Gasnące radio po... wyjąciu kluczyka

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

Awatar użytkownika
Los_Emilos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt sty 08, 2010 17:40
Lokalizacja: Matrix
Kontakt:

Post autor: Los_Emilos » śr maja 12, 2010 14:56

Mam podobny problem w swoim samochodzie (Seat Cordoba, wybaczcie tą zniewagę ;) ) a mianowicie mam KenWood KDC-W4044UG. Po wymianie starego (było tego samego producenta) po wyjęciu kluczyka też kasuje mi ustawienia, ale odpowiedź już jest na to właśnie tu. Problem stanowi to że aby radio grało musi być kluczyk w stacyjce, przekręcony w pozycji I, a ciekawi mnie czy właśnie nie da się czegoś zrobić aby wystarczyło samo włożenie kluczyka. Jest to Seat Cordoba 1.6 z '98.


[img]http://miniprofile.xfire.com/bg/wow/type/2/losemilos.png[/img]

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » śr maja 12, 2010 15:31

przecież radia mają zazwyczaj na przewodach łączących radio z ISO złączki na przewodach żółtym i czerwonym, rozpinacie złączki, żółty do czerwonego, czerwony do żółtego i po problemie


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Los_Emilos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt sty 08, 2010 17:40
Lokalizacja: Matrix
Kontakt:

Post autor: Los_Emilos » sob maja 15, 2010 14:29

Co mogło by się stać gdybym pomylił kolejność tych wtyków, podłączając to radia?
ObrazekObrazek

Końcówka przy radiu wygląda tak:
ObrazekObrazekObrazek


EDIT: Po zmianie czerwonego z żółtym nadal wymaga w stacyjce kluczyków, jedyne co nie kasuje informacji. Więc jeśli dobrze rozumuje trzeba połączyć żółty i czerwony od radia do żółtego od gniazda.
Ostatnio zmieniony sob maja 15, 2010 15:01 przez Los_Emilos, łącznie zmieniany 2 razy.


[img]http://miniprofile.xfire.com/bg/wow/type/2/losemilos.png[/img]

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » sob maja 15, 2010 15:48

Los_Emilos pisze:EDIT: Po zmianie czerwonego z żółtym nadal wymaga w stacyjce kluczyków, jedyne co nie kasuje informacji. Więc jeśli dobrze rozumuje trzeba połączyć żółty i czerwony od radia do żółtego od gniazda.
tak ma być a jeśli chcesz żeby radio grało bez kluczyków to musisz zrobić tak jak napisałeś czyli czerwony do żółtego


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Los_Emilos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt sty 08, 2010 17:40
Lokalizacja: Matrix
Kontakt:

Post autor: Los_Emilos » sob maja 15, 2010 17:39

Czyli w takim razie moje pierwsze radio musiało mieć już tą przeróbkę, gdyż tam nie musiałem wkładać kluczyka aby grało (miało to wadę, że raz rozładowałem akumulator).


[img]http://miniprofile.xfire.com/bg/wow/type/2/losemilos.png[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Car Audio”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości