Pioneery czy Magnaty

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

RCMarioon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt lut 17, 2009 11:57
Lokalizacja: Słup

Pioneery czy Magnaty

Post autor: RCMarioon » ndz lut 22, 2009 23:44

Panowie jestem laikiem jeżeli chodzi o nagłośnienie i nie jestem wymagający jeżeli chodzi o te sprawy.Kupiłe radio (kenwood KDC-W4034 45Wx4),ale mam głośniki "padaczki",które są zamocowane w tylnej półce golfaII i zamierzam je wymienić na coś coby w miarę fajnie grało bez żadnego wzmacniacza,zwrotnic itp.Co myślicie o:Pioneer TS-A2011,TS-A2003i ,Magnat CAR 3XL,Magnat Power Plus2003.Czy radio wystarczy mocą?A może macie jakięś inne ciekawe propozycje do 250zł :bigok:



Awatar użytkownika
RoBaL84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: czw gru 13, 2007 21:27
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: RoBaL84 » pn lut 23, 2009 00:25

W tym linku wszystko bedziesz mial wyjasnione http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=9787 dlaczego nie montowac glosnikow w polce.



RCMarioon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt lut 17, 2009 11:57
Lokalizacja: Słup

Post autor: RCMarioon » pn lut 23, 2009 01:48

Dzięki za ten link wcześniej już czytałem posty z niego i już wiem że nie powinno się głośników montować z tyłu itd.,ale tak jak piszę w" temacie" nie jestem wybredny w tych sprawach i nie wymagam nie wiadomo czego.Nie chce nic konbinować,wycinać,wygłuszać itp.tylko wymienić stare głośniki na nowe.Rezultaty osiągane na starych były dla mnie zadawalające,i.pewnie nic bym nie zmieniał jakby nie uszkodzenie mechaniczne membrany w jednym z nich.Dlatego proszę o poradę ,które kupić bo asortyment jest duży i nie wiem na co mam patrzeć.Za wszystkie porady z góry i z dołu wielkie dzięki.Pozdrawiam



Awatar użytkownika
pendzel_3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pn wrz 15, 2008 21:39
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pendzel_3 » pn lut 23, 2009 03:38