jak i gdzie ,co myślicie

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

Awatar użytkownika
JASKÓŁ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt cze 21, 2005 20:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała okolice

Post autor: JASKÓŁ » sob lip 30, 2005 13:55

Marek 81l pisze:Jezeli nie potrzebujesz prawidlowych wskazan to nie ma problemu.Kazdy z nich dziala na wzrost i spadek napiecia,ale jakby mialy pokazywac prawidlowe odczyty to juz jest z tym napewno troche roboty.Poszukaj w dziale TECHNICZNE
ok powiedzmy że nie potrzeba mi poprawnych wskazań zerarków to gdzie je podpiąć bo nie łapie z tym wzrostem i spadkiem napięcia :blush: :crazy: :blush:

[ Dodano: Nie Lip 31, 2005 13:33 ]
No dobra jak kupię zegary to coś poszperam i tak wielkie dzęki wszystkim za pomoc
:kwiat: :kwiat: :kwiat:



Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » ndz lip 31, 2005 14:24

Chodzi o to ze ja np mam czujnik cisn. oleju i paliwa.Z cisnienia oleju sprawa jest prosta,kupujesz odpowiedni czujnik cisnienia oleju i powinno dzialac,ale narazie go nie mam a 110zł to duzo wiec podpiołem mu opornik(nie pytaj ile bo nie wiem,miałem kilka wiec próbowalem)i podpiołem do plus po zapłonie i zegar pokazuje polowe.A z paliwem tez po oporniku z tym ze ten pokazuje 1/8 skali i mówie kumplom ze mam malo wachy bo orginal b.powoli sie wspina :grin: .Plus po zaplonie i wszystkie inne napiecia do podlaczenia tych wskaznikow masz w orginalnej kostce po radiu.Czyli masa,+ i + ze swiatlami.pozdro


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
JASKÓŁ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt cze 21, 2005 20:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała okolice

Post autor: JASKÓŁ » pn sie 01, 2005 11:13

Marek 81l pisze:Chodzi o to ze ja np mam czujnik cisn. oleju i paliwa.Z cisnienia oleju sprawa jest prosta,kupujesz odpowiedni czujnik cisnienia oleju i powinno dzialac,ale narazie go nie mam a 110zł to duzo wiec podpiołem mu opornik(nie pytaj ile bo nie wiem,miałem kilka wiec próbowalem)i podpiołem do plus po zapłonie i zegar pokazuje polowe.A z paliwem tez po oporniku z tym ze ten pokazuje 1/8 skali i mówie kumplom ze mam malo wachy bo orginal b.powoli sie wspina :grin: .Plus po zaplonie i wszystkie inne napiecia do podlaczenia tych wskaznikow masz w orginalnej kostce po radiu.Czyli masa,+ i + ze swiatlami.pozdro
No i oto mi chodziło lecę pobiegać po szrocikach za jakimiś ładnymi zegarkami tylko ostatnie pytanko jak to masz zamocowane czy na stałe razem z całym panelem od pszełączników i licznika czy osobno wkładane bo na foto zabardzo nie widać serdeczne
dzięki pozdrawiam :pub:



Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » wt sie 02, 2005 10:07

To jest taka cienka ok4mm drewniana płytka,pomalowana czarnym matem(na drewnie przybiera kolor tapicerki)a w niej te zegary są od tyłu przykrecone.I tak calosc poprostu wsowam jak radio.Wchodzi na wcisk i dobrze siedzi.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
JASKÓŁ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt cze 21, 2005 20:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała okolice

Post autor: JASKÓŁ » śr sie 03, 2005 15:31

Marek 81l pisze:To jest taka cienka ok4mm drewniana płytka,pomalowana czarnym matem(na drewnie przybiera kolor tapicerki)a w niej te zegary są od tyłu przykrecone.I tak calosc poprostu wsowam jak radio.Wchodzi na wcisk i dobrze siedzi.
No widzisz fajny pomysł bo ja chciałem się pieprzyć z jakimiś plastikami.
Wielkie dzięki !!!!!!!
:okej: :kufel:



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » pt wrz 09, 2005 20:50

Fajna sprawa z tym przeniesieniem radia, jak swoje zmienie, to chyba tez przeloze :helm:
Jedna z niewielu rzeczy jakie mi nie pasuja w Golfie MK2, to wlasnie polozenie tego radia, jak w Fiacie 125p :jezor:

A co dac w zamian?, mozna gniazdko zapalniczki, ktore z dolu znika albo schowek... poallegrowalem troche i taki znalazlem
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=63265224

Zeby ladnie wykonczyc i troche "wpuscic" radio do srodka by nie wystawalo mozna zastosowac chyba taka ramke...
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=63509315



Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » pt wrz 09, 2005 21:01

Pamietaj jednak ze radyjko wchodzi w tamto miejsce przwie na styk.Przynajmniej moje.Dobrze wymierz przed montazem.Pozdro.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

ODPOWIEDZ

Wróć do „Car Audio”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 73 gości