Kompresor - Poprawne ciśnienie Golf IV 1.9 TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kompresor - Poprawne ciśnienie Golf IV 1.9 TDI
Witam
Chciałbym zapytać może Ktoś z Was Będzie wiedział
Jakie jest prawidłowe ciśnienie Sprężarki od klimatyzacji w Golfie IV 1.9 TDI 110KM ?
Kompresor załącza się od razu, wentylatory od chłodnicy również, a z kratek leci normalne powietrze wytwarzane przez wentylator.
Brak zimnego.
Byłem u mechanika czynnik uzupełniony, układ szczelny.
Ciśnienie:
Wysokie: w granicach 10 barów.
Niskie: w granicach 5-6 barów.
Orientuje się może ktoś czy to wina sprężarki ?
Chciałbym zapytać może Ktoś z Was Będzie wiedział
Jakie jest prawidłowe ciśnienie Sprężarki od klimatyzacji w Golfie IV 1.9 TDI 110KM ?
Kompresor załącza się od razu, wentylatory od chłodnicy również, a z kratek leci normalne powietrze wytwarzane przez wentylator.
Brak zimnego.
Byłem u mechanika czynnik uzupełniony, układ szczelny.
Ciśnienie:
Wysokie: w granicach 10 barów.
Niskie: w granicach 5-6 barów.
Orientuje się może ktoś czy to wina sprężarki ?
Kompresor - Poprawne ciśnienie Golf IV 1.9 TDI
problemem może być zawór rozprężny
niskie ciśnienie powinno wynosić 2 bary przy włączonym układzie
niskie ciśnienie powinno wynosić 2 bary przy włączonym układzie
Kompresor - Poprawne ciśnienie Golf IV 1.9 TDI
no to u mnie przy włączonej klimatyzacji niskie ciśnienie wynosi 5,6 barów więc jak by trochę za dużo.
A mógłbyś mi powiedzieć gdzie znajduje się ten zawór rozprężny i czy można go wymienić ?
A i dodam że po jakiś 5-10min od włączenia klimatyzacji (nawiew na max) temperatura LO przewody pod maską od klimatyzacji są ciepłe (obydwa).
Dzisiaj po popranej jeździe zaobserwowałem iż klima działała nawet dobrze , Nawiew ustawiony na max i tak przez 15 min było wszystko oki
Już myślałem ze się naprawiło ale niestety po 15min z karatek znowu zaczęło lecieć normalne powietrze nawet z lekka ciepłe
Przewody pod maską zaczęły robić się już letnie.
Efekt działania klimatyzacji był chyba spowodowany tym że na dworze było 9 stopni.
A mógłbyś mi powiedzieć gdzie znajduje się ten zawór rozprężny i czy można go wymienić ?
A i dodam że po jakiś 5-10min od włączenia klimatyzacji (nawiew na max) temperatura LO przewody pod maską od klimatyzacji są ciepłe (obydwa).
Dzisiaj po popranej jeździe zaobserwowałem iż klima działała nawet dobrze , Nawiew ustawiony na max i tak przez 15 min było wszystko oki
Już myślałem ze się naprawiło ale niestety po 15min z karatek znowu zaczęło lecieć normalne powietrze nawet z lekka ciepłe
Przewody pod maską zaczęły robić się już letnie.
Efekt działania klimatyzacji był chyba spowodowany tym że na dworze było 9 stopni.
Kompresor - Poprawne ciśnienie Golf IV 1.9 TDI
Nie wiem jak jest w Golfie ale mam doświadczenie z poprzedniego auta ( Forda Escorta). Wszystko było ok. a zimne powietrze nie leciało. Problemem jak się okazało był czujnik , który był umiejscowiony przy wylocie powietrza zapobiegający zamarzaniu parownika. Pozdrawiam
Kompresor - Poprawne ciśnienie Golf IV 1.9 TDI
Oki Dzięki za odpowiedz
Zaraz po czytam czy w Golfie jest taki czujnik
A zapomniałem powiedzieć wam jeszcze że ostatnio po zdjęciu schowka słyszę tam jakieś syczenie, nawet po wyłączeniu klimatyzacji z jakieś 5-10min po zgaszeniu auta. Czy to może byc coś od parownika ?
Zaraz po czytam czy w Golfie jest taki czujnik
A zapomniałem powiedzieć wam jeszcze że ostatnio po zdjęciu schowka słyszę tam jakieś syczenie, nawet po wyłączeniu klimatyzacji z jakieś 5-10min po zgaszeniu auta. Czy to może byc coś od parownika ?
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Kompresor - Poprawne ciśnienie Golf IV 1.9 TDI
Słychać gaz który rozpręża zawór rozprężny.A znajdziesz go od strony silnika przy samej ścianie grodziowej w plastikowej osłonie.
Kompresor - Poprawne ciśnienie Golf IV 1.9 TDI
Czyli zawór rozpręż jest dobry ? I można go wykluczyć ?
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Kompresor - Poprawne ciśnienie Golf IV 1.9 TDI
Teoretycznie tak.Jest to element bardzo rzadko psujący się.
Kompresor - Poprawne ciśnienie Golf IV 1.9 TDI
Czyli jednak kompresor ?
Chyba że to wina skraplacza gdyż już z jakieś 6 lat nie był zmieniany. Czy to raczej nie ma związku ?
Chyba że to wina skraplacza gdyż już z jakieś 6 lat nie był zmieniany. Czy to raczej nie ma związku ?
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Kompresor - Poprawne ciśnienie Golf IV 1.9 TDI
Zanim zakupisz używkę to popytaj ile może kosztować regeneracja bo jak niewiele więcej to może warto zainwestować niż póżniej jak używka padnie..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości