Climatronic z mk4 do mk2-swap.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- toudi
- Forum Master
- Posty: 1493
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
- Lokalizacja: dabrowa gornicza
- Kontakt:
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
Znalazlem gościa co ma cala instalację razem z panelem ale jest to z angola.Moze podpaci.Chce 200 to chyba cena ok.Narazie w planie mam dokupić później cały kombajn i wszystko podłaczyc a na wiosne resztę do odpalenia bo auto i tak 3lata stoji
[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]
- toudi
- Forum Master
- Posty: 1493
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
- Lokalizacja: dabrowa gornicza
- Kontakt:
Re: Climatronic z mk4 do mk2-swap.
Nagrzewnica kompletna już się montuje,połowe elektryki ogarnołem i pod koniec tygodnia bedę miał komplet węzy i chłodnicę z golfa 4 1.4 ale;
Czy chłodnicę jakos upchne do mojej na dwoch wiatrakach tej najwiekszej z golfa 2 1.6 turboD ??
Przy robieniu swapa na abfa z toledo zapomniałem ze zostala tam instalacja z klimy manualnej ale nie było tam tego sterownika do wentylatorów tylko przekażnik z duzym bezpiecznikiem. Jak by ktoś miał schemat z jakiegos toledo to super bo nigdzie pod klime nie moe znalezc.
Czy chłodnicę jakos upchne do mojej na dwoch wiatrakach tej najwiekszej z golfa 2 1.6 turboD ??
Przy robieniu swapa na abfa z toledo zapomniałem ze zostala tam instalacja z klimy manualnej ale nie było tam tego sterownika do wentylatorów tylko przekażnik z duzym bezpiecznikiem. Jak by ktoś miał schemat z jakiegos toledo to super bo nigdzie pod klime nie moe znalezc.
[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
Panowie, właśnie montuję climatronic z octavii i zostało kilka pytań. Może ktoś podpowie...
T17a/4; zielono/brązowy; pomarańczowa wtyczka na podszybiu, pin nr 9 i niebieska wtyczka licznika, pin nr 11 - sygnał obrotów
2 kable do sterownika simos- zielony z T17b/12 oraz niebiesko-czerwony T17/3 - Pewnie ktoryś sygnał klimy do ecu? mam na schemacie ktory pin ecu, ale nic mi to nie daje
T17/9 kabel fioletowo-żółty - moduł komfortu - olać.
I pytanie pod maską - podłączać sterownik wiatraków 14pin i czuj ciś 3pin do pojedynczego wiatraka?? ew co z włącznikiem went w chłodnicy, na schemacie widzę, że idzie do ecu (ale to już mniej ważne).
Czy lepiej robić bez sterownika na przekaźnikach...
EDIT:
Zielony idzie też do sterownika silnika, sterownika automatycznej skrzyni oraz sterownika wentylatorów. pin w ecu t81a/76 ( podejrzewam, że może to byc sygnał do ecu, że klima jest zapięta).
Drugi kabel niby złącze dodatnie, ale nie wiem gdzie go zapiąć (nie chciałbym nic uwalić) dorzucam schemat, może ktoś coś wie jednak...
T17a/4; zielono/brązowy; pomarańczowa wtyczka na podszybiu, pin nr 9 i niebieska wtyczka licznika, pin nr 11 - sygnał obrotów
2 kable do sterownika simos- zielony z T17b/12 oraz niebiesko-czerwony T17/3 - Pewnie ktoryś sygnał klimy do ecu? mam na schemacie ktory pin ecu, ale nic mi to nie daje
T17/9 kabel fioletowo-żółty - moduł komfortu - olać.
I pytanie pod maską - podłączać sterownik wiatraków 14pin i czuj ciś 3pin do pojedynczego wiatraka?? ew co z włącznikiem went w chłodnicy, na schemacie widzę, że idzie do ecu (ale to już mniej ważne).
Czy lepiej robić bez sterownika na przekaźnikach...
EDIT:
Zielony idzie też do sterownika silnika, sterownika automatycznej skrzyni oraz sterownika wentylatorów. pin w ecu t81a/76 ( podejrzewam, że może to byc sygnał do ecu, że klima jest zapięta).
Drugi kabel niby złącze dodatnie, ale nie wiem gdzie go zapiąć (nie chciałbym nic uwalić) dorzucam schemat, może ktoś coś wie jednak...
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
Wszyscy się rwą do pomocy widzę...
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
- toudi
- Forum Master
- Posty: 1493
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
- Lokalizacja: dabrowa gornicza
- Kontakt:
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
Wroce na weekend do domu to ci zobacze. Sterownik zamontuj.Zawsze to jak orginal
[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
Jakbyś mógł to by było fajnie, te 2 kable tylko potrzeba... też do abfa zapinam to i w zasadzie od strony drugiej sygnał do ecu został wolny.
Co to sterownika pojawia się pytanie, jak obejść pojedynczy wiatrak. Bo tak to nie problem, on jednak steruje dwoma
Co to sterownika pojawia się pytanie, jak obejść pojedynczy wiatrak. Bo tak to nie problem, on jednak steruje dwoma
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
Kto ma w mk2 vr6 lub V5 z klima? Wiadomo jest mało miejsca, od czego spasowc chłodnice klimy?
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
Który kabel dać jako sygnał do ECU? Jeden opisany "motronic engine Control module (ecm)(engine Electronics - bi-directional)". Drugi " a/c readiness". Przecież już ileś aut jeździ z climatroniciem chłodzącym...
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
T17a/3 niebiesko/czerwony, 0.35, sterownik silnikaGacekk pisze:Który kabel dać jako sygnał do ECU?
i
T17a/4 zielono/brązowy, 0.35, sygnał obrotów
oraz
T17a/12 zielony, 0.50, sterownik silnika
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
Tyle ja wiem. Ale od czego one są? Muszę podpiąć jeden, żeby podbić obroty i nie wiem który z nich ...
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
Co Ty nie powiesz?...Gacekk pisze:Tyle ja wiem.
Dlaczego wcześniej nie zadałeś pytania jak należy,tylko ping-ponga sobie urządzasz?
Jeden do prędkości auta,drugi do prędkości obrotowej silnika,a trzeci nie pamiętam.
Jak nie zapomnę,to popatrzę w schematy,ale nie teraz,bo właśnie mecz się zaczyna. Trzeba było pytać konkretnie przedtem
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
Cały czas trąbię o tych kablach głownie dwóch, które idą do ECU nawet na rysunku je zaznaczyłem... ale mniejsza, może mam problem z wysłowieniem się
Konkretnie to
*kabel zielony - T16c/12 w panelu - T17b/12 w złączce nagrzewnicy - T81a/76 w ECU
*kabel niebiesko-czerwony - T12d/3 w panelu - T17b/3 w złączce nagrzewnicy - T81a/28 w ECU
Rozpisałem sobie jeszcze sterownik wiatraków 14-pinowy i pojawiły się kolejne pytania
*pin 1 czerwono-czarny - T14b/13 jakieś złączę w okolicach silnika - zasilanie dodatkowej pompy
*pin 2 biały - czujnik ciśnienia pin 3-ci oraz do ECU T81a/79 sygnał ciśnienia - ominiemy ecu
*pin 7 żółto-czerwony - do ECU pin T81a/79 - drugi bieg wentylatora z czujnika
*pin 11 żółty - do ECU pin T81a/77 olewam
Gdzieś tu może jest włącznik wentylatora , bo widzę, że idzie bezpośrednio do ECU...
Z całej instalacji tego climatronica te 6 kabli nie wiem do czego podłączyć i za co są odpowiedzialne. Od biedy chciałbym chociaż wiedzieć, który kabel mogę użyć jako sygnał do ECU ABFa.
Konkretnie to
*kabel zielony - T16c/12 w panelu - T17b/12 w złączce nagrzewnicy - T81a/76 w ECU
*kabel niebiesko-czerwony - T12d/3 w panelu - T17b/3 w złączce nagrzewnicy - T81a/28 w ECU
Rozpisałem sobie jeszcze sterownik wiatraków 14-pinowy i pojawiły się kolejne pytania
*pin 1 czerwono-czarny - T14b/13 jakieś złączę w okolicach silnika - zasilanie dodatkowej pompy
*pin 2 biały - czujnik ciśnienia pin 3-ci oraz do ECU T81a/79 sygnał ciśnienia - ominiemy ecu
*pin 7 żółto-czerwony - do ECU pin T81a/79 - drugi bieg wentylatora z czujnika
*pin 11 żółty - do ECU pin T81a/77 olewam
Gdzieś tu może jest włącznik wentylatora , bo widzę, że idzie bezpośrednio do ECU...
Z całej instalacji tego climatronica te 6 kabli nie wiem do czego podłączyć i za co są odpowiedzialne. Od biedy chciałbym chociaż wiedzieć, który kabel mogę użyć jako sygnał do ECU ABFa.
Ostatnio zmieniony pn lip 11, 2016 14:37 przez Gacekk, łącznie zmieniany 1 raz.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
Tylko na tym rysunku nic nie widać,a powiększyć się nie da....Gacekk pisze: nawet na rysunku je zaznaczyłem
Gacekk, a Ty masz w ogóle schemat climatronika? Jak nie masz,to daj e-maila,pchnę Ci to co mam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości