R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk
R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk
szkoda bo jakoś nie możemy sie zgrac i postawic obok naszych Erek ale wkrótce kolejne R-TREFFEN wiec się szykuj
A już myślalem że po tym weekendzie będą obie na jednym zdjęciu ale chyba użyje photoshopa bo zdjecie Twojej gdzieś mam
A już myślalem że po tym weekendzie będą obie na jednym zdjęciu ale chyba użyje photoshopa bo zdjecie Twojej gdzieś mam
R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk
jakublad, moim zdaniem ten sam kierowca tak samo wjeżdżony w samochód przejedzie jedno okrążenie z DSG minimalnie szybciej niż z manualem bo były momenty gdzie w manualu jechałem na odcince a DSG wtedy pewnie wrzuca bieg na wyższy i tę sekundę jedzie jeszcze na wyższym biegu. Tak sobie myślę. Tryb manualny byłby dobry gdybyście zmieniali biegi tym drążkiem a nie łopatkami bo łopatki przeszkadzają przy skręcaniu. Z drugiej strony w zakręt należy wjechać już na właściwym biegu. Tak czy inaczej obstawiam minimalną powiedzmy 0,5s różnicę na okrążeniu dla DSG.
Pozdrawiam
Michał [vRS]
Manual Devil
Michał [vRS]
Manual Devil
Re: R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk
Tylko czasem przy wyjściu z zakrętu zupełnie niepotrzebne skrzynia wbija niższy bieg i traci ułamki sekund. Chociaż może mam tylko takie wrażenie. Na pewno i tak 99% dobrego czasu to kierowca i tu trzeba popracować.vrs pisze:jakublad, moim zdaniem ten sam kierowca tak samo wjeżdżony w samochód przejedzie jedno okrążenie z DSG minimalnie szybciej niż z manualem bo były momenty gdzie w manualu jechałem na odcince a DSG wtedy pewnie wrzuca bieg na wyższy i tę sekundę jedzie jeszcze na wyższym biegu. Tak sobie myślę. Tryb manualny byłby dobry gdybyście zmieniali biegi tym drążkiem a nie łopatkami bo łopatki przeszkadzają przy skręcaniu. Z drugiej strony w zakręt należy wjechać już na właściwym biegu. Tak czy inaczej obstawiam minimalną powiedzmy 0,5s różnicę na okrążeniu dla DSG.
R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk
+1jakublad pisze: Na pewno i tak 99% dobrego czasu to kierowca i tu trzeba popracować.
Biorąc pod uwagę że pierwszych 5 czasów to manuale i to jeszcze przednionapędówki...
Myślę że mamy sporo zapasu
Pozdrawiam
Michał [vRS]
Manual Devil
Michał [vRS]
Manual Devil
R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk
No to ja w końcu napiszę coś od siebie,bo dopiero wróciłem do chaty.Na prawdę mega fajna impreza i bardzo sympatyczni uczestnicy oraz instruktorzy Byłem już na różnych zlotach i po raz pierwszy nie spotkałem się z żadną antypatyczną osobą.Było sympatycznie , wesoło, i właśnie o to chodzi chłopaki,żeby taką fajną grupę,z prawdziwą sportową rywalizacją zachować na przyszłość A na żarciki Michała (nie obraziłem się,a nawet się chichrałem)to powiem,że przyjechałem na zdezelowanych już oponach,które po trzech okrążeniach wyglądały nie ciekawie.Póżniej,jako prawdziwy sportowiec chciałem dorównać tym co mieli słabsze fury i pałowałem aż mi się olej zagotował i musiałem studzić niekonwencjonalnie.Miałem fun z latania bokami,ale na wyniki to się nijak nie przekładało.Jak zajarzyłem o co chodzi to już było po oponach Duże gratsy dla Mateusza za czas jaki wykręcił jako nowicjusz na torze i w dodatku seryjną erką w manualu.Widziałem Jego przejazd(od środka toru,bo akurat poprawiałem z instruktorem potrącone pachołki) i chłopak jechał na prawdę dobrze technicznie.Pozdrówka dla wszystkich uczestników zlotu i do zobaczyska na następnej imprezie
R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk
FuckT. Trzeba dać Wrooblowi eRkę, żeby zrobił na torze czas poglądowy, wtedy będziemy wiedzieć jak jeździ Szefuńcio i jak powinniśmy myvrs pisze:Biorąc pod uwagę że pierwszych 5 czasów to manuale i to jeszcze przednionapędówki...
Myślę że mamy sporo zapasu
Odnośnie Focusa RS, to on ma stanowczo i zdecydowanie lepszy zawias na tor od naszych Reniek.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk
Tomek,jesteś tego pewien? Bo gdzieś w testach,faceci co umieją duuużo więcej niż My,udowodnili,że jest z deka inaczejzlos pisze:Odnośnie Focusa RS, to on ma stanowczo i zdecydowanie lepszy zawias na tor od naszych Reniek.
