiłem miernik :P

: pt paź 23, 2009 22:23
autor: rysiektr
robisz tak, zdejmujesz z aku klemę z masą i czarną szpilką dotykasz do tej klemy a czerwoną do masy aku, ważne jest żebyś nic nie miał włączonego w aucie łącznie z lampką bagażnika i oświetleniem wnętrza, powinno wynosić max 0.2A

: sob paź 24, 2009 00:50
autor: focusst
rysiektr pisze:robisz tak, zdejmujesz z aku klemę z masą i czarną szpilką dotykasz do tej klemy a czerwoną do masy aku, ważne jest żebyś nic nie miał włączonego w aucie łącznie z lampką bagażnika i oświetleniem wnętrza, powinno wynosić max 0.2A
Dziękuje :-) :pub: :kwiat: