Strona 1 z 2

Wygłuszenie drzwi w MKIV

: pt lis 04, 2005 11:37
autor: UcHO
Witam, chciałem zapytac czy ktos z was moglby mi powiedziec jak zdjać ten metalowy panel drzwiowy w golfie IV ktory ukazuje sie po zdjeciu boczka. Dowiedziałem sie ze nalezy odpowiednio opuscic szybe odkrecic jakies prowadnice i wyjac szybe... Ile jest w tym prawdy. Dodam tylko ze chodzi o wersje 3-drzwiową. Pozdrawiam

: sob lis 05, 2005 09:42
autor: TUTENHAMON
Ten na wysokości przekładni???

: sob lis 05, 2005 20:47
autor: UcHO
yyy.. jakiej przedkładi? Jak sie zdjemie boczek widac dwa otwory zakryte guma ktore prowadza do tych srub, ale nawet po ich odkreceniu nie mam zielonego pojecia jak wyjac ta szybe z drzwi
mam wygluszone cale auto wlasnie poza drzwiami :(

: sob lis 05, 2005 20:53
autor: TUTENHAMON
jak opuścisz szybę do dołu tak żebyś ją widział na dole to zobaczysz takie łapt które ją trzymają odkręcasz śrubki bodaj na klucz numer 10 i szyba wychodzido góry

[ Dodano: Sob Lis 05, 2005 7:56 pm ]
Golfa 4 nagłasniałem kiedyś ale manualnego wyjmiesz szybę ale prowadnice zostaną nie bardzo wiem o co ci chodzi może zrób fotke i namaluj na niej co chcesz odkręcić. prowadnice były przykręcane na śruby do karoseri drzi w sumie 4 śruby i 2 na przekładni jak je się odkręcało to wyjmowałeś całe prowadnice razem z linkami i przekładnią.

: sob lis 05, 2005 21:42
autor: UcHO
zdjecia bym zrobil, ale one nic nie dadza gdyz wszystko jest zabudowane, jedynie te otwory do odkrecenia szyby, bez jej wyjecia ta "blacha" z prowadnicami itd nie wyjdzie bo po odkreceniu jej opiera sie szyba i nie pozwala jej wyjsc. Jedyna mozliwosc to wyjecie tej szyby i dopiero tej calej blachy-stelarza do której jest przykrecona prowadnica i cale mechanizmy :chytry:
chodzi mi jedynie jak wyjac ta szybe

: ndz lis 06, 2005 16:43
autor: TUTENHAMON
Więc jak opuścisz ją to gdzieś muszą być na dole tej szyby te łapki które ją trzymają opuszczaj i patrz jak ogdzieś się one pojawią muszą byc małe chociaż dziury tak abyś mógł odkręcić szyba wychodzi na zewnątrz samochodu do góry ewentualnie do wenątrz też do góry. acha uszczelke ściągnij tą w zdłóż szyby żeby była szyba była lużno.

: ndz lis 06, 2005 20:56
autor: UcHO
OK bede probował, mam nadzieje ze cos z tego wyjdzie :chytry: najbardziej sie obawiam aby wlasnie czegos nie zepsuc bo o to niestety najlatwiej :jezor:

: ndz lis 06, 2005 23:02
autor: juri-gtd
dzwi w golfie 4 sa tak dobrze wygluszone ze dodatkjowe gluszenie jest zbedne

: pn lis 07, 2005 10:10
autor: TUTENHAMON
No teraz powiedziałeś.

: pn lis 07, 2005 14:28
autor: UcHO
hehe ale powiedziałes, komu jak komu
ale w moim przypadku przy odpowiednim ustawieniu wzmacniacza kicki tak kopia w drzwi, ze zewnetrzny plat blachy caly wibruje, zeby nie powiedziec ze skacze, a wlasnie mata ma za zadanie rowniez nadac mu sztywnosci! bo inaczej sa straszne znieksztalcenia, wiec narazie jezdze tylko na 1/3 gwizdka z przodu :green_fuck:

: pn lis 07, 2005 14:29
autor: TUTENHAMON
Jak dotąd nie spotkałem się z autkiem które by miał drzwi fabrycznie porządnie wygłuszone.

: wt lis 08, 2005 16:25
autor: Kubus20
Oj czasem to mi sie bardzo chce smiac z niektorych wypowiedzi :D

: wt lis 08, 2005 16:26
autor: TUTENHAMON
Kubus20 chyba nie z moich???

: śr mar 29, 2006 12:01
autor: Mosart
Podłączam się do wątku i prosze o poradę.
Co wygłuszyć w drzwiach Mk IV:
-czy wystarczy tylko wyłożyć tą blachę która jest pod tapicerką od strony kabiny,
-czy wykleić wszystko, tzn. tą blachę z dwóch stron i zewnętrzną część drzwi.

Pozdrawiam