Strona 1 z 1

nagrzewnica

: wt sty 24, 2017 14:42
autor: Kml89955
Witam . Prawdopodobnie padła mi nagrzewnica . Szyby parują , z kratek wylatuje para , zapach płynu i spory ubytek . Wiem że wymiana jest trudna i dużo przy tym roboty , a nie mam teraz na to czasu , ani pieniędzy na wymianę . Myślałem żeby połączyć ze sobą przewody nagrzewnicy i zrobić obejście , ale nie wiem co z parownikiem lpg , który jest podłączony w obieg z nagrzewnicą tak jak w większości instalacji , czy mimo tego rozgrzeje się prawidłowo ? Czy może lepiej na razie dolać jakiegoś uszczelniacza do chłodnic , byle do wiosny .

nagrzewnica

: wt sty 24, 2017 15:04
autor: waski1
Jeżeli ominiesz nagrzewnicę i będzie przepływ to mieszalnik powinien normalnie pracować i nagrzewać się.Połącz przewody uruchom silnik i obserwuj czy łapie temp.

Re: nagrzewnica

: ndz sty 29, 2017 19:31
autor: Kml89955
Połączyłem przewody , zrobiłem obejście i jest ok , parownik rozgrzewa się normalnie i nie ubywa już płynu chłodzącego , na razie chyba kupię elektryczną nagrzewnicę z podłączeniem pod zapalniczkę i postawię na desce rozdzielczej .

nagrzewnica

: pn sty 30, 2017 08:14
autor: radekrp90
To raczej będzie miało działanie podobne jak "kominek" wyświetlany na ekranie monitora - ogrzeje tyle co wyda monitor.
Ile tam jest wydajności z zapalniczki - 150-250 W?
Nagrzewnice PTC w nowszych autach mają bezpieczniki pod 60A więc tam już można się spodziewać jakiejś wydajności (~700-800 W).