Re: R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk
Ja mimo wszystko nie zmienię zdania i wydaje mi się, że gdyby któryś z driverów Focusa pojechał Erką, byłoby równie szybko. Szkoda tylko, że w Erce nie da się w 100% ESP wyłączyć.Rybak pisze:Tomek,jesteś tego pewien? Bo gdzieś w testach,faceci co umieją duuużo więcej niż My,udowodnili,że jest z deka inaczejzlos pisze:Odnośnie Focusa RS, to on ma stanowczo i zdecydowanie lepszy zawias na tor od naszych Reniek.
R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk
O no właśnie Jarka brakowało do kompletu. Miło było poznać i dla żony
Ja tam na fokę bym się nie zamienił, a czasy moim zdaniem byłyby podobne lub minimalnie lepsze dla R ki
Na Nordschleife Rka była raptem o 3s szybsza na torze który ma 20km...
http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To że można było pojechać podobnie udowodnił Tomek w Cifie który miał raptem 180KM a jechał równo z Focusami po zakrętach...
Ja tam na fokę bym się nie zamienił, a czasy moim zdaniem byłyby podobne lub minimalnie lepsze dla R ki
Na Nordschleife Rka była raptem o 3s szybsza na torze który ma 20km...
http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To że można było pojechać podobnie udowodnił Tomek w Cifie który miał raptem 180KM a jechał równo z Focusami po zakrętach...
Pozdrawiam
Michał [vRS]
Manual Devil
Michał [vRS]
Manual Devil
R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk
Widze ze wyjazd sie udał! Ciesze sie bardzo i za razem rozpaczam ze mnie tam nie było...
Jeden egz zaliczylem na 4,5 - tutaj brawa - drugi... na całe 2,0
Więc za kolorowo nie jest no ale... przynajmniej wiem ze w październiku trza sie bedzie pouczyć 3x wiecej niż teraz...
Kolejny termin zlotu prosze ze mną konsultować
pozdro!
Jeden egz zaliczylem na 4,5 - tutaj brawa - drugi... na całe 2,0
Więc za kolorowo nie jest no ale... przynajmniej wiem ze w październiku trza sie bedzie pouczyć 3x wiecej niż teraz...
Kolejny termin zlotu prosze ze mną konsultować
pozdro!
Golf R 2.0 TSI 270 KM(199 kW),4MOTION, Rising Blue,3dr, Vienna, DSG, DCC, zklany dach, kamera Rear Assist,RCD 510, 19"Talladega http://tinyurl.com/7no3oju
Posiadasz PS3? Wozisz tyłek w GT5? Temat dla Ciebie ==> http://tinyurl.com/7yt5jzj
Posiadasz PS3? Wozisz tyłek w GT5? Temat dla Ciebie ==> http://tinyurl.com/7yt5jzj
R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk
Coś tam na szybko złożyłem do mojej kolekcji filmowej na youtube, gdyby ktoś chciał poszukać siebie to zapraszam
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk
Nie wiem dlaczego ale nie przełącza automatycznie w HD chociaż wszystko jest ustawione jak powinno, wiec trzeba sobie pomóc recznie
R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk
Dopiero teraz to zauważyłem Myślę nad tym i myślę, ale jakoś nie mogę uwierzyćzlos pisze:Topra topra, przyznamy się. Deesgie-chłopaki powiemy im?
Jest was tylko 2. w kraju, więc postanowiliśmy taki prezencik zrobić. Wam. A nam moralne uspokojenie, że karmimy zwierzaczki na wyginięciu
Dokładnie. Nie jeżdżę automatem, ale mimo wszystko skrzynia nie widzi zakrętu do jakiego się zbliżasz i nie jest w stanie przewidzieć jaki bieg będzie najbardziej optymalny. Wszystko wychodzi już w trakcie czyli dopiero w zakręcie. A Tomek i Jarek, wy w jakim ustawieniu jeździliście?jakublad pisze:Kilka razy myślałem o przejechaniu okrążenia w ręcznym trybie skrzyni, ale z wrażenia na samym starcie jakoś wypadało to z głowy. W Kielcach lepsze czasy kręciłem właśnie w ręcznym trybie, bo skrzynia nie ma możliwości zgłupieć.
Rękawice obowiązkowo trzeba zakupić, miałem to zrobić już przed zlotem i trochę żałuję, że tego nie zrobiłem. To nie tylko poprawa czasów (jakaś zapewne będzie), ale i większy komfort ze względu na pewny uścisk (brak spoconych rączek i kierownicy również) oraz poprawa bezpieczeństwa z tego samego względu W kwestii szelek hmm... Temat rzeka, ale jeśli chcesz się przekonać czy to możliwe to podejdź do swojej rakiety, otwórz drzwi kierowcy i zerknij na słupek. Masz tam taką małą naklejkę i napisz nam co ona przedstawia?jakublad pisze:Wniosek jest taki, że na kolejny wyjazd szukam jeszcze rękawic i o szelkach pomyślę, chociaż nie wiem do czego je tam zamocować?!
