DynóVWka ed. II 11-12.06.2011r.
: pn cze 06, 2011 10:17
DynóVWka 2011
Druga edycja
Serdecznie pragniemy zaprosić wszystkich miłośników samochodów grupy VAG na
kolejną edycję DynóVWki. Tym razem impreza będzie trwała dwa dni i będzie
obfitować w atrakcyjne konkursy. W tym roku teren zlotu się powiększył, dzięki
temu mamy więcej miejsca dla ludzi pragnących zaszczycić nas swoją obecnością.
Podczas zlotu będzie towarzyszyć nam ekipa filmowa. Nie zabraknie również
dobrej muzyki. Gwarantujemy catering, miejsca sanitarne, pole do rozbicia
namiotów oraz dobrą zabawę. Zlot zlokalizowany jest w bardzo malowniczej
okolicy. Nie każdy wcześniej miał okazję zobaczyć Pogórze Dynowskie. W tym
malowniczym miejscu nad samym brzegiem błękitnego Sanu spotykamy się po raz
drugi. Tym razem na dwa dni.[/b]
PATRONAT MEDIALNY NAD IMPREZĄ
SPRAWUJE:
oraz
PLAN IMPREZY:
11.06.2011 (sobota)
15:00- Otworzenie Bramy Zlotu, przyjęcie pierwszych gości.
19:00- Grupowe przeciąganie auta
20:00- Integracja wszystkich gości zlotu, biesiadowanie.
21:00- Zamknięcie Bramy Zlotu, integracja
12.06.2011 (niedziela)
08:00-10:00 - Pobudka, przygotowanie do konkursów
10:00- Otworzenie Bramy Zlotu, rozpoczęcie drugiego dnia
12:00-14:00 - Największa Gleba
14:00-14:30 - konkurs najładniejsze auto zlotu/najładniejsze koło zlotu
14:30-17:00 - Obrady komisji
17:00-17:30 - Ogłoszenie wyników, rozdanie nagród
17:30-18:00 - Pożegnanie ostatniego uczestnika zlotu, zamknięcie zlotu
O godziniach 12:30, 13:30, 14:30, 15:30 będa się odbywać pokazy aut zdalnie
sterowanych.
Konkursy:
1.Najładniejszy Samochód (wybór publiczności)
2.Największa gleba (Pomiar z udziałem publiczności)
3.Najładniejsze koło zlotu (wybór publiczności)
4.Grupowe przeciąganie auta
PODCZAS ZLOTU DLA CHĘTNYCH JEST UDOSTĘPNIONE POLE
NAMIOTOWE. OPŁATA DWUDNIOWA ZA POLE NAMIOTOWE WYNOSI 10zł
PODCZAS ZLOTU DOSTĘPNE BĘDĄ RÓWNIEŻ TOALETA I PRYSZNICE
Dojazd oraz mapki:
Miejsce zlotu znajduje się na placu Błękitny San zlokalizowanym przy ulicy
Plażowej w Dynowie. Lokalizacja jest widoczna na mapkach.
POBIERZ
MAPKI W PDF
Nota organizatorska:
1.Przy wjeździe na plac będzie pobierana opłata wjazdowa w wysokości 10zł.
Dodatkowo opłata za pole namiotowe wynosi 10zł (dla chętnych, którzy chcą
skorzystać).
2.Przy wjeździe każdy uczestnik otrzyma kartę do głosowania oraz naklejkę
3.Osoby wpłacające datki na imprezę przed jej rozpoczęciem dodatkowo dostają
smycz z plakietką dedykowaną dla sponsorów
4.Każda osoba jest odpowiedzialna za zorganizowanie sobie namiotu oraz grilla
we własnym zakresie
5.BEZWZGLĘDNY ZAKAZ WYGŁUPÓW ZAGRAŻAJĄCYCH INNYM UCZESTNIKOM
ZLOTU
6.KOMPLETNY REGULAMIN ZLOTU ZNAJDUJE SIĘ W DOKUMENCIE PDF.
POBIERZ
REGULAMIN IMPREZY.
7. BEZWZGLĘDNY ZAKAZ PUSZCZANIA GŁOŚNO MUZYKI ZE SWOJEGO SAMOCHODU
OPRAWA MUZYCZNA BĘDZIE ZAPEWNIONA
8. BEZWZGLĘDNY ZAKAZ ZAKŁÓCANIA ZLOTU TZW. "TRZYMANIEM AŻ DO
ODCINKI" CZYLI KATOWANIA SILNIKA I NASZYCH USZU
9.Każda osoba wjeżdżając, wchodząc na teren zlotu jest zobowiązana do
bezwzględnego przestrzegania regulaminu
10.Startujemy w sobotę 11.06.2011 o godzinie 15:00.
