Strona 1 z 2
Głośniki gwiżdżą
: pn lip 28, 2008 16:11
autor: raczek84
Witam piszę tutaj z nadzieją że ktoś pomoże mi rozwiązać mój problem mam na tylnej półce w moim golfie 2x Magnat 325 watt i średnie i gwizdki na zwrotnicach w momencie podłączenia wzmacniacza wszystko pięknie i czysto gra.
Problem zaczyna się w momencie kiedy zapale silnik w tylnych głośnikach słyszę gwizd jak przygazuję to słychać jak głosniki gwiżdzą tak jakbym z tyłu słyszał jak pracuje silnik nie wiem co się dzieje i dlaczego tak się dzieje kebale + i masa są pociągnięte bezpośrednio z akumulatora dlaczego z tyłu słyszę silnik ?? pomóżcie
: pn lip 28, 2008 18:46
autor: powalla
Jakie radio?
: pn lip 28, 2008 18:56
autor: raczek84
Radio dosyć dobre teraz nie podam dokładnego modelu ale jest to Kenwood jeden z wyższych modeli w grudniu 2007 dałem w sklepie około tysiąca złotych dodam jeszcze że kiedy stacyjna jest włączona ale silnik nie pracuje to głośniki grają super problem powstaje w momencie kiedy włączę silnik wtedy jakbym słyszał jego pracę w tylnych głośnikach w momencie kiedy dodaje gazu słyszę świst w głośnikach z tyłu.
Widziałem coś takiego jak filtr pętli masy ale nie wiem czy to coś da a kupić coś co się nie przyda to mija się z celem jeśli ktoś wie jak rozwiązać mój problem proszę o pomoc.
: pn lip 28, 2008 19:30
autor: powalla
O radio pytam standardowo ......... wykluczenie bolączek Pioneera ,a co do zakłóceń
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic432544.html .Trzeba po prostu po kolei sprawdzać system .
PS: "filtru" nie musisz od razu kupować ,podjedź do zakładu CA i sprawdź .......jak pomoże ,to dopiero wtedy kupisz
: pn lip 28, 2008 21:33
autor: FisheR
mialem tak samo i filtr petli masy nie pomogl dopiero po zalozeniu kondziora bylo ok
: pn lip 28, 2008 22:19
autor: raczek84
Przeczytałem wiele postów i najbardziej dla mnie sensownym możliwym w moim przypadku problemem jest różnica mas. Wiadomo że radio ma swoją masę i wzmacniacz swoją i jeśli te masy nie są w tym samym miejscu stąd moje gwizdy w głośnikach.
Zastanawiałem się nad filtrem pętli masy ale szybko zwątpiłem żeby to coś pomogło i teraz myślę o kondensatorze ale nie wiem jakiej pojemności 1 ,2 ,3 farady ?? Wzmacniacz może nie żadna rewelacja bo firmy Voice Kraft ze słabymi filtrami ale 4x200watt mocy skutecznej posiada i to mi wystarcza jeszcze żeby udało się zlikwidować te gwizdy byłoby pięknie.
: pn lip 28, 2008 22:26
autor: FisheR
jak juz to 1f jakbys mial wiecej wzmakow to wiekszy ale i tak slyszalem ze lepiej kupic 3x 1f niz 3f
: pn lip 28, 2008 23:12
autor: python
ja mialem ten problem pare dni temu filterek na rca i wszystko ok pozdro

: wt lip 29, 2008 10:33
autor: kruczy09
powalla pisze:Trzeba po prostu po kolei sprawdzać system
Otoz to

: wt lip 29, 2008 14:17
autor: powalla
raczek84 pisze:firmy Voice Kraft ze słabymi filtrami ale 4x200watt mocy skutecznej posiada
Otwórz go ,spisz ze scalaków oznaczenia ,wklep w google i ...............zobaczysz swoje 4x200w ........
: wt lip 29, 2008 17:19
autor: raczek84
powalla pisze:raczek84 pisze:firmy Voice Kraft ze słabymi filtrami ale 4x200watt mocy skutecznej posiada
Otwórz go ,spisz ze scalaków oznaczenia ,wklep w google i ...............zobaczysz swoje 4x200w ........
Nie twierdzę że kupiłem super wzmacniacz a nawet jeśli ma mniej niż 4x200 watt to i tak nie zmienia to faktu że jeśli silnik nie pracuje to wzmacniacz daje radę i mi to wystarcza więc skoro nie daje rady na włączonym silniku nie oznacza to że wzmacniacz jest do dupy nie sądzisz ??
: wt lip 29, 2008 18:28
autor: powalla
Jeśli nie posiada sam w sobie odpowiednich układów lub już odpowiednio zaprojektowanej płytki i zbiera zakłócenia " z auta " ,to jaki jest ?
PS: co do mocy ,to wcale nie uważam ,że wzmacniacz np. 4x25 W rms(XM2545) ,jest gorszy od 4x75 (GTA,GTO itd.) ..... wzmacniacz musi grać ......przynajmniej ten do "przodu"