[mk4] Wymiana kompresora - jak spuścić czynnik chłodzący?
: śr sie 08, 2018 08:57
Witam,
mam uszkodzoną sprężarkę. Zniszczeniu-wybiciu uległ czop łożyska koła pasowego, które ma obecnie duże wahania na boki. Pierwotnie sądziłem, ze to łożysko, jednak okazało się, że łożysko jest dobre, a czop jest wybity, ponadto pęknięta jest tarcza sprzęgła klimatyzacji.
W grę wchodzi tylko wymiana całego kompresora na jakiś używany.
Pytanie: Czy istniej jakiś sposób, aby odessać czynnik chłodniczy, bez wizyty w specjalistycznym serwisie? Samochód mam na podjeździe do garażu, z wyjętym alternatorem, dlatego jazda nie wchodzi w grę. Czy wypuścić zwyczajnie czynnik w powietrze i ponownie nabić po wymianie sprężarki? Nie jest to zdrowe dla środowiska.
mam uszkodzoną sprężarkę. Zniszczeniu-wybiciu uległ czop łożyska koła pasowego, które ma obecnie duże wahania na boki. Pierwotnie sądziłem, ze to łożysko, jednak okazało się, że łożysko jest dobre, a czop jest wybity, ponadto pęknięta jest tarcza sprzęgła klimatyzacji.
W grę wchodzi tylko wymiana całego kompresora na jakiś używany.
Pytanie: Czy istniej jakiś sposób, aby odessać czynnik chłodniczy, bez wizyty w specjalistycznym serwisie? Samochód mam na podjeździe do garażu, z wyjętym alternatorem, dlatego jazda nie wchodzi w grę. Czy wypuścić zwyczajnie czynnik w powietrze i ponownie nabić po wymianie sprężarki? Nie jest to zdrowe dla środowiska.