kupilem sobie nawe radio tak jak w tytule cieszylem sie a tu taki psikus :/
, problem mam tego typu ze radio to ciagle pobiera prad z akumulatora, dwa dni nieuzywania samochodu i juz go nie odpale.
dzis sprawdzilem ze przy wylaczonym radiu(i wyjetym panelu) koncowki (radiator) sie rozgrzewaja
do radia podlacza sie dwa przewody zailajace (zolte) grubszy (zabezpieczenie 15A) i cienszy (3A).
ja podlaczylem te dwa przewody razem, sprawdzilem dzis jeszcze ze gdy odlacze ten cienszy to radio caly czas pobiera prad.
zastanawiam sie przypadkiem czy ten grobszy nie powinien byc podlaczony za stacyjka...a cienszy do akumulatora (jaka odlaczylem cienszy to radio dzialalo normalnie...muza grala... niewiem czy jest sens wogole go podlaczania)
zastanawia mnie tez czy nawet gdyby ten grobszy musial byc podlaczony za stacyjka to czy powinien pobierac prad i grzac radiator przy wylaczonym radiu
w instrukcji nie jest nic napisane ile to radio powinno pobierac pradu w stanie "jalowym"
moc 4x54W
dodam tylko ze radio to mialem tez podlaczone w innym samochodzie i mialem z nim ten sam problem.
z gory dzikoje za pomoc
pozdrawiam bigwish
clarion dxz468rmp zuzywa za duzo pradu
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
ten żółty to prawdopodobnie pamięć radia a czerwony plus.powinno to być podłączone tak:
+ po stacyjce na kablu czerwonym powinien być a w kablu żółtym powinien być cały czas prąd. jeśli takie podłączenie nie pomoże to daj nowe kable od aku do radia bo może coś sie powaliło z instalacja.albo masz pomieszane kable w radiu.
+ po stacyjce na kablu czerwonym powinien być a w kablu żółtym powinien być cały czas prąd. jeśli takie podłączenie nie pomoże to daj nowe kable od aku do radia bo może coś sie powaliło z instalacja.albo masz pomieszane kable w radiu.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
to sie zgadzam ze moze byc tak podlaczone , ale czy gdy mam podlaczony ten najgrubszy kabel zasilajacy od radi ( wszystkie kostki i kable sa orginalne bo to jest nowka ze sklepu) i puszczone w nim napiecie a radio jest wylaczone i nawet moze byc panel sciagniety to czy te koncowki mocy sie powinny tak grzac (jak nic nie gra i wszystko jest wylaczone), one sie nagrzewaja tak ze jak przytrzyma sie przy nich palece przezchwile to czuc jakby lekko pazylo
to radio ma wbudowany wzmacniacz 4x25W RMS, niewiem czy to jest normalne czy nie
pozdraiwam bigwish
to radio ma wbudowany wzmacniacz 4x25W RMS, niewiem czy to jest normalne czy nie
pozdraiwam bigwish
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
wlasnie to nie jest normalne.....bo wtedy od koncowki mocy powinno byc odciete zasilanie....probowales na innm radiu??albo to wlozyc do innego samochodu??moze z nim cos jest nie teges??
Ostatnio zmieniony śr cze 06, 2007 21:45 przez rysiektr, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
ja mam 3mm2 kable do zasilania radia pociagniete bezposrednio z akumlatora z kablami tez jest raczej ok , podlaaczone to radio bylo w druch samochodach , ale konfiguracja kabli byla taka sama , ja sie troche na elektryce znam do tego mam tez schemat podlaczenieowy dlatego smiem tweirdzic ze jezeli chodzi o kable to powinni byc wszystko ok, jedyny problem moze tkwic w radiu ,
nie znam obecnych standardow ani technologi budowania i pracy radii i jezeli to grzaniesie jest nie normalne to oddam radio na gwarancje ,
zadalem pyanie na forom z tego wzgledu ze jezeli to radio jest w porzadku ( gra bez problemow) nie chcialbym nikomu w serwisie zawracac glowy sprawnym sprzetem , byc moze nawet ktorys z obecnych tu specjalistow moglby dostac to radio do sprawdenia , a niechcialbym nikomu robic bezsenswonej roboty
miloby byo tez (jezeli tak faktycznie jest) wiedziec ze sprzet jest sprawny i po prostu sie nim cieszyc
pozdrawiam bigwish
nie znam obecnych standardow ani technologi budowania i pracy radii i jezeli to grzaniesie jest nie normalne to oddam radio na gwarancje ,
zadalem pyanie na forom z tego wzgledu ze jezeli to radio jest w porzadku ( gra bez problemow) nie chcialbym nikomu w serwisie zawracac glowy sprawnym sprzetem , byc moze nawet ktorys z obecnych tu specjalistow moglby dostac to radio do sprawdenia , a niechcialbym nikomu robic bezsenswonej roboty
miloby byo tez (jezeli tak faktycznie jest) wiedziec ze sprzet jest sprawny i po prostu sie nim cieszyc
pozdrawiam bigwish
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości