Strona 2 z 5

: pn lip 10, 2006 22:30
autor: zbyszegk
adi87 pisze:bo radio mam bezpośrednio pod aku podłączone.
MastaKillah84 pisze:i automatycznie wyłącza radio zeby sie nie spaliła taka blokada
I co aku sam wyłącza radio...

: pn lip 10, 2006 22:33
autor: MrSalieri
MastaKillah84 pisze: miezrzyłem normalnym miernikiem cyfrowym jak to urządzeniehttp://www.allegro.pl/item114352541_miernik_cy ... c_555.html techniku jakbyś nie widział przyłóż sobie to kiedys do akumulatora przy odpalaniu zobaczysz ze prąd w zrosnie i dlatego wyłacza radio spróbuj a potem pogadamy
Hehe oslabiasz mnie ale fajnie jest... :jezor:
Proponuje na poczatek poszukac sobie w internecie takich pojec jak prad elektryczny napiecie i zjawiska z tym zwiazane a pozniej dopiero pisac cos na ten temat na tym forum.

Jesli mierzysz miernikeim z allegro za 15 zl z zakresem pomiaru stalego pradu od 0 do 200 mA prad rozruchowy silnika to chyba juz wiecej nie musze pisac bo sam z siebie robisz posmiewisko...

: wt lip 11, 2006 00:02
autor: adi87
MastaKillah84 pisze:ja ci powiem ssij pęto nie wązne jak ja to powiem liczy sie o co chodzi ale ty za głupi jesteś chodziłeś chyba do technikum obciągania laski
no kolego bez takich tekstów :? uwazasz ze masz racje to se uwazaj ale nie musisz zaraz obrażać tych co mysla inaczej niz ty! w sumie tak na logike pomyslalem i wzialem zarowke 12V podlaczylem pod aku bezposrednio i kumpel odpalal auto i co? zarowka przygasla czyli spadek napiecia. No chyba ze w dzisiejszych czasach zarowki przygasaja z powodu zwyzki napiecia :bajer:

[ Dodano: 11 Lip 2006 00:04 ]
MrSalieri pisze:od 0 do 200 mA prad rozruchowy
to faktycznie koles chyba niebardzo wie o co mu wogole chodzi... tym to mozna baterie od zegarka mierzyc :D

: wt lip 11, 2006 00:18
autor: malolat
adi87 pisze:wzialem zarowke 12V podlaczylem pod aku bezposrednio i kumpel odpalal auto i co?
- to slaby akku musial byc :) (maly prad)

generalnie to stacyjka odlacza wiekszosc odbiornikow elektrycznych podczas rozruchu, aby ulatwic rozruch silnika... mozna pociagnac kable bezposrednio z akku lub z listwy elektrycznej i gasnac moze nie bedzie, ale to trza miec dobry akkumulator, mysle ze w benzynie wystarczyl by >65Amperogodzin (wiem ze pojemnosc nie ma wplywu, gdyz chodzi o najwiekszy prad rozladowania, ale dla nie kumatych w oznaczeniach wystarczy pojemnosc gdyz zazwyczaj akku o takowej pojemnosci ma wystarczajacy prad...)

: wt lip 11, 2006 08:12
autor: MastaKillah84
MrSalieri nie mam juz słów normalnie na ciebie dlaczego krytykujesz to co ja robiłem a ty tylko myślisz o tym sprawdż i potem bedziesz sie ze mnał kłucił kto ma racje a nie nawet tego nie robiłeś i wyjeżdzasz tu z jakimiś regułkami łapiesz za słowa i sprzetu sie czepiasz pokazałem tylko przykładowo o co mi chodziło powiedziałem przy odpalaniu przyłóż do akumulatora i zobaczymy czy nie wzrosnie ci prąd a ty adi87 po co sie wtracasz nie twoja sprawa jak ja do kogo mówie złamasie

: wt lip 11, 2006 11:05
autor: Gasek
alternator na rozruch daje wieksze napiecie
co za bzdura! Ty w ogóle wiesz co to jest alternator?