11.Od godziny 21:00 do 8:00 następnego dnia brama jest zamknięta. Najlepiej
żeby każdy z uczestników zlotu pojawił się w określonych godzinach w sobotę a
w niedziele mile widziany przyjazd rano.
Prywatny sponsoring:
Jeżeli ktoś chce zostać sponsorem cyklicznie odbywającego się zlotu jakim jest
DynóVWka prosimy o wpłaty. Minimalna wpłata to 20zł.
Dzięki wpłatom od Was jesteśmy w stanie pokryć koszty związane z wynajmem
placu i obsługą imprezy. Nikt z nas nie wziął ani nie weźmie grosza bo robimy
to dla Was wyłącznie z pasji.
Pieniądze które zostaną ze zbiórki przeznaczamy na finanse forum.
Dane do wpłaty:
Jakub Chlebica
ul.Jarowa 81
35-083 Rzeszów
Numer Konta: 83 1140 2004 0000 3402 7180 6641
KONIECZNIE w tytule:
DynóVWka 2011 nick* nr.rejestracyjny*
przykład:
"DynóVWka 2011 Staszek SZ 11111"
WJAZD NA TEREN ZLOTU OZNACZA AKCEPTACJĘ PONIŻSZEGO
REGULAMINU.
REGULAMIN IMPREZY
§1
Organizowany zlot nosi nazwę DynóVWka 2011 i odbywa się w dniach
11-12.06.2011.
§2
Zlot ma charakter zamknięty co oznacza że na plac mogą wjeżdżać tylko
samochody grupy VAG. Ludzie zwiedzający zlot mają prawo wchodzić dowolnie bez
opłat oraz przebywać na terenie zlotu dowolną ilość czasu.
§3
Wszystkich uczestników imprezy obowiązuje bezwzględne przestrzeganie
stosownych przepisów przeciwpożarowych, porządkowych i
bezpieczeństwa.
§4
Na terenie imprezy obowiązuje bezwzględne ograniczenie prędkości do 20
km/h oraz zakaz "palenia gumy" pod rygorem usunięcia uczestnika z
terenu zlotu i odholowania pojazdu na koszt właściciela.
§5
Zabrania się:
1.Prowadzenia pojazdów po spożyciu alkoholu
2.Parkowania wszelkich pojazdów na drogach ewakuacyjnych i dojazdowych, bądź
zastawiania ich jakimikolwiek przedmiotami.
3.Wchodzenia w miejsca nie przeznaczone dla publiczności.
4.Załatwiania potrzeb fizjologicznych poza wyznaczonymi toaletami.
5.Dewastacji urządzeń i sprzętu stanowiącego wyposażenie ośrodka, elementów
reklam, dekoracji i itp.
6.Pod żadnym względem nie można niszczyć trawy (drift na trawie)
7.Osobom obecnym na imprezie zabrania się w szczególności wnoszenia na imprezę
broni i innych niebezpiecznych przedmiotów oraz materiałów wybuchowych i
wyrobów pirotechnicznych, środków odurzających lub substancji psychotropowych.
§6
Uczestnicy imprezy zobowiązani są do stosowania się do poleceń
oznakowanych pracowników porządkowych, którzy w przypadku stwierdzenia braku
uprawnień osób do przebywania na terenie imprezy albo zakłócania przez te
osoby porządku mają prawo do usunięcia uczestnika z terenu imprezy.
§7
Osoby obecne na imprezie są zobowiązane zachowywać się w sposób nie
zagrażający bezpieczeństwu innych osób obecnych na tej imprezie, a w
szczególności przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu.
§8
Odpady żywności, opakowania itp. należy wyrzucić do przeznaczonego do
tego kosza.
§9
Urządzenia techniczne znajdujące się na terenie mogą być obsługiwane
tylko przez osoby upoważnione. Dostęp do tych urządzeń nie jest
dozwolony.
§10
Organizator imprezy nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek
przedmioty pozostawione na terenie imprezy bez dozoru właściciela.
§11
Za szkody osób i rzeczy powstałe w trakcie imprezy Organizator ponosi
odpowiedzialność jedynie wówczas, gdy powstaną z jego winy lub
zaniedbania.
§12
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy bez
wcześniejszego uprzedzenia.
§13
Organizator zastrzega sobie prawo:
1.Odmówienia wstępu osobom nietrzeźwym,
2.Dokonania zmian w przebiegu imprezy z powodów nieprzewidzianych
nieuniknionych,
3.Odmówienia wstępu na imprezę posiadaczom biletów, u których stwierdzono
posiadanie broni, oraz jakiekolwiek inne przedmioty, które mogą stanowić
zagrożenie zdrowia lub życia.
Nieprzestrzeganie powyższego regulaminu spowoduje konsekwencje
określone ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z 22 sierpnia 1997 r. Dz.
UNr 106, poz 680 z późniejszymi zmianami.
Druga edycja
Serdecznie pragniemy zaprosić wszystkich miłośników samochodów grupy VAG na
kolejną edycję DynóVWki. Tym razem impreza będzie trwała dwa dni i będzie
obfitować w atrakcyjne konkursy. W tym roku teren zlotu się powiększył, dzięki
temu mamy więcej miejsca dla ludzi pragnących zaszczycić nas swoją obecnością.
Podczas zlotu będzie towarzyszyć nam ekipa filmowa. Nie zabraknie również
dobrej muzyki. Gwarantujemy catering, miejsca sanitarne, pole do rozbicia
namiotów oraz dobrą zabawę. Zlot zlokalizowany jest w bardzo malowniczej
okolicy. Nie każdy wcześniej miał okazję zobaczyć Pogórze Dynowskie. W tym
malowniczym miejscu nad samym brzegiem błękitnego Sanu spotykamy się po raz
drugi. Tym razem na dwa dni.[/b]
PATRONAT MEDIALNY NAD IMPREZĄ
SPRAWUJE:
oraz
PLAN IMPREZY:
11.06.2011 (sobota)
15:00- Otworzenie Bramy Zlotu, przyjęcie pierwszych gości.
19:00- Grupowe przeciąganie auta
20:00- Integracja wszystkich gości zlotu, biesiadowanie.
21:00- Zamknięcie Bramy Zlotu, integracja
12.06.2011 (niedziela)
08:00-10:00 - Pobudka, przygotowanie do konkursów
10:00- Otworzenie Bramy Zlotu, rozpoczęcie drugiego dnia
12:00-14:00 - Największa Gleba
14:00-14:30 - konkurs najładniejsze auto zlotu/najładniejsze koło zlotu
14:30-17:00 - Obrady komisji
17:00-17:30 - Ogłoszenie wyników, rozdanie nagród
17:30-18:00 - Pożegnanie ostatniego uczestnika zlotu, zamknięcie zlotu
O godziniach 12:30, 13:30, 14:30, 15:30 będa się odbywać pokazy aut zdalnie
sterowanych.
Konkursy:
1.Najładniejszy Samochód (wybór publiczności)
2.Największa gleba (Pomiar z udziałem publiczności)
3.Najładniejsze koło zlotu (wybór publiczności)
4.Grupowe przeciąganie auta
PODCZAS ZLOTU DLA CHĘTNYCH JEST UDOSTĘPNIONE POLE
NAMIOTOWE. OPŁATA DWUDNIOWA ZA POLE NAMIOTOWE WYNOSI 10zł
PODCZAS ZLOTU DOSTĘPNE BĘDĄ RÓWNIEŻ TOALETA I PRYSZNICE
Dojazd oraz mapki:
Miejsce zlotu znajduje się na placu Błękitny San zlokalizowanym przy ulicy
Plażowej w Dynowie. Lokalizacja jest widoczna na mapkach.
POBIERZ
MAPKI W PDF
Nota organizatorska:
1.Przy wjeździe na plac będzie pobierana opłata wjazdowa w wysokości 10zł.
Dodatkowo opłata za pole namiotowe wynosi 10zł (dla chętnych, którzy chcą
skorzystać).
2.Przy wjeździe każdy uczestnik otrzyma kartę do głosowania oraz naklejkę
3.Osoby wpłacające datki na imprezę przed jej rozpoczęciem dodatkowo dostają
smycz z plakietką dedykowaną dla sponsorów
4.Każda osoba jest odpowiedzialna za zorganizowanie sobie namiotu oraz grilla
we własnym zakresie
5.BEZWZGLĘDNY ZAKAZ WYGŁUPÓW ZAGRAŻAJĄCYCH INNYM UCZESTNIKOM
ZLOTU
6.KOMPLETNY REGULAMIN ZLOTU ZNAJDUJE SIĘ W DOKUMENCIE PDF.
POBIERZ
REGULAMIN IMPREZY.
7. BEZWZGLĘDNY ZAKAZ PUSZCZANIA GŁOŚNO MUZYKI ZE SWOJEGO SAMOCHODU
OPRAWA MUZYCZNA BĘDZIE ZAPEWNIONA
8. BEZWZGLĘDNY ZAKAZ ZAKŁÓCANIA ZLOTU TZW. "TRZYMANIEM AŻ DO
ODCINKI" CZYLI KATOWANIA SILNIKA I NASZYCH USZU
9.Każda osoba wjeżdżając, wchodząc na teren zlotu jest zobowiązana do
bezwzględnego przestrzegania regulaminu
10.Startujemy w sobotę 11.06.2011 o godzinie 15:00.