Super-hiper-mega wiele, to tak żeby Cię pocieszyćgluszcz pisze:Widzę że wiele straciłem
Żeby wykręcić czas na 100% możliwości samochodu? Sam nie wiem. Dużo osób ruszało na starcie z LC, z tego co widziałem to ty Michał również sprzęgło oszczędzałeś jak ja więc powiedzmy, że na starcie urwalibyśmy 0,5-1 sec plus gdzieś przynajmniej w moim przejeździe na tych kilkanaście zakrętów losowo popsułem z 2-3, jak dla mnie to w ten dzień, na tym torze, w tym setupie myślę, że poniżej 2:15 nie byłbym w stanie zejść za cholerę, może Wróbel, ale raczej nie ja bo to byłaby już jazda na granicy rozbicia sięvrs pisze:Myślę że mamy sporo zapasu
Wielkie dzięki Jaro Udało Ci się zapomnieć, że jedzie z Tobą małżonka i kręciłeś dwoma rękami? Bo jeśli jedną to twój czas jest za dobry, my walczyliśmy o utrzymanie na torze, a ty jechałeś spokojnie jak do kościoła w niedzielęRybak pisze:Duże gratsy dla Mateusza za czas jaki wykręcił jako nowicjusz na torze i w dodatku seryjną erką w manualu.Widziałem Jego przejazd(od środka toru,bo akurat poprawiałem z instruktorem potrącone pachołki) i chłopak jechał na prawdę dobrze technicznie.
Trzeba, ale ostatnio jakoś nikt się nie odważył Na dodatek on lubi manuale, a takie są tylko dwa...więc Michał postawimy Ci flachę jak dasz mu się przejechaćzlos pisze:FuckT. Trzeba dać Wrooblowi eRkę, żeby zrobił na torze czas poglądowy, wtedy będziemy wiedzieć jak jeździ Szefuńcio i jak powinniśmy my
Ja na tej stronce sprawdziłem wszystkie czasy jak tylko pojawiła się tabela z naszymi Na ringu jest przewaga, ale na innych jest różnie. Na jednych Golf wygrywa, a na innych RS co jest jak dla mnie o tyle dziwne, że parametry samochodów są mocno rozbieżne.vrs pisze:Ja tam na fokę bym się nie zamienił, a czasy moim zdaniem byłyby podobne lub minimalnie lepsze dla R ki
Na Nordschleife Rka była raptem o 3s szybsza na torze który ma 20km...
http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Masa:
Golf R:1466kg (DSG+30kg)
Focus RS:1467kg
Pojemność:
Golf R:2000cm3 (R4)
Focus RS:2500cm3 (R5)
Moc:
Golf R:270hp
Focus RS:305hp
Moment:
Golf R:350Nm
Focus RS:440Nm
Napęd:
Golf R:4x4
Focus RS:przód
Skrzynia:
Golf R:manual 6 biegów
Focus RS:manual 6 biegów
Momentem Focus zdecydowanie miażdzy, do tego większa pojemność więc mocniej (przynajmniej powinien) idzie z dołu, a na takim technicznym torze to ma ogromne znaczenie. Ośki podobno mimo wszystko są lepsze od 4x4 bo nie mają strat w mocy ze względu na napęd. Taka ciekawostka na Nringu Golf o 3 sekundy szybszy od Focusa, ale sam jest o 3 wolniejszy od RS3
Czyli mogłeś jechaćravraj pisze:Jeden egz zaliczylem na 4,5 - tutaj brawa - drugi... na całe 2,0
Superkarpi78 pisze:Coś tam na szybko złożyłem do mojej kolekcji filmowej na youtube, gdyby ktoś chciał poszukać siebie to zapraszam
A będzie miał ktoś przejazd z samochodu żeby pokazać innym jak cała trasa wyglądała? Trzeba podziękować Tomku panu Wróblowi bo jak dla mnie była rewelacyjna i widać, że się postarał
Ufff skończyłem....
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
R-Gruppe Treffen 26.06.2011 Ułęż k. Ryk
Moim zdaniem u mnie był spory zapas / brak umiejętności wykorzystania samochodu. I nie mówię o ruszaniu ale o tym co się potem na tym torze działo . Gdybym choć raz pojechał tak jak trzeba to myślę że czas podany przez Mateusza jest realny.
Pozdrawiam
Michał [vRS]
Manual Devil
Michał [vRS]
Manual Devil
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości