problem z radiem

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

kamil=golf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt maja 15, 2007 20:02
Lokalizacja: Bydgoszcz

problem z radiem

Post autor: kamil=golf » pt lip 13, 2007 21:43

Mam takie pytanie i mam nadzieje, ze mi pomożecie. Otóz jeśli chodzi o radio i głosniki to jestem kompltnym laikiem, dlatego chciałbym zapytac dlaczego nie działają wszystkie głośniki , mam ich 8 w swoim MK III , mozliwe, ze to wina radia, bo jest to oryginalne radio volkswagena i ma tylko 2x 20W. Ale wole sie upewnic, więc mysle, ze ktos mi pomoże.

Tak wyglada radio:
Obrazek

A tak wejścia kabli od głośników:

Obrazek



Awatar użytkownika
Bobek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:42
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Bobek » pt lip 13, 2007 22:25

Te radio ma wyjscie tylko na jedną parę głośników, więc podepnij tylko jedną parę i sprawdz czy bedą działać (nie podpinaj tylko bezpośrednio tweeterów bo spalisz) najlepiej jakieś szerokopasmowe.


VW Golf mk 3 93r

kamil=golf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt maja 15, 2007 20:02
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: kamil=golf » pt lip 13, 2007 22:31

jedna pra to działą mi cały czas, tylko własnie chciałem sie upewnic czy nie działaja wszystkie z winy radia czy czegoś innego. głosniki w desce rozdzielczej i w drzwaich z przodu działaja, ale tre z tyłu juz nie. Niby kable ida do przodu, ale niewiem czy sa w tych wtyczkach do radia czy leżą gdzioeś po drodze....:/



endriu19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:31
Lokalizacja: jastków

Post autor: endriu19 » pt lip 13, 2007 22:37