Strona 1 z 1

Znowu świst w subie

: śr lip 08, 2009 19:16
autor: W_I_T_E_K
Witam.
Posiadam radio Blaupunkt Casablanca MP56 podłączyłem je do wzmacniacza Carpower 350 i do tego głośnik nisko tonowy Hertz ES 200.
Wzmacniacz podłączyłem bezpośrednio do akumulatora dość grubymi kablami.
Zasilanie idzie lewym progiem , sygnał prawym. Gdy auto jest wyłączone jest ok , lecz słychać tak jakby jakiś szum ale to nic gdy włącze zapłon, wtedy z suba wydobywa się gwizd.
Zrobiłem mase radia razem z masą wzmacniacza przy akumulatorze niestety bez skutku.
Kupiłem filtr na chinch
Obrazek bez rezultatu.
Radio jest podłączone ze wzmaczniaczem takim kablem :
Obrazek
Gdy podłącze takim :
Obrazek
Jest dobrze ale nie moge sterować wzmacniaczem z poziomu radia.

Co robić?
Czy kupic jeszcze filtr na zasilanie?
Nie mam już siły.

: czw lip 09, 2009 00:20
autor: CineK_JawoR
Może przyczyna tkwi w kablu RCA... mialem kabel za 18zł z giełdy to piszczało że nie szło wytrzymac a założyłem firmówke za ponad 100zł i gwizd zniknął:)

: czw lip 09, 2009 00:24
autor: Kubus20
Przyczyna tkwi w tej pięknej przejściówce.

: czw lip 09, 2009 08:18
autor: W_I_T_E_K
Kubus20 pisze:Przyczyna tkwi w tej pięknej przejściówce.
Dlaczego tak sądzisz?

Kabel RCA dzisiaj kupie lepszy i się okaże czy to on jest przyczyną.

: czw lip 09, 2009 10:29
autor: MediaX
Co to za radio? czemu kombinujesz z takimi przejsciówkami ?

: czw lip 09, 2009 11:51
autor: W_I_T_E_K
MediaX pisze:Co to za radio? czemu kombinujesz z takimi przejsciówkami ?
Radio to Blaupunkt Casablanca MP56.
Blaupunkty mają takie wyjscia linowe bez takich przejsciówek nie da rady podłączyć wzmacniacza.
Ale już sobie poradziłem.A mianowicie:
Obrazek

Sub out w moim radiu to pin w kostce A3 i należy go jeszcze zmasować.
Ja masowałem go masą radia z pinu A8 co było błędem. Powinno się go zmasować pinem z kostki C-1 pin 3 który jest masą wszystkich wyjść liniowych.
Teraz wszystko ok , nie ma żadnych szumów , syków , świstów itp.