HAPAJ DZIDE
ssij pęto
głupi jesteś
chodziłeś chyba do technikum obciągania laski
adi87 po co sie wtracasz nie twoja sprawa jak ja do kogo mówie złamasie
nie mam słów MastaKillah :grrr: Powinienes wyleciec z tego forum za takie teksty. Szkoda, ze taki burak jezdzi Golfem.....

: wt lip 11, 2006 11:21
autor: Łuki
od kiedy alternator przy rozruchu daje prąd ?
przecież przy tak niskich obrotach, jakie dostaje przez rozrusznik z silnika to alternator daje tyle prądu co do kolejki dla dzieci :)
po co w takim razie akumulator ? :D

a wracając do tematu
spróbować możesz pociągnąć bezpośrednio kabelki z aku do radia (tak około 2.5mm2) i radio powinno przestawać sie wyłączać

: wt lip 11, 2006 14:46
autor: azizi
mi też się wyłącza, myślę że przy dobrym akumulatorku też nic nie zdziała się, widziałem już to w kilku mk3, w sumie wkurza trochę choć czasami załapie bez wyłączenia radia, prawdopodobnie pomógłby kondensator :) ale kto wyłoży na niego kasę

: wt lip 11, 2006 15:57
autor: MrSalieri
MastaKillah84 pisze:MrSalieri nie mam juz słów normalnie na ciebie dlaczego krytykujesz to co ja robiłem a ty tylko myślisz o tym sprawdż i potem bedziesz sie ze mnał kłucił kto ma racje a nie nawet tego nie robiłeś i wyjeżdzasz tu z jakimiś regułkami łapiesz za słowa i sprzetu sie czepiasz pokazałem tylko przykładowo o co mi chodziło powiedziałem przy odpalaniu przyłóż do akumulatora i zobaczymy czy nie wzrosnie ci prąd a ty adi87 po co sie wtracasz nie twoja sprawa jak ja do kogo mówie złamasie
Sluchaj stary nie chce mi sie prowadzic z toba tej plytkiej rozmowy bo nie masz wogole pojecia o czym mowisz cos tam przykladasz cos tam mierzysz sam nie wiesz co a mi kazesz to robic. Regulkami nie wyjezdzam tylko mowie jak jest. Zjawisk elektrycznych nie oszukasz.
Co do sposobu twoich wypowiedzi w stosunku do mnie czy innych uzytkownikow mozna wiele powiedziec ale od tego sa moderatozy niech to oceniaja...
Wracajac do tematu to maloat dobrze wyjasnil prawdopopdobnie problem wylaczajcego sie radia i ewentualne jego rozwiazanie.

: wt lip 11, 2006 18:38
autor: adi87
MastaKillah84 pisze:adi87 po co sie wtracasz nie twoja sprawa jak ja do kogo mówie złamasie
ja sie wtracam bo to moj temat jakbys nie zauwazyl ZŁAMASIE!!! jak se pomysle ze ty golfem jezdzisz to az mi sie chce :vom: :vom: :vom: zreszta szkoda slow na ciebie i twoje slownictwo.
a co do tematu to mam radio wlasnie bezposrednio pod aku podlaczone

: wt lip 11, 2006 19:20
autor: Łuki
a jak gruba masz kable ?

: wt lip 11, 2006 20:46
autor: Goofi
LOL, czytam i sie smieje, ktos tu myli pojecia pradu i napiecia. Norma jest, ze jak krecisz rozrusznikiem, to on tyle pobiera pradu, ze napiecie spada. Rzycze powodzenia przy pomiarze pradu rozrusznika, wyjdzie Ci pewnie ze 100A (zgaduje), w zasadzie moglbys uzyc jako bocznika kabla pradowego idacego do rozrusznika i zmierzyc na nim odkladajace sie napiecie a potem zmierzyc jego malutki opor i wyliczyc prad ;)

: śr lip 12, 2006 00:30
autor: adi87
Łuki, no kable w zasadzie musiałbym zmienić bo są 1,5mm

: śr lip 12, 2006 09:00
autor: Łuki
zobacz nawet na krótko, bez układania, puść je z aku, przez drzwi od razu do wyciągniętego radia