11.Od godziny 21:00 do 8:00 następnego dnia brama jest zamknięta. Najlepiej
żeby każdy z uczestników zlotu pojawił się w określonych godzinach w sobotę a
w niedziele mile widziany przyjazd rano.
Prywatny sponsoring:
Jeżeli ktoś chce zostać sponsorem cyklicznie odbywającego się zlotu jakim jest
DynóVWka prosimy o wpłaty. Minimalna wpłata to 20zł.
Dzięki wpłatom od Was jesteśmy w stanie pokryć koszty związane z wynajmem
placu i obsługą imprezy. Nikt z nas nie wziął ani nie weźmie grosza bo robimy
to dla Was wyłącznie z pasji.
Pieniądze które zostaną ze zbiórki przeznaczamy na finanse forum.
Dane do wpłaty:
Jakub Chlebica
ul.Jarowa 81
35-083 Rzeszów
Numer Konta: 83 1140 2004 0000 3402 7180 6641
KONIECZNIE w tytule:
DynóVWka 2011 nick* nr.rejestracyjny*
przykład:
"DynóVWka 2011 Staszek SZ 11111"
WJAZD NA TEREN ZLOTU OZNACZA AKCEPTACJĘ PONIŻSZEGO
REGULAMINU.
REGULAMIN IMPREZY
§1
Organizowany zlot nosi nazwę DynóVWka 2011 i odbywa się w dniach
11-12.06.2011.
§2
Zlot ma charakter zamknięty co oznacza że na plac mogą wjeżdżać tylko
samochody grupy VAG. Ludzie zwiedzający zlot mają prawo wchodzić dowolnie bez
opłat oraz przebywać na terenie zlotu dowolną ilość czasu.
§3
Wszystkich uczestników imprezy obowiązuje bezwzględne przestrzeganie
stosownych przepisów przeciwpożarowych, porządkowych i
bezpieczeństwa.
§4
Na terenie imprezy obowiązuje bezwzględne ograniczenie prędkości do 20
km/h oraz zakaz "palenia gumy" pod rygorem usunięcia uczestnika z
terenu zlotu i odholowania pojazdu na koszt właściciela.
§5
Zabrania się:
1.Prowadzenia pojazdów po spożyciu alkoholu
2.Parkowania wszelkich pojazdów na drogach ewakuacyjnych i dojazdowych, bądź
zastawiania ich jakimikolwiek przedmiotami.
3.Wchodzenia w miejsca nie przeznaczone dla publiczności.
4.Załatwiania potrzeb fizjologicznych poza wyznaczonymi toaletami.
5.Dewastacji urządzeń i sprzętu stanowiącego wyposażenie ośrodka, elementów
reklam, dekoracji i itp.
6.Pod żadnym względem nie można niszczyć trawy (drift na trawie)
7.Osobom obecnym na imprezie zabrania się w szczególności wnoszenia na imprezę
broni i innych niebezpiecznych przedmiotów oraz materiałów wybuchowych i
wyrobów pirotechnicznych, środków odurzających lub substancji psychotropowych.
§6
Uczestnicy imprezy zobowiązani są do stosowania się do poleceń
oznakowanych pracowników porządkowych, którzy w przypadku stwierdzenia braku
uprawnień osób do przebywania na terenie imprezy albo zakłócania przez te
osoby porządku mają prawo do usunięcia uczestnika z terenu imprezy.
§7
Osoby obecne na imprezie są zobowiązane zachowywać się w sposób nie
zagrażający bezpieczeństwu innych osób obecnych na tej imprezie, a w
szczególności przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu.
§8
Odpady żywności, opakowania itp. należy wyrzucić do przeznaczonego do
tego kosza.
§9
Urządzenia techniczne znajdujące się na terenie mogą być obsługiwane
tylko przez osoby upoważnione. Dostęp do tych urządzeń nie jest
dozwolony.
§10
Organizator imprezy nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek
przedmioty pozostawione na terenie imprezy bez dozoru właściciela.
§11
Za szkody osób i rzeczy powstałe w trakcie imprezy Organizator ponosi
odpowiedzialność jedynie wówczas, gdy powstaną z jego winy lub
zaniedbania.
§12
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy bez
wcześniejszego uprzedzenia.
§13
Organizator zastrzega sobie prawo:
1.Odmówienia wstępu osobom nietrzeźwym,
2.Dokonania zmian w przebiegu imprezy z powodów nieprzewidzianych
nieuniknionych,
3.Odmówienia wstępu na imprezę posiadaczom biletów, u których stwierdzono
posiadanie broni, oraz jakiekolwiek inne przedmioty, które mogą stanowić
zagrożenie zdrowia lub życia.
Nieprzestrzeganie powyższego regulaminu spowoduje konsekwencje
określone ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z 22 sierpnia 1997 r. Dz.
UNr 106, poz 680 z późniejszymi zmianami.